Uw zoekbewerking - Joduh - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Joduh!!
Mochten ze de CL halen zie ik nog wel een speler komen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:23 schreef Nashje het volgende:
29/8/2007 - VI: Geen nieuwe aankopen meer voor Ajax
dat mag Davids wel gaan meeschreeuwen in het uitvakquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Joduh!!
in het hol vd leeuw zegt niets vriendquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:03 schreef jpg97 het volgende:
Krijgen jullie nu al een grote bek?
Thuis niet kunnen winnen van Slavia en nu in het hol van de leeuw, waar alles tegenzit gaan jullie Slavia wel "even oprollen"
Ik verheug me nu alweer op de tranen van de ajax supporters![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
in het hol vd leeuw zegt niets vriend
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:03 schreef jpg97 het volgende:
Thuis niet kunnen winnen van Slavia en nu in het hol van de leeuw, waar alles tegenzit gaan jullie Slavia wel "even oprollen"
Och jee. Doemscenario's. Wie is de scheidsrechter eigenlijk? Een rode kaart in de 35e minuut voor Gabri ofzo zie ik niet zitten,quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Tja, het is een feit dat als de basis elf stuk gaat dat we geen super schaduw elftal hebben. Dus we zullen bedacht moeten zijn op schoppen en provocaties.
Als die gasten gaan lopen etteren en zuigen dan zie ik Ajax de klassieke fouten alweer maken, met vaak rood als gevolg..
Dus meteen vol erin, snel scoren en ze geen kans geven op smerige spelletjes want dat verliest Ajax altijd geheid.
Wat ik me altijd zo af vraag bij mannetjes zoals jij is waarom je dit soort dingen nou persé moet posten. Je moet toch een vrij eenzaam bestaan hebben als je deugden vooral bestaan uit het trollen en flamen op een forum. Nouja, suit yourself.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:03 schreef jpg97 het volgende:
Hoi Lies.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:04 schreef LIES_ het volgende:
LIES
SCHEENBEENquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:04 schreef LIES_ het volgende:
LIES
Tuurlijk. Makkiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:01 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat varkentje wassen we wel vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |