Godverdomme zeggen op een forum en dan je msn plaatsenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:15 schreef DAMH het volgende:
huh,, hoe krijg je een brief van die gasten dan
Jij bent echt vet stoer, jeweetsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Godverdomme zeggen op een forum en dan je msn plaatsen![]()
Klopt, even me kwaadheid eruit getypt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:21 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jij bent echt vet stoer, jeweets![]()
En er staan nog wat foutjes in je "brief".
Wo dan? Verdomme!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Godverdomme zeggen op een forum en dan je msn plaatsen![]()
ja lach maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:24 schreef 9christensen het volgende:
verrek het bestaat ook nog
www.bondtegenvloeken.nl
Duh! Nooit die posters gezien?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:24 schreef 9christensen het volgende:
verrek het bestaat ook nog
www.bondtegenvloeken.nl
ahahaha nee nooitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Duh! Nooit die posters gezien?
.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:30 schreef newsman het volgende:
Zie ineens Jesus voor me, auw vader, auw vader. Of lekker vader ga door.
Of bij al die zweepslagen auw godverdomme auw godverdomme en dan tig keer.
Die lui krijgen toch geen subsidie of iets dergelijks?? Als je ziet hoeveel posters ze ophangen op (betaalde) plekken. Of zijn er echt mensen die ze steunen, puur omdat de naam van de lieve heer gebruikt wordt op een voor sommigen oneerbare manier?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:23 schreef koningdavid het volgende:
Bond Tegen Vloeken is tof. [afbeelding]
Dan loop jij of met je brein in sudderstand door CS of je moet nodig aan een bril, je kunt je kont niet keren of je komt die kl**e posters wel tegen,volgens mij wordt die club door de NS gesponsord...quote:
Inderdaad simpelquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:12 schreef newsman het volgende:
Mijn conclusie is dan,simpel u zegt dat ik gevloekt heb, dus u vloekt ook.
Dat laatste denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:32 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Die lui krijgen toch geen subsidie of iets dergelijks?? Als je ziet hoeveel posters ze ophangen op (betaalde) plekken. Of zijn er echt mensen die ze steunen, puur omdat de naam van de lieve heer gebruikt wordt op een voor sommigen oneerbare manier?
Mja best wel, maar ik nu voel ik me alle Jesus goed.Maria was een lekkere meid, zou haar best naast me willen hebben.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad simpel.
Jij raaskalt. Ik dus ook?
Jesus komt je redden manquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef Shivo het volgende:
Oh man wat scherp van je! Echt zoveel respect dat je zo'n scherpe brief kunt schrijven! Ga alsjeblieft de politiek in, mijn stem heb je!
Echt vet grappig ben jij man!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:34 schreef newsman het volgende:
[..]
Mja best wel, maar ik nu voel ik me alle Jesus goed.Maria was een lekkere meid, zou haar best naast me willen hebben.![]()
Bij de NS, daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:32 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Dan loop jij of met je brein in sudderstand door CS of je moet nodig aan een bril, je kunt je kont niet keren of je komt die kl**e posters wel tegen,volgens mij wordt die club door de NS gesponsord...![]()
Dat word dan vasten he, slank je af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Echt vet grappig ben jij man!
En aangezien er nog al wat van die lui in de regering zitten wellicht ook het eerste....quote:
Want? Hij wordt niet eens verdoemd! Zijn naam wordt gebruikt als er iets ongeloofelijks aan de hand is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:46 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind het beiden niet prettig om te horen maar ik vind "Jezus (Christus)" erger als vloek dan gvd eerlijk gezegd.
Ja, zijn naam wordt 'verkeerd' gebruikt. Ook al geloof je niet, dan nog is het een van de meest goede mensen die ooit op aarde heeft geleefd. Merkwaardig om hem als vloek te gebruiken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:51 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Want? Hij wordt niet eens verdoemd! Zijn naam wordt gebruikt als er iets ongeloofelijks aan de hand is.
"Jezus wat een onzin"
boeie, als ik ga kakken zeg ik ook altijd dat ik nelson mandela op de trein ga zetten. Denk dat ie er wel om kan lachen, zo ook jezus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, zijn naam wordt 'verkeerd' gebruikt. Ook al geloof je niet, dan nog is het een van de meest goede mensen die ooit op aarde heeft geleefd. Merkwaardig om hem als vloek te gebruiken.
Nee met jou ook niet, want je neemt alles zereneus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:01 schreef Copycat het volgende:
Het gaat echt niet lekker met je, geloof ik.
Ow jesus christus nog aan toe,, jij ook hierquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, zijn naam wordt 'verkeerd' gebruikt. Ook al geloof je niet, dan nog is het een van de meest goede mensen die ooit op aarde heeft geleefd. Merkwaardig om hem als vloek te gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |