Ze had het over Fries...over het paardrijden van Nadiaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:39 schreef Yollie het volgende:
Kon iemand verstaan wat Lieke tegen Nadia zei?
Volgens mij ging het over het berijden van Fries.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:39 schreef Yollie het volgende:
Kon iemand verstaan wat Lieke tegen Nadia zei?
heeft iemand voor mij het voodoo-poppetje van de laatste Quote?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:40 schreef avonne het volgende:
Brian legt altijd de Quotes in zijn kastje.
Er stond iets in over iemand die "nouveau riche" werd genoemd.
Johnny misschien?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:52 schreef Giggio het volgende:
[..]
heeft iemand voor mij het voodoo-poppetje van de laatste Quote?
bij de onze wastie weg... nee niet in Urk gekocht maar bij de sigarenboer op de hoek voor de halve prijs omdat de poppetjes waren weggejat...
wil nu zelf TeRRoR gaan plegen op TeRRoNix (eens mijn stoere HELD)....
ps: poppetje alleen is voldoende, heb al genoeg spelden en saté-prikkers klaarliggen!
ik zou zeggen probeer ergens een Ken-pop te vinden (jeweetwel,.. van Barbie).quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:52 schreef Giggio het volgende:
[..]
heeft iemand voor mij het voodoo-poppetje van de laatste Quote?
bij de onze wastie weg... nee niet in Urk gekocht maar bij de sigarenboer op de hoek voor de halve prijs omdat de poppetjes waren weggejat...
wil nu zelf TeRRoR gaan plegen op TeRRoNix (eens mijn stoere HELD)....
ps: poppetje alleen is voldoende, heb al genoeg spelden en saté-prikkers klaarliggen!
Er is maar een meerderheid voor nodig tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:04 schreef riri het volgende:
blokken dat voetbal Huub voor die twee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |