Even invullenquote:
Heul niet, ik doe aan fitness, en dan vreet je geen vette troepquote:- je gaat naarUSA fastfood ketens
Alsof die technologie aan enkel amerika behoort, amerika is alomtegenwoordig in de wereld, daar kun je niet omheen, dat betekend niet dat het goedzakken zijn, integendeel.quote:- wss een windows based computer
Zie bovenstaande antwoord.quote:- je geniet van Nasa of de satellieten die door Amerika de ruimte in zijn gebracht
Ik weet nieteens hoe zon ding eruitziet, ik heb wel een mp3 speler net een half jaar ofzo.quote:- je hebt een ipod
Ik drink enkel vruchtendrank en waterquote:- je drinkt coca cola
Echter is dit geen bullshit. Je hebt daar hele wijken vol met alleen negers, aziaten of mexicanen. Integratie mn aarsje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:53 schreef Beauregard het volgende:
Om maar iets te noemen... van integratie heeft men daar in ieder geval wel kaas gegeten. De samenleving is net effe een stukkie toleranter en harmonieuzer dan in Nederland hoor, begrijp je dat? En kom dan niet aan met: "Ja, maar in het zuiden steken blanken de negers in brand", of dat soort bullshit.
*kuch* de bijlmer *kuch*.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Echter is dit geen bullshit. Je hebt daar hele wijken vol met alleen negers, aziaten of mexicanen. Integratie mn aarsje.
Ja... maar... let op... zij hebben toffe allochtonen die inderdaad samenklieken en leven binnen hun eigen community. Daarnaast werken die lui ook nog eens hard, met name de laatste twee groepen. Over de negers hou ik m'n mondje maar dicht. Radicaliserende moslims is daar niet zo'n issue als hier, poeh, ze hebben maar geluk zeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Echter is dit geen bullshit. Je hebt daar hele wijken vol met alleen negers, aziaten of mexicanen. Integratie mn aarsje.
Dit hoor je mij niet zeggen hoor?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* de bijlmer *kuch*.
*kuch* kanaleneiland *kuch*
etc....
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind het persoonlijk grof rascisme als ik een neger in een pak zie lopen.
Loser.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:52 schreef Pumatje het volgende:
O jeetje, hoor ik nu weer het argument aankomen..
beschuldig de mensen niet die ons van de moffen hebben bevrijdastjeblieft tief een eind op, dat hebben ze helemaal niet, die klerelijers kwamen pas in 1944 ja toen al vastgelegd was hoeveel winst ze met de wederopbouw konden maken hier en de Russen al in Polen zaten.
En ik meende ook ergens te lezen over de goede integratie daar!!?
mag ik je vragen : BEN JE DAAR IN GODSNAAM OOIT GEWEEST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?
Tyf op, de kloven tussen Spics,Niggers,Cracks en chongs is elke seconde groter aan het worden idiot, en dat land is niet eens in staat het probleem aan te pakken, of er maar aan te beginnen.
Hypokriet land, met idiote normen en waarden, zwaar overrated producten en laat ik al helemaal niet beginnen met dat god verhaal van ze, of hun verheerlijking van zichzelf.
kots enorm op dat volk en ben blij dat ik dat elke amerikaan die ik gesproken heb in Midden amerika dat heb kunnen vertellen.
Lekker intressant wat jij van mij vind, tyf een eind op en ga lekker in een bad vol kankercellen liggen onnozelequote:
Moet je eigenlijk deze er even bijzetten:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:57 schreef DeuceFour het volgende:
[afbeelding]
Rood = Bush-stemmersFuck Yeah!
Zoals Australië hè?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef paradoXical het volgende:
Mensen vergeten altijd een ding (of een paar dingen)
Amerika is opgebouw door europeaen welke;
- in europa niet meer welkom waren
- gelovigen welke in europa geen voet aan de grond kregen en hun heil ergens anders zochten
- avonturiers
- goud / oliezoekers
- criminelen (dwangarbeiders)
- ander uitshot (het leger_
- en natuurlijk een handje vol normale mensen
Met name uitschot dus. Later hebben ze nog een zooi mensen uit Afrika geimporteerd, wie moet anders het zware werk opknappen? Vervolgens in de eeuw daarna alle indianen uitgeroeid.
Amerika, het beloofde land is niets meer dan een natie vol met uitschot en moordenaars.
I rest my case.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:49 schreef DRNKnHGH het volgende:
[..]
Jij vergezelt mij op elke reis die ik maak en houd een dagboekje bij?
Ik ben er wel eens geweest (L.A.) , en daar merk je vrijwel niets van alle rompslomp. En dat bevestigd mijn klacht, amerikanen verdoezelen alles voor de buitenwereld zodat ze zelf goed uit de verf komen.
Beter gezegd: de 100ste aflevering van Southpark
enig idee waarom de westkuststemmers zo anti-bush zijn?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:57 schreef DeuceFour het volgende:
[afbeelding]
Rood = Bush-stemmersFuck Yeah!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |