Kreeg ik een brief van de bond tegen het vloeken.
Dus toen heb ik maar mijn eigen bond opgericht. "Bond tegen het ouwe koeien uit de sloot halen".
Geachte bond tegen het vloeken.
Ik heb van harte uw brief in ontvangst genomen. Echter ik heb een vraag en die stel ik u nu:"Waarom leven uw soort mensen in het verleden".
Onze maatschappij is steeds in beweging, waarom antwoord u dan steeds met verhalen uit het Neolitsche tijdperk, toen Adam en Eva verstoten werden uit het paradijs.
Ondanks heb ik een documantaire gezien, waar Adam en Eva geleefd zouden hebben ergens in een dal in het Midden-Oosten.
Adam en Eva, mogen god op hun blote knieen danken dat ze daar uitgesodemieterd zijn, helaas mensen zou als u, ik bedoel "De bond tegen het vloeken", zijn blijkbaar hysteries bezig met het verleden.
Als ik nu Godverdomme zeg, schrijft u mij een brief dat ik gevoelkt heb, dus u bevestigd dat ik gevloekt heb in het verleden. Mijn conclusie is dan,simpel u zegt dat ik gevloekt heb, dus u vloekt ook.
Ik als enig lid van:"De bond tegen het ouwe koeien uit de sloot halen", wil ik u hierop wijzen dat u blijkbaar in het verleden wil leven en niet opzoek bent naar een betere toekomst .
Maar natuurlijk denkt u aan u eigen toekomst, omdat in uw bijbel beschreven staat, helaas ook in het verleden geschreven , dat de wereld zal vergaan en dat we allemaal trouw aan u moeten zijn.
De bond tegen het ouwe koeien uit de sloot halen is tegen het leven in het verleden, je hebt recht om nu te leven, wij hebben recht om fouten te maken. Ik weiger dan ook u brief en heb mijn reet er mee afgeveegd.
Groet Newsman.