Ow ja!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:19 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Ik ben Daniel Craig en geen James Bond. Daniel Craig zoent met mannen. Dat hebben wij vrijdag nog gezien in de bios.
Hij zei anders van wel...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag heulemaal niet met die bal gepraat man
Wil je ons iets vertellen ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
[..]
Als ie echt komt he... gaan wij zoenen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo goed in accenten herkennen.
Ik kon bij jou in ieder geval niet echt een duidelijk accent herkennen...
Maar waarom loop jíj nou para te doen?Ik heb je vanmiddag gebeld!
Mij ontschoot een luide "HA!" om deze opmerking. Zo heerlijk lompquote:
Juistquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Groen!
quote:
quote:
Ik loogquote:
Wat? Dat Zhenar mijn bitch is? Niks nieuwsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen ofzo? [afbeelding]
Ik vind zelf dat ik ook geen accent heb. Maar als ik anderen moet geloven heb ik dat wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
![]()
Elke normale jongen, opgevoed onder de mensen, herkent Zhenars kutaccent
Ik doe de hele meet mijn bek niet openquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mij ontschoot een luide "HA!" om deze opmerking. Zo heerlijk lomp![]()
Hopelijk ben je in het echt ook zo direct![]()
Whatever, gast.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik loog![]()
Ik bedoel... ik heb je helemaal niet gesproken, kneus!![]()
!
Het staat ook al weken in je foboquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:22 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Wat? Dat Zhenar mijn bitch is? Niks nieuws.
Neuhquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:22 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Wat? Dat Zhenar mijn bitch is? Niks nieuws.
OMG!!! Hij heeft nog steeds kleren aan, een wapen en blonde haren!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:23 schreef DanielCraig het volgende:
[afbeelding]
OMG. Dat is misschien de eerste screenshot van de nieuwe BOND film
![]()
![]()
![]()
![]()
En die relatie is dus nog niet eens geconsumeerd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het staat ook al weken in je fobo![]()
MB
![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het staat ook al weken in je fobo![]()
MB
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:23 schreef DanielCraig het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jij klinkt lekkerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Elke normale jongen, opgevoed onder de mensen, herkent Zhenars kutaccent
DUH! Want het is een vervolg... het was een open einde. Snap dat danquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OMG!!! Hij heeft nog steeds kleren aan, een wapen en blonde haren!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Dat is toch de eindshot van de vorige film?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:23 schreef DanielCraig het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Naast mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:24 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Inderdaad.MB
.
Waar isRe
trouwens??
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]Luister hoer, Het einde van CR had niet zo een shot.. dit is een andere soort shot. Geloof me, want ik heb CR 14x gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Shaken, not stirred...
Zich aftrekkend op onze posts?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, jij klinkt lekkerMet je suffe langgerekte Utrechtse klinkers
![]()
Het kan ook een still zijn: een gestileerde foto die op de set is genomen ter promotioneel gebruik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:25 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
[/spoiler]
Luister hoer, Het einde van CR had niet zo een shot.. dit is een andere soort shot. Geloof me, want ik heb CR 14x gezien.
I plead no contest your honorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:25 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Luister hoer, Het einde van CR had niet zo een shot.. dit is een andere soort shot. Geloof me, want ik heb CR 14x gezien.
Nee, hij heeft nog netjes zn broek aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zich aftrekkend op onze posts?![]()
Alwéér?![]()
In het eindshot, wordt hij gefilmd van een andere hoek. Beginnend vanaf rechtszijkant tot aan de onderkant naar boven gericht. Niet zo volop rechtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is toch de eindshot van de vorige film?![]()
Nou ja, je bent in ieder geval spontaner dan ik had verwachtquote:
Mooooooooiquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:27 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Hoi.
Wat vond ie van de 'site'.
Doe daar dan wat aan, doos!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, hij heeft nog netjes zn broek aan.
Cool.. kan je me misschien nog de screenshot die ik heb gemaakt sturen? Was ik vergeten te mailen naar mijnzelf. Niet het psp bestand, maar alleen het jpg bestandquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mooooooooi
Ik vind hem ook helemaal tof
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou ja, je bent in ieder geval spontaner dan ik had verwacht![]()
Ik dacht: "Grote bek op het forum, timide mannetje in het echt"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
![]()
Waarom dacht je dat ik niet spontaan zou zijn? Ik ben charmant, innemend en sla af en toe vrouwen voor hun smoelWhat's not to like?
Dat in reactie op Babs diagnose waardoor het komen tot een meet-afspraak heel wat lullen van mijn kant nodig hadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Waarom dacht je dat ik niet spontaan zou zijn? Ik ben charmant, innemend en sla af en toe vrouwen voor hun smoelWhat's not to like?
Jaahaaaa, geduldquote:
Er is een reden waarom ik gestopt ben met/gematigder ben gaan drinken Zquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht: "Grote bek op het forum, timide mannetje in het echt"![]()
Maar ik heb mijn mening inmiddels bijgesteld. Al is het nog afwachten natuurlijk![]()
Yes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:29 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Cool.. kan je me misschien nog de screenshot die ik heb gemaakt sturen? Was ik vergeten te mailen naar mijnzelf. Niet het psp bestand, maar alleen het jpg bestand.
Omdat het niet goed samen viel met je coke, toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ik gestopt ben met/gematigder ben gaan drinken Z
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat het niet goed samen viel met je coke, toch?![]()
"Neusproblemen"?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:34 schreef Giechel_Ho het volgende:
En de neusproblemen die ik heb zijn dus ook niet veroorzaakt door cocainegebruik, dat dat vooraf duidelijk is
Ik zou het op zich best eens willen proberen. Maar ik durf het toch nietquote:
En dat terwijl ik mensen begroet door twee vingers in hun neus te steken en eens lekker te krabben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je blijft er met je poten vanaf hoor je
Wat ik heb gehoord lijk jij mij de rust zelvequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou het op zich best eens willen proberen. Maar ik durf het toch niet![]()
En vrienden van mij die het wel eens hebben gebruikt hebben er eigenlijk niet bepaald spectaculaire verhalen over. Afgezien van dat je er nogal arrogant en onrustig van wordt. En dat ben ik van mezelf toch al![]()
Hihiquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dat terwijl ik mensen begroet door twee vingers in hun neus te steken en eens lekker te krabben. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |