Bacardi bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:52 schreef Bupatih het volgende:
[KPD] [PICS] Paris Hilton screwing next to a swimming pool!
De slet!
In de krottenwijken van Midden-Afrika hebben ze niet eens OV-jaarkaart!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik moet mn OV-jaarkaart inleveren
Ja, maar ik ben er nogal aan gehecht na 7!! jaarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In de krottenwijken van Midden-Afrika hebben ze niet eens OV-jaarkaart!
Ook geen openbaar vervoer, though. [afbeelding]
Bussenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:07 schreef Bupatih het volgende:
Ook geen openbaar vervoer, though. [afbeelding]
Wel een beetje ongemakkelijk he.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:20 schreef MissBliss het volgende:
Daar is het openbaar vervoer vast ook veel goedkoper.
Dan welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk niet gekkie, dan ben ik toch al praktisch weg!!
6 oktober is de grote dag! kom jij ook??!?!??
Noem je me dik?!quote:dat zou echt zoooooooooo vet zijn!!!!!!![]()
![]()
![]()
Wat wil je, voor zo'n prijsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel een beetje ongemakkelijk he.
[afbeelding]
Privéchauffeur, limousine, minibar gevuld met lekkere drankjes, vrienden en vakantiehuisjes in diverse landen.quote:
Oh, dat lijkt me wel wat jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Privéchauffeur, limousine, minibar gevuld met lekkere drankjes, vrienden en vakantiehuisjes in diverse landen.
Volgens mij denk jij dat hij jouw nieuwe spreekwoord bedoelt, maar volgens mij doelt Zhenar juist op jouw uitleg van het vorige spreekwoord.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij bestaat anders nog niet dus verzin er maar iets origineels bij dan![]()
![]()
Ja, maar daar kon ik niet echt iets originelers voor verzinnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij dat hij jouw nieuwe spreekwoord bedoelt, maar volgens mij doelt Zhenar juist op jouw uitleg van het vorige spreekwoord.
Denk ik.
Ik heb een vet toffe uitleg gegeven aan jouw spreekwoord!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar daar kon ik niet echt iets originelers voor verzinnen [afbeelding]
Dat ligt aan de poster vóór mij
Zulk een Zhenar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:15 schreef Jekoos het volgende:
Vanaf morgen krijg ik de eerste normale lesdag. We gaan schetsen enz.
Ik moest allemaal tekenspullen aanschaffen en verf enz, maar die vent zei;
Jullie moeten morgen allemaal een dummy bij je hebben!!
Iedereeen ftw??! een dummy?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:23 schreef Zhenar het volgende:
De kersen uit het molenraam vissen
Ik vraag me af of dit gaat werken.![]()
Wat een kutgezeik zegquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier wel. De site dan hè.
Wat moet ik kopen voor je?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wat een kutgezeik zegBij mij doet ie het dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |