Net goed!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
gister trouwens fok man, zit ik zoeven bij de turk.. pak ik de sambal fles, probeer te zpuiten; komt niks uit
ik knijpen, ineens alles onder: shoarmatent, lennart, tafel, stoel, broodje![]()
Ik neem trouwens aan, dat als er normaal wordt gedaan met een kloon, dat dat geen enkel probleem oplevert...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whehe, schijnbaar lezen ze mee, dus wie weet wat deze week nog brengt
Ze doen hun best maarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whehe, schijnbaar lezen ze mee, dus wie weet wat deze week nog brengt
kloons..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:01 schreef PoeK het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een normale user.
geen kloon
Goed topic
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
gister trouwens fok man, zit ik zoeven bij de turk.. pak ik de sambal fles, probeer te zpuiten; komt niks uit
ik knijpen, ineens alles onder: shoarmatent, lennart, tafel, stoel, broodje![]()
Eerst in koud water laten weken!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
niet leuk
nu is shirt verneukt
straks proberen uit te wassen..
zou sambal uit wit shirt gaan?
met rode wijn welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
niet leuk
nu is shirt verneukt
Zal 't nu wel te laat voor zijn? Pakweg 7u geleden..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Eerst in koud water laten weken!![]()
Hoe lang?
Weken! Zeg ik toch!![]()
VANISH...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
niet leuk
nu is shirt verneukt
Heb ik hier niet maar zal dat ook werken na pakweg een week? Dan neem ik m mee naar moeders..quote:
je kunt het altijd proberen, kan iig geen kwaad en als verder niks helpt....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb ik hier niet maar zal dat ook werken na pakweg een week? Dan neem ik m mee naar moeders..
Mja.. moet je eigenlijk vrij snel doen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zal 't nu wel te laat voor zijn? Pakweg 7u geleden..
Werkt niet... baggerspul....quote:
echt wel....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
Mja.. moet je eigenlijk vrij snel doen...![]()
[..]
Werkt niet... baggerspul....![]()
Oplichters...![]()
hier werkt het ook nooit hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt wel.......maar ja..je bent dan ook een man he...
![]()
Ja ik ben een man... daarom begin ik niet eens aan die troep...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt wel.......maar ja..je bent dan ook een man he...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |