Ja, inderdaad. Echt erg dat i dat moest aanhoren. Ik had verwacht dat die vrouw meteen zou willen scheiden, maar dat was niet zo.quote:
Ja, precies. En als het nou gewoon een verliefd iemand was die een vreselijk gedicht bedacht. Maar het was die man z'n werk om gedichten te schrijven.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 06:40 schreef beerten het volgende:
Bon Jovi niveau.
Ja, walgelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:27 schreef bijdehand het volgende:
Ik vind het trouwens ook kut, net als van die wannabe romantisch/zielige liedjes in een film![]()
Ook mooi is dat dergelijke knullige rijmpjes vaak in het Engels zijn, 'want daar kan ik mijn gevoel beter in uitdrukken'.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:32 schreef mgerben het volgende:
Er zijn twee soorten ultra-trieste gedichten.
De eerste is het aa-bb-cc-dd Sinterklaasrijm.
De tweede is het soort dat diepe gevoelens van trieste treurnis uit in korte staccato zinnetjes, die niet rijmen (gen beginrijm, eindrijm, alliteratie - niks!) en van geen enkele stijlvorm gebruik maken.
Deze laatste soort vind je meestal op persoonlijke pagina's van mensen die een partner of een kat hebben verloren.
Dit zijn geen gedichten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |