quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:44 schreef DRNKnHGH het volgende:
soldaten in iraq lopen alleen maar te verkrachten en te mastruberen met je fucking "Come home soon, god bless" kankertroep.
Hoe is die dood gegaan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:02 schreef dubidub het volgende:
Om het nog een beetje leerzaam te maken:
TOPICKAAP
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De dood van oolong. RIP
[afbeelding]
en wat is jouw band met de VS?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:02 schreef dubidub het volgende:
Gestorven door de pannenkoek?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:02 schreef dubidub het volgende:
TOPICKAAP
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De dood van oolong. RIP
[afbeelding]
Een platte band.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:11 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
en wat is jouw band met de VS?
quote:9/11 was een hoax, in Iraq zit alleen olie
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wist niet dat Oolong dood was. Vet erg.
Heeft deze thread toch nog nut.
Ja noobs verpesten mijn eerste sirieuse topic.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:27 schreef thedude0 het volgende:
ook nog iets interessants te melden DRNKnHGH ?
Dat is het hele probleem van de Amerikanen, zichzelf voorop stellen en niet kijken naar de belangen van de rest van de wereld, die zij zelf voornamelijk kunnen behartigenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:33 schreef Pulu het volgende:
Los van het feit dat TS voornamelijk frustraties uit, vind ik het altijd opmerkelijk dat een bepaald deel van de Amerikanen zichzelf als de uitverkorenen beschouwen en dat bedoel ik niet alleen in religieus opzicht....maar als WIJ europeanen niet beter zouden weten, zou je bijna denken dat zij zelf denken dat ze de democratie hebben uitgevonden, een perfect en rechtvaardig rechtsysteem hebben etc etc.....
zoals dit dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:33 schreef Pulu het volgende:
Los van het feit dat TS voornamelijk frustraties uit, vind ik het altijd opmerkelijk dat een bepaald deel van de Amerikanen zichzelf als de uitverkorenen beschouwen en dat bedoel ik niet alleen in religieus opzicht....maar als WIJ europeanen niet beter zouden weten, zou je bijna denken dat zij zelf denken dat ze de democratie hebben uitgevonden, een perfect en rechtvaardig rechtsysteem hebben etc etc.....
Je bent op basis van je openings post een vieze hypocriet :quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:36 schreef DRNKnHGH het volgende:
[..]
Dat is van een liedje, mijn waardige Orange Agent, wat combineert met mijn username.
Deze zin is precies wat ik bedoel. Het prijzen van de ego en het almachtige Amerika.quote:We Americans practically invented freedom of the press and DID invent the Internet, which supports blogging and wikis and such.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:38 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Je bent op basis van je openings post een vieze hypocriet :
- je gaat naarUSA fastfood ketens
- wss een windows based computer
- je geniet van Nasa of de satellieten die door Amerika de ruimte in zijn gebracht
- je hebt een ipod
- je drinkt coca cola
pffen ik kan ernog veel meer noemen, je bent ook dom gewoon, het gevaar zit in het midden oosten en niet in Amerika![]()
En je sig is ook triest, beetje eerbied voor de kinderen in Afrika mag wel![]()
quote:En hoewel er veel goede dingen uit de VS komen, weegt het nog niet op tegen de slechte dingen (zoals hippies en Scarface).
Sirieus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef DRNKnHGH het volgende:
[..]
Tevens ben ik verbaast over de weinige aanhang die ik krijg
Oke nu is het wel oke, maar ik wil nog wel dat Bonjovi-knul en zulks nog op zullen duiken met tegenargumenten die dan weerlegt kunnen wordenquote:
Zoals ik al zei: Amerikanen zijn dom, maar dan scheer ik wel alles over een kam. dat betekent niet dat ik vind dat alle amerikanen dom zijn, alleen genoeg om het toch over een kam te scherenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:42 schreef MetalSonic het volgende:
maarja je ziet het al aan de weinige aanhang, bashen is tot daar an toe maar dat ongefundeerde en alles over 1 kam scheren maakt je gewoon niet geloofwaardig, goede kritiek zou zijn mbt irak enzo maar zomaar alle Amerikanen dom noemen laat alleen maar zien hoe dom jezelf bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |