Aaaaargh die stemquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:43 schreef Re het volgende:
man wat gaan jullie rap ende snel...
Ik ben ook niet echt onrustig eigenlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:43 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wat ik heb gehoord lijk jij mij de rust zelveJij overdenkt elk antwoord enzo. Ik flap alles eruit en denk dan: wat zei ik nou net?
Vooral met drank is dat desastreus en leidt dat tot nare gevolgen. Cocaine maakt onrustig en paranoide. Je krijgt er kloten van maar uiteindelijk ben je een bang hoopje mens. Een vriend van mij zei dat het wonderen deed voor zijn seksleven
Uiteindelijk vroeg ik mij af of hij uberhaupt nog wel wist wat en hoe hij neukte. Ik heb zoiets van kan ik ervanaf blijven of ben ik zo'n
gezellige feestjes gebruiker
Ik verwacht dat ik flink verslaafd zal raken, dus ik blijf weg van die zooi.
als een zomer echo door de donkere gekrochten van het sinistere onderbewustzijnquote:
Van alle mannelijke Fokkers die ik ken heeft Re de normaalste stem.quote:
wat een mooie CIquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van alle mannelijke Fokkers die ik ken heeft Re de normaalste stem.
Na Lynx dan.![]()
Dat is 'mquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:49 schreef Re het volgende:
[..]
als een zomer echo door de donkere gekrochten van het sinistere onderbewustzijn
Well, suck me sideways!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:53 schreef Zhenar het volgende:
contradictio in terminis
Als verrassingact tijdens de bonte avond van je inrichting?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nou maak daar nou eens een mooie show van
En dan niet zo een waarbij je de letters doorelkaar husselt en er een "grappig" woord ontstaatquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Verkeerde quote, kneusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nee als entree-examen bij de kleinkunstacademiequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als verrassingact tijdens de bonte avond van je inrichting?
Mijn foutquote:
quote:
Dat leek me grappigerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De dag dat ik naar de kleinkunstacademie ga is de dag dat jij opgesloten wordt in een inrichting.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nee als entree-examen bij de kleinkunstacademie
De humor ligt op ssssjjtraat m'neer Sonnebergquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn fout![]()
Ik dacht dat je dit wilde posten:
[..]
[..]
Dat leek me grappiger![]()
Je bent al geweest maar net als ik "ontslagen"?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De dag dat ik naar de kleinkunstacademie ga is de dag dat jij opgesloten wordt in een inrichting.
Jammer dat al die culturele ontwikkeling die je herbergt wordt overstemd door dat vreselijke accent van jequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De humor ligt op ssssjjtraat m'neer Sonneberg
Ik deed een Amsterdams accent na lulquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jammer dat al die culturele ontwikkeling die je herbergt wordt overstemd door dat vreselijke accent van je![]()
Ik bedoel je echte accent, suffe drolquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik deed een Amsterdams accent na lul
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoel je echte accent, suffe drol![]()
De enige die je moet onthouden is Carpe Diemquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:01 schreef Re het volgende:
[..]
ik gebruikte niet voor niets de afkorting (verkeerd)
ik tik liever een eitjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De enige die je moet onthouden is Carpe Diem
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Culturele ontwikkeling
Je bedoelt mijn "Ons Pim Leeft" poster?
Damn ,moet niet aan eten denken nuquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:26 schreef Re het volgende:
nee maar dat is ook lekker, mits goed klaargemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |