Omdat op Blof na alles goed is, zie ik door de vingers dat je er meer hebt gegokt dan ik vroeg. Maar in het vervolg niet meer doen aub.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:57 schreef Aereatheas het volgende:
Jim en Jamai , Ali B , Marco Borsato, Jan Smit, Trijntje O., Guus Meeuwis, Ilse DeLange, Edsilia R en Ruth Jacott, George Baker Selection, Marianne Weber, Frans Bouwer, Rowen Heze, Blof, Veldhuis en Kemper
Haha ik had Jim en Jamai al, dacht niet aan Hind, Di-rect was er ook dacht ik nu, die komen dit weekend hier optreden...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:04 schreef Deceit het volgende:
Je mist de beste van het stel.. Hind (L)
Zeker MM +1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:05 schreef MadMaster het volgende:
555?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Toen ik zo'n 17 was (heeeeeeellang geleden) opende ik mijn eerste girorekening, dat was toen 5557848.
Ik heb toen een T-Shirt laten maken met als opschrift 'Eén voor mezelf' met dat gironummer er onder (parodie op 'Eén voor Afrika', de aktie die toen onder giro 555 liep).
Nooit een cent gestort overigens...![]()
Niet zo toevallig, want onder die naam heb ik die afbeelding opgezocht...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:16 schreef hhhpsycho het volgende:
goedenmiddag een ieder.
zijn het toevallig madam jeanetjes
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:23 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Scoville
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |