Komt wel goed..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:49 schreef Longmen het volgende:
Vrees t ergste vanavond.
Serieus?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:49 schreef Longmen het volgende:
Vrees t ergste vanavond.
tegen wie moeten ze morgen dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:46 schreef tevebe het volgende:
Is er voor morgen een livestream voor ajax? Ik kan hier niks downloaden enzo.. Anders wordt het via Fok! voetbal volgen
Sorry, hier is het nog de 28e. Ik bedoel vanavondquote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
tegen wie moeten ze morgen dan?
tvp
Ja maar de meeste zijn weer omgeslagen naar "we winnen wel ff" terwijl ik de andere kant ben opgedraaid.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Serieus?
Jij bent dan echt een van de weinige Ajacieden die ik dat heb horen zeggen.. De meeste hebben er wel vertrouwen in, zelfs ik..
Ja ben me teveel aan t indekken. Maar als ze snel scoren redden ze het wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:24 schreef Chivu het volgende:
Ik ga er geen vertrouwen in uitspreken. Voor de thuiswedstrijd had ik ook vertrouwen en toen gingen we weer hard op ons bek. Laten we het eerst maar gewoon doen vanavond, dan komen de schouderklopjes voor degenen met vertrouwen later wel.
joh als ik al aan de wedstrijd denk begin ik al te trillen!quote:
Ik ookquote:
Maar nu zie ik het juist wel zitten, denk dat we wel gaan winnen in Praag!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
Heb een slecht voorgevoel, dus óf er raakt iemand zwaar geblesseerd óf we verliezen (óf ik zit ernaast).
Hij vond het juist niet "de wedstrijd van het jaar"....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:40 schreef WaStEd het volgende:
Hoor ik ten Cate net zeggen "de wedstrijd van het seizoen" ?
Waar heb ik dat vaker gehoord.... en wat was de afloop
Ja heb het nu nog een keer gehoord. Meneer is zich al aan het indekken, en dat vind ik een zéér slecht teken. Je moet gewoon voor de camera roepen, we gaan winnen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:49 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij vond het juist niet "de wedstrijd van het jaar"....
Wel vreemde opmerking dat hij aangeeft dat andere teams jaren mogen opbouwen, maar dat Ajax er direct moet staan. Volgens mij is Ajax al minstens drie jaar aan het opbouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |