Ah sorry ik wist niet dat dat zo heette "pre-relationele voorspel". Dat houdt dus in wekenlang gluren, maar niks zeggen, en erover posten op Fok. Ja, een prima strategie!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
wat doe je zielig joh. knappe expressieve mensen hebben vaak al van jongs af aan geleerd wat zekerheid is. daarnaast wat is er mis met het pre-relationele voorspel? even wachten en de vrouw niet meteen als een knap beest verscheuren.
daar is niets mis mee, maar wel als je je bek dicht blijft houden , daarom wat nosh al zei, damage controle. babbel met haarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
wat doe je zielig joh. knappe expressieve mensen hebben vaak al van jongs af aan geleerd wat zekerheid is. daarnaast wat is er mis met het pre-relationele voorspel? even wachten en de vrouw niet meteen als een knap beest verscheuren.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef HellaHard-OG het volgende:
Ik denk dat die meiden het niet aanstaat hoe je van dichtbij uitziet.
Na een bezoek aan je fotoboek wist ik wel waarom ze zo doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in mijn ervaring zijn mannen dan nog instaat om verbaasd achterom te kijken of er toevallig iemand achter ze staat waar ik naar zit te staren
dus ja ik gooi er meestal wel iets in van lichamelijk contact of soms zelfs een uitnodiging voor een kop koffie of zo
en nee ik stort me niet meteen op zn edele delen
Inderdaad, waarom zoeken mensen toch zoveel achter alleen maar een blik?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:07 schreef nietzman het volgende:
Als kijken flirten is kwam the elephant man óm in pussy.
Bull, ken wel wat knappe mensen die niet per direct erg sociaal ingesteld zijn. En dit terwijl ze genoeg aandacht krijgen, die ze overigens niet willen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Knappe mensen zijn meestal ook erg sociaal ingesteld en hebben niet zoveel problemen om een praatje met iemand aan te knopen. En ze hoeven er zeker geen topic op Fok over te openen.
Hoe moeilijk is het nou om je boodschappen bij haar af te rekenen en te praten over het weer, de plaatselijke kermis, de vakantie of weet ik wat.
Maar eerlijk gezegd zie ik TS eerder met een lange jas en een hoed op in een donker hoekje staan wachten tot ze naar buiten komt na d'r werk.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef Stefanovich het volgende:
Je moest gewoon praten met haar! Ook al ben je verlegen, wat heb je te verliezen? ach je hebt tenminste wat geleerd voor de volgende keer(Niet dat ik zon lef gozer ben, maar heb mezelf voorgenomen mijn angsten te overwinnen, gewoon verstand op nul)
en? wat heeft het je opgeleverd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef Stefanovich het volgende:
Je moest gewoon praten met haar! Ook al ben je verlegen, wat heb je te verliezen? ach je hebt tenminste wat geleerd voor de volgende keer(Niet dat ik zon lef gozer ben, maar heb mezelf voorgenomen mijn angsten te overwinnen, gewoon verstand op nul)
blijkbaar welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:24 schreef profielnaam het volgende:
[..]
grappige is dat mensen het vaak lastiger vinden om tegen mij te praten dan andersom, maar niet altijd dus
![]()
Net als dolfijnen! joe!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:18 schreef rashudo het volgende:
TS, heb je wel eens vaker meisjes gezien of blijft het bij cassieres? Mischien moet je je smoel eens opentrekken, want meisjes hebben geen keyboard, die communiceren met geluid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |