abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52779089
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat doe je zielig joh. knappe expressieve mensen hebben vaak al van jongs af aan geleerd wat zekerheid is. daarnaast wat is er mis met het pre-relationele voorspel? even wachten en de vrouw niet meteen als een knap beest verscheuren.
Ah sorry ik wist niet dat dat zo heette "pre-relationele voorspel". Dat houdt dus in wekenlang gluren, maar niks zeggen, en erover posten op Fok. Ja, een prima strategie!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_52781531
terwijl ik zeker een voorstander ben van het oogcontact maken, mag het geen weken duren. Dat is geen tactiek, maar het lef niet hebben om de stap te ondernemen. Als je voelt dat ze je mag en jij mag haar, ga ervoor, praatje slagen, nummer vragen, en de rest weet je wel zeker. Eens de eerste stap is gezet kan het in een stroomversnelling geraken.

Volgens mij heb je het aan je kloten, ze is niet meer geinteresseerd. Dat krijg je nu eenmaal als je geen lef hebt, dan glipt alles door je vinger...
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_52781878
Ja alle cassieres kijken ook altijd zo verlekkerd naar me maar ik kan ze moeilijk allemaal voor een date vragen he, daarom doe ik dat nooit

.....

Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
pi_52781937
TS, heb je wel eens vaker meisjes gezien of blijft het bij cassieres? Mischien moet je je smoel eens opentrekken, want meisjes hebben geen keyboard, die communiceren met geluid.
Their eyes opaque.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:24:16 #55
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52782069
het is trouwens caissiere
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52782755
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat doe je zielig joh. knappe expressieve mensen hebben vaak al van jongs af aan geleerd wat zekerheid is. daarnaast wat is er mis met het pre-relationele voorspel? even wachten en de vrouw niet meteen als een knap beest verscheuren.
daar is niets mis mee, maar wel als je je bek dicht blijft houden , daarom wat nosh al zei, damage controle. babbel met haar nee heb je ja kan je wie weet wel krijgen en anders loop je ene blauwtje nu ja , kan je alleen maar van leren
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_52783715
ga ervoor Profielnaam!! Ga straks is zien...koop wat spulletjes... koop een roosje en geef die samen met je telnr aan haar... zeg haar egwoon vlotjes : je hebt geluk, ik heb besloten om met jou is iets te gaan drinken...bel me maar als je tijd hebt" zo moet je die grieten aanpakken....dan weet ze wel genoeg wie weet lukt het ... keep us posted!

ah die romantiek toch zo zalig, spijtig dat de meesten er niet meer voor openstaan!
pi_52784513
wat romantiek? Hij wilt gewoon zijn flurk in haar greppel hangen...
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_52799472
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef HellaHard-OG het volgende:
Ik denk dat die meiden het niet aanstaat hoe je van dichtbij uitziet.

Wat hij zegt.
pi_52800336
Misschien de volgende keer haar gewoon groeten bij haar naam (ze heeft zo'n naamkaartje niet voor niets).

En dan niet meteen te vrijpostig willen doen en iets zeggen als:
"Goh, 'Tamara', wat leuk. En hoe heb je de andere genoemd?"
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:42:10 #61
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_52823074
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:47 schreef liefie_ het volgende:

[..]

in mijn ervaring zijn mannen dan nog instaat om verbaasd achterom te kijken of er toevallig iemand achter ze staat waar ik naar zit te staren
dus ja ik gooi er meestal wel iets in van lichamelijk contact of soms zelfs een uitnodiging voor een kop koffie of zo
en nee ik stort me niet meteen op zn edele delen
Na een bezoek aan je fotoboek wist ik wel waarom ze zo doen
pi_52823607
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:07 schreef nietzman het volgende:
Als kijken flirten is kwam the elephant man óm in pussy.
Inderdaad, waarom zoeken mensen toch zoveel achter alleen maar een blik? De TS moet imo wel verdomd wanhopig zijn om 'kijken' te linken aan 'flirten'.
pi_52829687
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Knappe mensen zijn meestal ook erg sociaal ingesteld en hebben niet zoveel problemen om een praatje met iemand aan te knopen. En ze hoeven er zeker geen topic op Fok over te openen.

Hoe moeilijk is het nou om je boodschappen bij haar af te rekenen en te praten over het weer, de plaatselijke kermis, de vakantie of weet ik wat.

Maar eerlijk gezegd zie ik TS eerder met een lange jas en een hoed op in een donker hoekje staan wachten tot ze naar buiten komt na d'r werk.
Bull, ken wel wat knappe mensen die niet per direct erg sociaal ingesteld zijn. En dit terwijl ze genoeg aandacht krijgen, die ze overigens niet willen...
pi_52851357
Je moest gewoon praten met haar! Ook al ben je verlegen, wat heb je te verliezen? ach je hebt tenminste wat geleerd voor de volgende keer (Niet dat ik zon lef gozer ben, maar heb mezelf voorgenomen mijn angsten te overwinnen, gewoon verstand op nul)
pi_52853381
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef Stefanovich het volgende:
Je moest gewoon praten met haar! Ook al ben je verlegen, wat heb je te verliezen? ach je hebt tenminste wat geleerd voor de volgende keer (Niet dat ik zon lef gozer ben, maar heb mezelf voorgenomen mijn angsten te overwinnen, gewoon verstand op nul)
grappige is dat mensen het vaak lastiger vinden om tegen mij te praten dan andersom, maar niet altijd dus
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:32:44 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52853592
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef Stefanovich het volgende:
en? wat heeft het je opgeleverd?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:33:16 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52853605
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:24 schreef profielnaam het volgende:

[..]

grappige is dat mensen het vaak lastiger vinden om tegen mij te praten dan andersom, maar niet altijd dus
blijkbaar wel
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52957782
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:18 schreef rashudo het volgende:
TS, heb je wel eens vaker meisjes gezien of blijft het bij cassieres? Mischien moet je je smoel eens opentrekken, want meisjes hebben geen keyboard, die communiceren met geluid.
Net als dolfijnen! joe!
El duffo o muerte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')