liefst zonder poep in m'n broek.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:30 schreef jna het volgende:
Al maakt Smicer een eigen goal, het maakt mij geen flikker uit hoe we doorgaan ALS we maar doorgaan
anders moet ik weer aan de antipsychoticaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:30 schreef jna het volgende:
Al maakt Smicer een eigen goal, het maakt mij geen flikker uit hoe we doorgaan ALS we maar doorgaan
Oost-Europeanen zijn meestal behoorlijk luidruchtig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:30 schreef F1Bas het volgende:
PSV is niet echt het hol van de leeuw, daar is het altijd zo stil.
met carnaval jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oost-Europeanen zijn meestal behoorlijk luidruchtig.
Ga nou 'ns zuipen, pannekoek!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oost-Europeanen zijn meestal behoorlijk luidruchtig.
Ik zit al aan biertje 2. Dalijk weer de stad in. Beetje raar weer. De ene keer erg warm en dan weer ineens bewolkt en koud. Ben ook snotverkouden. Ik geloof dat we nog wat vodka in de vriezer hebben staan. Dat helpt denk ik wel. Zo goed?quote:
Klinkt al beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik zit al aan biertje 2. Dalijk weer de stad in. Beetje raar weer. De ene keer erg warm en dan weer ineens bewolkt en koud. Ben ook snotverkouden. Ik geloof dat we nog wat vodka in de vriezer hebben staan. Dat helpt denk ik wel. Zo goed?
Wees maar niets bang. Ik verwacht ergens tussen 07:00 en 09:00 m'n bedje in te rollen. Tijd zat nog om helemaal straallamladderzatbezopen te raken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klinkt al beter.![]()
Je gaat toch niet in Praag zitten internetten, je moet een beetje aan je promillage denken!
Zit nog veel teveel bloed in je alcohol!
jorienvdherik / Dirk_Kuyt... Ik dacht dat die al gebanned warenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:20 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Waar ik me met name aan erger bij ajacieden is de hoogmoed vóór de val.
Aan de andere kant vind ik het ook wel vermakelijk. Net als vorig jaar. Ze halen het wel even makkelijk werd er gezegd, in plaats van respect te hebben voor de tegenstander.
Maar goed, we zullen zien vanavond
quote:'Arsenal trekt aan Urby Emanuelson' Geplaatst op 28-08-2007 07:05 door Robin de Vries - Bron: The People
Image: uploads/emanuelson, urby [closeup].jpgDe Engelse krant The People meldt dat Arsenal een serieuse poging wil gaan doen om Ajax-speler Urby Emanuelson naar London te halen. De vraagprijs voor Emanuelson is volgens de krant zo een 7,5 miljoen euro.
Het lijkt echter onwaarschijnlijk dat Ajax Emanuelson die ook op het middenveld uit de voet kan laat gaan, Technisch directeur Martin van Geel heeft immers laten weten dat er niemand meer vertrekt. Ook voor het geld hoeft Ajax het niet te doen de club incaseerde deze zomer ruim 50 miljoen euro.
ze instrueren me via msnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:53 schreef Luco het volgende:
[..]
jorienvdherik / Dirk_Kuyt... Ik dacht dat die al gebanned waren??
En het is gelulquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:07 schreef Nashje het volgende:
Bericht van gister kun je toch wel van verwachten dat die hier al is gepost.
Heeft Aad de Mos de kampioenschaal nog steeds thuis?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gelukkig maakte Kluivert nog die ene goal!
Als ie dat niet had gedaan dan waren jullie nu kampioen geweest
TIEN! TIEN! TIEN! TIEN! TIEN!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:47 schreef ub40_bboy het volgende:
AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |