Dat gevoel krijg ik nu ook steeds, maar ik dacht dat ze Huub op de stoel wilden zetten en die ontslagronde voor Lieke maar bijzaak was?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:07 schreef fredfik het volgende:
krijg echt z,n donkerbruin vermoeden dat lieke donderdag naar huis gaat(moet)
Dat denk ik ook, maar wat als hij opdracht krijgt van "achter" ????quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:13 schreef riri het volgende:
Ook al komt Lieke op de stoel...Huub laat haar nooit gaan,dus ze kunnen lullen als brugman
GOED IDEE!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:03 schreef RSie het volgende:
[..]
ik zou zeggen probeer ergens een Ken-pop te vinden (jeweetwel,.. van Barbie).
de gelijkenis met Dennix is IMO treffend!
Ze zijn in ieder geval allebij van plasticquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:03 schreef RSie het volgende:
[..]
ik zou zeggen probeer ergens een Ken-pop te vinden (jeweetwel,.. van Barbie).
de gelijkenis met Dennix is IMO treffend!
huh? Welk voetbal?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:04 schreef riri het volgende:
blokken dat voetbal Huub voor die twee...
Ja dat moet dan haast wel, Huub zou Lieke er niet vrijwillig uitstemmen en dan de moeder van Lieke die zei tot over 3 weken en Lieke haar huilen en moeheid, heb er m'n twijfels over maar we zullen morgen zien....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar wat als hij opdracht krijgt van "achter" ????
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval allebij van plastic
genoteerdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:09 schreef riri het volgende:
Die Palma geeft spelinformatie....dat Lieke aan het huilen was gisteren
k dacht dat ik de enige was... alleen Lieke produceert het niet..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:20 schreef NG het volgende:
dat lelelelllelelle-geluidje word je ook schijtziek van, het lijkt wel alsof ik naar een stel brugklassers aan het kijken ben soms.
Brian is zo zeker van zijn zaak, het is gewoon eng. Hij ziet zichzelf echt als winnaar en wordt met de dag achterbakser.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:26 schreef Lobasca het volgende:
Volgens Brian: Huub is bang van Jaap en jaap is bang voor Brian.
Die gozer heeft de kolder in zijn kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |