quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Standaard gedrukt formulier met de 11 spelers van HtC ziet er zo uit:
--------------
Colin---- --- ---
--- ---- ---- ---
--- --- --- ---
hoelaat is de aftrap dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:30 schreef DouweEgbert het volgende:
Ik dacht toch echt dat de aftrap om 20.30 was.
Oh nee, ik weet het zeker.
Misschien is het een list van ten Cate om slavia op het verkeerde been te zettenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef venomsnake het volgende:
wtf, Suarez weer op 10![]()
Ach, misschien pakt het ook wel goed uit.
Ik zou hem een vrije rol op links hebben gegeven.
Of nog beter, 4-4-2 samen met Huntelaar in de spits.
Sneaky Henkie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:05 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien is het een list van ten Cate om slavia op het verkeerde been te zetten![]()
Hahaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Standaard gedrukt formulier met de 11 spelers van HtC ziet er zo uit:
--------------
Colin---- --- ---
--- ---- ---- ---
--- --- --- ---
Suarez moet zich blijkbaar gaan vastlopen in de drukte in het centumquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon de tram nemen danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Suarez moet zich blijkbaar gaan vastlopen in de drukte in het centum
Het is niet echt 10, het is gewoon een vrije rol achter Huntelaar. Hij kan naar links, hij kan naar rechts en kan doen wat hij wil. Helaas moet Ten Cate kiezen voor Rommedahl op links, gezien Luque niet speelgerechtigd is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef venomsnake het volgende:
zo dus:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef venomsnake het volgende:
Dan gaat Ajax dus een soort van 424 spelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:27 schreef Chivu het volgende:
[..]
Het is niet echt 10, het is gewoon een vrije rol achter Huntelaar. Hij kan naar links, hij kan naar rechts en kan doen wat hij wil. Helaas moet Ten Cate kiezen voor Rommedahl op links, gezien Luque niet speelgerechtigd is.
Haha ik bedoelde links, my badquote:
quote:Ajax neemt het vanavond in de Champions League-wedstrijd tegen Slavia Praag op zonder Dennis Rommedahl (zie foto), maar met Laurent Delorge. De Belg, die afgelopen seizoen overstapte van ADO Den Haag naar Ajax, speelt vanaf het middenveld. Door deze wisseling speelt Luis Suárez vanaf de linkerkant.
Volledige opstelling is als volgt:
Stekelenburg; Colin, Stam, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Heitinga, Delorge; Kennedy, Huntelaar, Suárez
Ja, Rommedahl en Bakircioglu in een wat teruggetrokken rol. In feite is het niet veel anders dan 4-3-3 met de punt naar voren, want ook Sneijder was geen meeverdedigend wonder en de buitenspelers in dat geval al helemaal niet. Nu zal er toch wat meeverdedigen worden verwacht van Rommedahl (straks Luque) en met name Bakircioglu. Die moeten zegmaar het verdedigende werk wat Sneijder deed met zijn 2'en klaren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan gaat Ajax dus een soort van 424 spelen.
Wel een beetje link imo, Suarez wil nog wel eens balverlies lijden, en die gasten uit Praag kunnen aardig counteren.
Tsjongejonge, zit ik voor jan lul een lap tekst te tikken.quote:
hehe gelukkig wel jahquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:03 schreef DouweEgbert het volgende:
Zoals ik gisteren al zei, HtC geeft zijn opstelling niet prijs. Suarez start gewoon op links.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:06 schreef DouweEgbert het volgende:
Al ligt mijn vruw in de bank zichzelf te bevredigen met haar vibo, ik kijk gewoon voetbal.
En verzoek haar vriendelijk om boven verder te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Ik vond het wel een interessant stukje heur.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:03 schreef Chivu het volgende:
[..]
Tsjongejonge, zit ik voor jan lul een lap tekst te tikken.
Same here... Word gek hier! Laat het maar beginnen!quote:
Voor de Tvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |