abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52773574
Alsof het bestuur zich de afgelopen jaren ook maar 1 keer iets van de supporters heeft aangetrokken .

Komop man, zelfs iets simpels als het oude logo is niet gelukt, en dan zullen "we" invloed hebben op de samenstelling van de bestuurstop? Dream on...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:46:14 #42
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_52773620
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar hoe zal het in de praktijk gaan? Dit soort bobo's denken alleen maar aan zichzelf...
Zeker van Geel is nou niet iemand die direct op moet stappen als hij kritiek heeft op het functioneren van een hoofdtrainer, dat hoort bij zijn functie notabene! In mindere mate geldt dat ook voor Jaakke en Fontein natuurlijk. Kritiek moet gewoon kunnen in een professionele organisatie, daar moet ten Cate niet te emotioneel op reageren maar gewoon volwassen mee omgaan. Voor zover het waar is natuurlijk, want het gaat nu over een bewering van een aan lager wal geraakte alcoholist. Is dat misschien het Korbach-effect?
Life is what you make it.
pi_52773624
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Alsof het bestuur zich de afgelopen jaren ook maar 1 keer iets van de supporters heeft aangetrokken .

Komop man, zelfs iets simpels als het oude logo is niet gelukt, en dan zullen "we" invloed hebben op de samenstelling van de bestuurstop? Dream on...
En o.a. dat is nu juist de makke van het bestuur, al jaren...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52773653
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef Longmen het volgende:

[..]

En o.a. dat is nu juist de makke van het bestuur, al jaren...
Ja, en daar doen we dus helemaal niets aan, en natuurlijk niet alleen bij Ajax is het zo.
Get woke, go broke!
pi_52773661
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, Henk ten Cate wint het nooit van die drie. Of hij moet steun krijgen, van de supporters bijvoorbeeld?
Helaas heeft Ten Cate dat nog niet af weten te dwingen. Vanavond kan hij een belangrijke stap zetten.
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Zeker van Geel is nou niet iemand die direct op moet stappen als hij kritiek heeft op het functioneren van een hoofdtrainer, dat hoort bij zijn functie notabene! In mindere mate geldt dat ook voor Jaakke en Fontein natuurlijk. Kritiek moet gewoon kunnen in een professionele organisatie, daar moet ten Cate niet te emotioneel op reageren maar gewoon volwassen mee omgaan. Voor zover het waar is natuurlijk, want het gaat nu over een bewering van een aan lager wal geraakte alcoholist. Is dat misschien het Korbach-effect?
Kritiek is prima hoor, maar niet op de uitstraling van Ten Cate. Dat is namelijk qua uitstraling een Ajax-trainer pur sang.
pi_52773681
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:43 schreef HeatWave het volgende:

'Simpels'? Zit denk ik heel wat meer achter dan je denkt.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:48:56 #47
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_52773693
Ik ben nog nooit zo gespannen geweest voor een uitwedstrijd die ik gewoon op tv ga kijken.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_52773738
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Kritiek moet deels kunnen. Maar bij ajax clashen de TD en de trainer steeds weer. Dat zijn gewoon ego's die worden uitgespeeld. Bij onze Brabantse vrienden bv gaat t al een stuk beter...
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:52:42 #49
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52773770
Van mij mag Henk ten Cate nog jaren trainer/coach van Ajax blijven, want ik zie geen geschikte opvolger. Co Adriaanse wordt door velen niet geaccepteerd en in Frank Rijkaard en Bassie zie ik het niet zitten, daarom alleen al mag Ten Cate nog jarenlang aanblijven!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:53:51 #50
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_52773788
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:52 schreef M0NTANA het volgende:
Van mij mag Henk ten Cate nog jaren trainer/coach van Ajax blijven, want ik zie geen geschikte opvolger. Co Adriaanse wordt door velen niet geaccepteerd en in Frank Rijkaard en Bassie zie ik het niet zitten, daarom alleen al mag Ten Cate nog jarenlang aanblijven!
Frank Rijkaard mag er wel bij komen van mij hoor..
pi_52773808
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef Longmen het volgende:

[..]

Kritiek moet deels kunnen. Maar bij ajax clashen de TD en de trainer steeds weer. Dat zijn gewoon ego's die worden uitgespeeld. Bij onze Brabantse vrienden bv gaat t al een stuk beter...
Overigens is die discussie met name gestart vanwege dat prutsstukje wat de naam van Fontein noemde. Jaakke en Van Geel heb ik erbij gesleept omdat dat toch de drie voorname gezichten zijn die het beleid lijken te bepalen.

Ze mogen wat mij betreft allemaal best blijven hoor, zolang Van Geel maar degene is die het besluit over de trainer neemt en niet Fontein of Jaakke. Laat Fontein maar doen waar hij goed in is: geld binnenhalen op inventieve manieren en Jaakke, tsja, waar is hij eigenlijk goed in?
pi_52773824
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:48 schreef Nashje het volgende:

[..]

'Simpels'? Zit denk ik heel wat meer achter dan je denkt.
Voorbeeld. En er zit opzich minder achter omdat er geen ego's gekrenkt hoeven te worden zoals bij bijv een ontslag van een bestuurslid. En in dat opzicht is het vrij simpel.

En HtC zal zich echt moeten plaatsen voor de CL vind ik, anders faalt ie gewoon.
Get woke, go broke!
pi_52773846
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:52 schreef M0NTANA het volgende:
Het hoeft niet per se een Nederlander te zijn. En wellicht wordt Jol ontslagen.

Maar als Ten Cate eindelijk de juiste prijzen kan pakken en Ajax internationaal weer een beetje op de kaart kan zetten vind ik het prima als hij er nog jaren zit.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:57:01 #54
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_52773861
Jol zou het van mij ook mogen proberen, of gekke lowietje weer terug, dat zou ook lachen zijn.
Verder vind ik ten Cate nou niet echt een enorme Ajax-uitstraling hebben. Soms heeft hij wel die bluf-momenten maar te vaak zegt zijn mond iets anders dan hij met zijn lichaamstaal zegt. Plus dat hij mij ook iets te vaak de Calimero uithangt.
Life is what you make it.
pi_52773978
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:56 schreef Chivu het volgende:

[..]

Het hoeft niet per se een Nederlander te zijn. En wellicht wordt Jol ontslagen.

Maar als Ten Cate eindelijk de juiste prijzen kan pakken en Ajax internationaal weer een beetje op de kaart kan zetten vind ik het prima als hij er nog jaren zit.
Eens.
pi_52773984
Ik vind van wel. Gewoon af en toe lekker bluffen, een geintje maken of heel slecht tegen je verlies kunnen. Ik hou daar altijd wel van.
pi_52774025
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:05 schreef Longmen het volgende:
Dagblad De pers is alvast begonnen met het zagen onde stoelpoten van HTC
[..]
Correctie: gratis-folder-met-af-en-toe-een-nieuwsbericht-er-tussen, De Pers'.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:08:17 #58
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_52774074
Ten Cate is gelukkig een trainer die durft te zeggen wat hij denkt. Het is jammer dat hij zich soms als een klein kind gedraagt maar dit soort trainers houden het voetbal leuk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ajaxfan op 29-08-2007 10:13:53 ]
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_52774129
Het zal me worst wezen wat hij voor- en achteraf allemaal zegt en doet. Hij moet tijdens de wedstrijd eens wat daadkrachtiger worden, al ging het wel de afgelopen 2 wedstrijden.
Get woke, go broke!
pi_52774727
Nou vanavond moet het gaan gebeuren. Ik heb er wel vertrouwen in, maar ben er toch niet helemaal gerust op.
pi_52774764
Gerust zeker niet nee. Logisch ook je staat dik achter. Scoren is verplicht en dat geeft extra druk. Zoals altijd, als de 1ste goal lang uitblijft gaat het moeilijker en moeilijker worden.

Daarom hoop ik echt zo op een vroege Ajax goal..... gewoon 1 keer WEL mazzel!
Get woke, go broke!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:43:51 #62
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52774869
Zo'n balletje als van Maduro zondag, maar dan binnenkant paal..!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52774903
Maakt niet uit hoe .

Maar het gebeurt Ajax zo vaak in dit soort wedstrijden dat er kans na kans komt en ze er allemaal net niet ingaan.... Nu gewoon 5de minuut, Suarez knalhard van buiten de 16 ofzo .
Get woke, go broke!
pi_52774904
Die goal moet snel vallen. Zoals thuis tegen Bremen. Zolang er dan niemand zijn ballerina's en tutu aandoet kan het niet mis gaan.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52774955
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:44 schreef Blight het volgende:
Die goal moet snel vallen. Zoals thuis tegen Bremen. Zolang er dan niemand zijn ballerina's en tutu aandoet kan het niet mis gaan.

Het scheelt dat deze Spaanse vriend is vertrokken.
pi_52774972
Dat stuk over ten Cate, daar duipt gewoon onbegrip over het Amsterdamse karakter van af. En als je dat niet begrijpt moet je ook gewoon je kop er over houden.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52774983
Ach ja. Roger. Jammer dat het zo gelopen is met die jongen. Voetballen kan hij echt wel, maarja.
pi_52775070
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:48 schreef Blight het volgende:
Ach ja. Roger. Jammer dat het zo gelopen is met die jongen. Voetballen kan hij echt wel, maarja.
In de wedstrijd tegen Werder even niet
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:04:47 #69
53851 BoNi
pi_52775352
Tegen Bremen (en eigenlijk het gehele jaar) speelde Roger niet op een positie waar hij thuishoorde. Behalve zijn dubbele Rietberger speelde hij toen zijn beste wedstrijd.
In dit elftal had ik hem weleens vlak achter Suarez en Huntelaar willen zien....
Schitterend!
pi_52775452
Ik weet het niet vanavond.. we zien wel. Had liever Suarez op links gehad denk ik.
pi_52775525
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:04 schreef BoNi het volgende:
Tegen Bremen (en eigenlijk het gehele jaar) speelde Roger niet op een positie waar hij thuishoorde. Behalve zijn dubbele Rietberger speelde hij toen zijn beste wedstrijd.
In dit elftal had ik hem weleens vlak achter Suarez en Huntelaar willen zien....
Inderdaad. Op die positie had hij best nuttig geweest. Roger had sowieso meer voor Ajax kunnen betekenen als Davids eerder bij de groep had gezeten. Roger is een speler die kan excelleren wanneer er een metervreter achter hem staat. Net zoals dat Wesley Sneijder dan op zijn best is.

Anyway, wat vanavond betreft is het vooral spijtig dat Luque niet mee mag spelen. Luque op links en dán Suarez als schaduwspits lijkt me toch wat effectiever dan hoe Ten Cate het nu in zal gaan vullen.
pi_52775750
Ja, bedacht me net ook dat Luque wel ok was geweest om er al bij te hebben.

Maar goed, het zal met dit team moeten, hoe dan ook...
Get woke, go broke!
pi_52775817
Waarom eigenlijk aan de opstelling gaan sleutelen Henk? Het stond vrij goed hoor voorin ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52775843
ja, snap ik ook niet 12 goals maken met een opstelling in 2 wedstrijden en daar bij een hele belangrijke van afwijken.

Hij maakt het ook wel erg makkelijk voor zijn critici natuurlijk, als hij het vanavond niet haalt is het 1+1=2, HtC zijn schuld....
Get woke, go broke!
pi_52775861
Geen aankopen meer aldus VI. Belachelijk, we hebben nu helemaal geen creatieve middenvelder .
pi_52775912
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:26 schreef zjroentje het volgende:
Waarom eigenlijk aan de opstelling gaan sleutelen Henk? Het stond vrij goed hoor voorin ...
pi_52775934
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:28 schreef Mr.Mills het volgende:
Geen aankopen meer aldus VI. Belachelijk, we hebben nu helemaal geen creatieve middenvelder .
Ik denk nog steeds dat het ligt aan of we de CL halen of niet.. als we het wel halen komt er nog een middenvelder bij.. anders niet!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:32:27 #78
53851 BoNi
pi_52775947
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:28 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik verwacht dat Luque en Kennedy meer vanuit het middenveld zullen gaan voetballen en dat Suarez en Huntelaar samen de 'echte' aanval gaan vormen. Creativiteit voldoende denk ik zo.
Schitterend!
pi_52775957
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
ja, snap ik ook niet 12 goals maken met een opstelling in 2 wedstrijden en daar bij een hele belangrijke van afwijken.

Hij maakt het ook wel erg makkelijk voor zijn critici natuurlijk, als hij het vanavond niet haalt is het 1+1=2, HtC zijn schuld....
Ik vind het ook niet eens een logische wijziging, met Rommedahl op links. Zet 'm dan op rechts en schuif Kenndy naar de nummer 10 positie.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:35:08 #80
53851 BoNi
pi_52776007
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:26 schreef zjroentje het volgende:
Voorin stond het zeker goed, maar ik vond het middenveld te defensief. Dit zorgde er ook voor dat het eerste half uur tegen de Graafschap zeer statisch en traag was.
Op zich snap ik het wel dat Ten Cate wat meer aanvallende impulsen op het middenveld wil hebben, of Suarez daarvoor op dit moment de juiste man is betwijfel ik alleen een beetje. Ik zou voor Kennedy gekozen hebben......
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')