Geef Scott dan nog wel even z'n punt (indien akkoord), wel zo fair.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:04 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Precies.... heel triest... ik kom ook vanavond wel weer... adios
Ok, hier komt de vraag .... Ik tel het punt voor Scott bij in mijn volgende puntentellingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Voorstel:
Scott een punt voor de vraag van FKA, Uzzi een punt voor de vraag van Deceit en Uzzi stelt de nieuwe vraag omdat Scott stopt...
dat is triestquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:07 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik wil ook graag een punt erbij omdat er eerst mijn naam bij stond... nu ben ik echt weg
Zijn piemelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:05 schreef Uzzi het volgende:
[..]
Ok, hier komt de vraag .... Ik tel het punt voor Scott bij in mijn volgende puntentelling
Op de Grote Markt in Antwerpen staat een beroemd standbeeld. Wat heeft dit standbeeld vast in zijn hand ?
Op de Grote Markt van Antwerpen staat het standbeeld van Braboquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:34 schreef Maringo het volgende:
een hand? tenminste als dat beeld op de grote markt staat
Thanks!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:38 schreef Uzzi het volgende:
ScottTray +1 (voor de vraag van FormerlyknownAs)
ik stelde mn vraag verkeerd, maar met de vraag zo heb jij het goeie antwoordquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:51 schreef Feldhofer het volgende:
Cornelius Kiliaan, was zelfs op discovery
qonmann +1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:08 schreef qonmann het volgende:
De afstandsbediening ?
MM +1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:25 schreef MadMaster het volgende:
Tangram
Kortom, Olga had een jodelbaan...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:44 schreef Homdeck het volgende:
een jodelbaan en zij was jodelaarster
wiekentkwis officieel geloof ik. ben er zelf iets te jong voor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:56 schreef PPL het volgende:
Fred Oster's marmottenrace in de Weekendquiz
Shit... ben ik nu een " oudje"?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wiekentkwis officieel geloof ik. ben er zelf iets te jong voor.
PPL +1
Asap +1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:19 schreef Asap het volgende:
Stadhuis dan...
Dat is een schaapkameel die spuugt assie boos wordt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:22 schreef peaceman het volgende:
lama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |