Leuk dat The Beatles erin meedoen, maar Help! is toch gewoon een matige film?!quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:10 schreef Frozen het volgende:
Gaat iemand ook de 31e oktober naar Tuschinski?
Help! speelt dan!
Nu nog vinden waar ik kaartjes kan reserveren.
Filmkritisch gezien is het niet veel soeps, maar je moet hem als Beatle fan wel een keer gezien hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:37 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Leuk dat The Beatles erin meedoen, maar Help! is toch gewoon een matige film?!
Tenminste dat hoor ik erover, zelf niet gezien.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:31 schreef mindgames het volgende:
[..] En inderdaad, McCartney krijgt de rechten vanzelf terug en vind het daarom het geld niet waard om het op dit moment terug te kopen. [..]
Ja, McCartney heeft in de jaren '80 geprobeerd het terug te kopen. Maar anno 2007 wil hij niet veel investeringen doen in iets wat hij toch binnenkort (?) terug zal krijgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:04 schreef warpozio het volgende:
[..]
Ik meen toch gelezen te hebben dat McCartney 26 miljoen pond geboden heeft indertijd om Northern Songs terug te kopen van ATV (maar dat de rechten toen naar MJ gegaan zijn via een hoger bod)
Wat TheGrandWazoo zegt. Wij kennen elkaar niet. Maar de link webfreak klopt dan weer welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:13 schreef TNA het volgende:
Wat krijgen we nou, ik ben er even niet en spontaan ontstaat er een slowchat tussen mindgames en TheGrandWazoo, kennen jullie elkaar ook al? Webfreak past volgens mij ook in dat rijtje, het lijkt wel een samenzwering langzamerhand
Maar ik deel mijn Beatlesliefde wel met jullie
Wie van de 100 leden van de Wu Tang mag je interviewenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:29 schreef webfreak het volgende:
Aaargh!!
Onlangs de nieuwe single van Wu Tang Clan gehoord.. "While my guitar gently weeps" hebben ze onwijs verneukt.
Ik heb binnenkort een telefoon-interview met Wu Tang. Als iemand nog kritische vragen heeft, hoor ik 't wel
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:37 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Maar als je wil, go your gang! Ik meen soms ook wat te horen...en dan twijfel ik aan mijn geestelijke gezondheid. Zo hoor ik op 1 nummer (weet effe niet welke) een vervelende ruis als de micro openstaat. Dat zou toch anno 2007 niet mogen.
Beter laat dan nooit. Hier toch even wat dingen die mij opvielen. Ik pak even een nummer waar het duidelijk te horen is: 'The End Of The End'.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:43 schreef mindgames het volgende:
[..]
Juuuist, zulke dingen bedoel ik!Als de muziek goed is irriteer ik mij niet zo aan technische mankementen, maar wel als het gewoon slordigheid is wat - zoals jij zegt- anno 2007 niet meer zou mogen.
Ik heb helemaal geen link naar ronde 1 gezienquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:08 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik zie dat er nog geen linkje is naar ronde 2 van het tournament: Beatles Tournament 2007 - Ronde 2
Ja, een anti-geweld liedje in The A-Ateamquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:56 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Haha, zap ik langs die A-team, hoor ik ineens 'Revolution' op de achtergrond. Wel een cover, maar toch.
Ik heb het gecheckt en inderdaad...ik kan ook niet geloven dat ie zulke fout laat maken! Voor mijn werk moet ik ook veel geluid editten...en ik krijg echt op mijn kop als ik dit soort foutjes maak.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:44 schreef mindgames het volgende:
[..]
[..]
Beter laat dan nooit. Hier toch even wat dingen die mij opvielen. Ik pak even een nummer waar het duidelijk te horen is: 'The End Of The End'.
0:02: De microfoon van Paul komt hard in de mix, je hoort ineens een flinke ruis
0:13: Een lelijke edit in de piano
0:34: Op het woord 'jokes' in een klik door een edit te horen
1:19: Edit in het gefloten stukje
1:22, 1:34 en 1:35: Edit in piano/ruis
1:37: Nog meer piano-edits
De microfoon van Paul wordt aan het eind wel netjes uitgefaded, maar daarom hoor je dus duidelijk de ruis wegfaden. Ook kraakt het nummer continu in het rechterkanaal, wat aan de mastering ligt.
Tot zo ver het "Paul nam 3 takes op in Abbey Road en de derde take was perfect"-verhaal.
Normaal vallen zulke dingen me niet op, maar bij dit nummer is het wel ernstigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:21 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Ik heb het gecheckt en inderdaad...ik kan ook niet geloven dat ie zulke fout laat maken! Voor mijn werk moet ik ook veel geluid editten...en ik krijg echt op mijn kop als ik dit soort foutjes maak.
Ben ik nou zo'n barbaar dat ik er geen bal van hoor? Alleen bij 0:13, die edit klopt muzikaal gezien niet, dat is wel ernstig. Maar een paar klikjes die je toch niet hoort (ik niet iig), doen er toch niet toe?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:30 schreef TNA het volgende:
[..]
Normaal vallen zulke dingen me niet op, maar bij dit nummer is het wel ernstig![]()
Zo'n barbaar ben ik ook, maar als ik het lees en terugluister snap ik eigenlijk niet dat iemand als McCartney (toch geen lullige amateurnaam) zulke dingen niet voorkomt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:10 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ben ik nou zo'n barbaar dat ik er geen bal van hoor? Alleen bij 0:13, die edit klopt muzikaal gezien niet, dat is wel ernstig. Maar een paar klikjes die je toch niet hoort (ik niet iig), doen er toch niet toe?
staat in de libellequote:Op maandag 15 oktober 2007 10:33 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Een zeer aardig interview met McCartney gevonden!
Er worden goede vragen gesteld for a change!
http://www.beatlesfanclub.nl/content/view/2138/44/
Ik heb em net geluisterd en het is echt baggerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:29 schreef webfreak het volgende:
Aaargh!!
Onlangs de nieuwe single van Wu Tang Clan gehoord.. "While my guitar gently weeps" hebben ze onwijs verneukt.
Ik heb binnenkort een telefoon-interview met Wu Tang. Als iemand nog kritische vragen heeft, hoor ik 't wel
Ehh, driewerf "Ja, graag zelfs!"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:55 schreef MASD het volgende:
[..]
staat in de libellewou net vragen of iemand scans wou, mits interesse zullen ze er morgen zijn.
okquote:
Ik ga ook! Met drie vrienden. Heb Help! ook nog nooit gezien, dus ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:05 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb em net geluisterd en het is echt bagger
Trouwens gaan er nog meer naar Help in Tuschinski?
Hier wel![]()
Heb HELP! nog nooit gezien!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |