opzoeken, opsluiten in je kelder en een paar keer per dag verkrachtenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:52 schreef --- het volgende:
Nu moet dat meisje natuurlijk dood?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:53 schreef GizartFRL het volgende:
Met welk route ging je?
HAR HAR
Route!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:54 schreef MetalSonic het volgende:
lolnog ff wat te lachen zo voor 't slapen gaan _o- Gpwnd wie einer n00bz
ik heb er nu 3 verzameldquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:01 schreef Buschetta het volgende:
uit nieuwschierigheid waarom koop je een router/modem ? Die dingen krijg je toch gratis bij je abo ?
*
trouwens bedankt voor de nieuwe router. Ik dacht dat dat blonde meisje hem vergat maar dat was jij dus
sweex is de shit manquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:25 schreef Scorpie het volgende:
wel een linksys hopelijk?
Heb jij überhaupt gelezen wat Ts zei?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heb je überhaupt de bus gechecked?
Niet draadloos toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:01 schreef Buschetta het volgende:
uit nieuwschierigheid waarom koop je een router/modem ? Die dingen krijg je toch gratis bij je abo ?
*
trouwens bedankt voor de nieuwe router. Ik dacht dat dat blonde meisje hem vergat maar dat was jij dus
Als je me een pm stuur ga ik kijken of ik een router voor je kan regelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:49 schreef xman het volgende:
Ik had net een router/modem bij de mediamarkt gekocht voor m'n ouders. Had twee tassen bij me dus 1 op de grond neergezet. Dus ik stap uit en kom er achter dat ik hem vergeten ben.
Snel ren ik naar m'n auto en ga de bus achterna. Bij de eindhalte van de bus zie ik de bus staan. Kijk nog in de bus en vraag de chauffeur of hij iets had gekregen. Nee dus. F*ck.. iemand heeft hem dus gewoon meegenomen. Kan mezelf nu wel voor m'n kop slaan.
Er zat wel een meisje naast me, misschien heeft die hem meegenomen. Volgens mij heb ik haar wel vaker gezien, maar hmm wat is de kans.. Echt k*t k*t k*t!
![]()
nee, niet goed, maar ik heb dan ook het excuus dat ik al 30+ uur wakker benquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:35 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt gelezen wat Ts zei?
zoooooooowquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
nee, niet goed, maar ik heb dan ook het excuus dat ik al 30+ uur wakker ben
60 eurootjes.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:29 schreef DSS24 het volgende:
Als je nou meteen met de auto ging, had je het gezeik niet gehad. Kut OV.
Maarja achteraf praten enzooo
Hoeveel kostte die router eigenlijk?
Nou de bon zat erbij, dus je kan hem mooi terugbrengen naar de MM en geld terugkrijgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pffvoor dat geld zou ik hem ook laten liggen ja
Stoere meneert dat je bentquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
nee, niet goed, maar ik heb dan ook het excuus dat ik al 30+ uur wakker ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |