Ze hadden zich al ingedekt door te zeggen dat een speler als Sneijder niet te vervangen is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:08 schreef D1 het volgende:
[..]
Denk dan ook dat de belofte om een vervanger te halen niet meer was dan
Ja ben ik ook. Vandaar is het in het belang van de club die ik steun dat Ajax vanavond doorgaat naar de uefa cupquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:09 schreef Rumille het volgende:
Anders ben je in Europa voor een Nederlandse club
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:05 schreef jpg97 het volgende:
Succes vanavond
Geen idee voor welke club jij bent, maar als je een psv'er ofzo iets bent ben je nogal stom bezig om Ajax niet in de CL te willen laten spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als jij liever hebt dat Ajax niet vermoeid raakt door een wedstrijd tegen zeg een Arsenal, waardoor ze misschien punten laten liggen in de competie, dan vind ik dat nog best sympathiek van je.
En over het punten voor Europees voetbal hebben we het maar ff niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja ben ik ook. Vandaar is het in het belang van de club die ik steun dat Ajax vanavond doorgaat naar de uefa cup
PSV en Feyenoord mogen van ook in Europees verband alles verliezen, hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:09 schreef Rumille het volgende:
Anders ben je in Europa voor een Nederlandse club
Sommige mensen zijn vrij stom, blijkt maar weerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee voor welke club jij bent, maar als je een psv'er ofzo iets bent ben je nogal stom bezig om Ajax niet in de CL te willen laten spelen.
Maar als jij liever hebt dat Ajax niet vermoeid raakt door een wedstrijd tegen zeg een Arsenal, waardoor ze misschien punten laten liggen in de competie, dan vind ik dat nog best sympathiek van je.
Absoluut mee eens, Ajax is een volksclub geen zakelijke aangelegenheid!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:37 schreef Chivu het volgende:
Laat ik het zo zeggen: wanneer Jaakke, Fontein of Van Geel vindt dat de uitstraling van Ten Cate verkeerd is, dan is het duidelijk welke drie van de vier een andere club moeten zoeken.
Waarom? Kan mij het schelen, sterker nog laat ze maar lekker lang europees doorballen als het kan, om bovenstaande reden..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord mogen van ook in Europees verband alles verliezen, hoor.![]()
Het vind zichzelf zo enorm leuk....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja ben ik ook. Vandaar is het in het belang van de club die ik steun dat Ajax vanavond doorgaat naar de uefa cup
quote:Al Sadd heeft Adriaanse maar wilde Ten Cate
29/8/2007 9 :12
Co Adriaanse is de nieuwe coach van Al Sadd, maar eigenlijk had de club uit Qatar Henk ten Cate als trainer willen aanstellen. Dat vertelt Marc van Hintum in het Brabants Dagblad.
Van Hintum werkte namens de VVCS mee aan de totstandkoming van het contract van Adriaanse. Hij werd onlangs benaderd door Dieter Meinhold, een voormalig ploeggenoot van de linksback bij Hannover 96. De Duitser is tegenwoordig directeur van de voetbalbond van Qatar.
'Meinhold wilde eigenlijk Henk ten Cate introduceren bij de leiding van Al Sadd. Ik heb hem verteld dat die nog een jaar contractueel aan Ajax verbonden was. In dat gesprek heb ik de naam van Co Adriaanse laten vallen.'
Volgens Van Hintum ging Adriaanse overstag tijdens een bezoek aan de golfstaat. 'De accommodaties in Qatar zijn onvoorstelbaar mooi. Al Sadd speelt in een miniatuurversie van Old Trafford. Adriaanse sprak uitvoerig met de clubleiding en de scheidende trainer. Bij het zien van het contract werd zijn enthousiasme alleen maar groter.'
Die Europese punten boeien me niet zo, we zullen toch nooit teruggaan naar één CL-plaats en ook niet naar drie. Daarbij gun ik het hun supporters niet, beetje bijdehand doen hoe verder ze komen. Zie ze er graag snel uitvliegen, liefst zo hard mogelijk!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Kan mij het schelen, sterker nog laat ze maar lekker lang europees doorballen als het kan, om bovenstaande reden..
En vergeet niet dat de boel al verneukt was met de uitwedstrijd tegen bremen. Ajax onwaardig bang systeem, dat reken ik toch echt HtC aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:04 schreef BoNi het volgende:
Tegen Bremen (en eigenlijk het gehele jaar) speelde Roger niet op een positie waar hij thuishoorde. Behalve zijn dubbele Rietberger speelde hij toen zijn beste wedstrijd.
In dit elftal had ik hem weleens vlak achter Suarez en Huntelaar willen zien....
Met zo'n instelling kom je er natuurlijk nooit!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die Europese punten boeien me niet zo, we zullen toch nooit teruggaan naar één CL-plaats en ook niet naar drie. Daarbij gun ik het hun supporters niet, beetje bijdehand doen hoe verder ze komen. Zie ze er graag snel uitvliegen, liefst zo hard mogelijk!
Qua punten maakt het niet zo gek veel uit omdat ik denk dat Ajax heel ver kan komen in de Uefa cup.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee voor welke club jij bent, maar als je een psv'er ofzo iets bent ben je nogal stom bezig om Ajax niet in de CL te willen laten spelen.
Tja, ik maak liever gebruik van zakelijk, gezond verstand dan van dit soort haat acties.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die Europese punten boeien me niet zo, we zullen toch nooit teruggaan naar één CL-plaats en ook niet naar drie. Daarbij gun ik het hun supporters niet, beetje bijdehand doen hoe verder ze komen. Zie ze er graag snel uitvliegen, liefst zo hard mogelijk!
Dat nooit teruggaan naar één-CL plaats is anders al akelig dichtbij. Van mij mogen de andere clubs het best goed doen in Europa hoor. Zolang Ajax maar alle prijzen pakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je valt eerst terug naar twee voorronde plaatsen, daarna pas naar één plaats.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat nooit teruggaan naar één-CL plaats is anders al akelig dichtbij. Van mij mogen de andere clubs het best goed doen in Europa hoor. Zolang Ajax maar alle prijzen pakt.
Ongeveer een jaartje niet meer?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
In tijden niet zo zenuwachtig geweest voor een wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |