Men wil me met zo'n laptoptas op wieltjes laten lopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:23 schreef RetepV het volgende:
Als je hem veel moet verslepen zou ik geen 17" laptop kopen. Meer een 13.3". Ik heb zelf een Sony Vaio C2Z/B, erg tevreden over.
Ik mis dequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:26 schreef Maichel het volgende:
Ik zou sowieso voor Acer gaan
Ik heb begrepen dat die niet al te stevig zijn en aangezien hij veel en vaak versleept moet worden is dat wel nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:26 schreef Maichel het volgende:
Ik zou sowieso voor Acer gaan
Zit daar nog een CD-ROM station in? Veel van die laptops missen dat namelijk..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:30 schreef Underdoggy het volgende:
12,1 inch MSI megabook zou je ook moeten overwegen, het lijkt erg klein maar werk in praktijk prima door de hoge resolutie. Hij is licht en met de standaard 8 cells batterij gaat hij lang mee. Ideaal. PR210 of S271 zou je moeten hebben
Ook een goed punt, ik heb wel een brander nodig, liefst DVD.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zit daar nog een CD-ROM station in? Veel van die laptops missen dat namelijk..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oja, mijn persoonlijk voorkeur blijft bij een Macbook..
Beslis eerst of je met MacOS wil werken of dat je met Windows wil draaien & zoek dan verder. Het heeft geen nut laptop's te vergelijken die op windows én op mac werken. Een besturingssysteem & de werkomgeving van je bekende programma's vind ik belangrijker om te kiezen dan wat dat toestel kost (want die prijzen zullen niet zoveel schelen) en hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oja, mijn persoonlijk voorkeur blijft bij een Macbook..
Je mist exposéquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, maar volgens mij mis ik dan iets?
bwah, ik wel hoor (maar ik heb er dan ook al een paar horen vertellen dat ze liever terug hun XP hadden)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:52 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wow, volgens mij heb ik nog niet eerder iemand horen vertellen dat ie graag Vista wou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |