Men wil me met zo'n laptoptas op wieltjes laten lopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:23 schreef RetepV het volgende:
Als je hem veel moet verslepen zou ik geen 17" laptop kopen. Meer een 13.3". Ik heb zelf een Sony Vaio C2Z/B, erg tevreden over.
Ik mis dequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:26 schreef Maichel het volgende:
Ik zou sowieso voor Acer gaan
Ik heb begrepen dat die niet al te stevig zijn en aangezien hij veel en vaak versleept moet worden is dat wel nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:26 schreef Maichel het volgende:
Ik zou sowieso voor Acer gaan
Zit daar nog een CD-ROM station in? Veel van die laptops missen dat namelijk..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:30 schreef Underdoggy het volgende:
12,1 inch MSI megabook zou je ook moeten overwegen, het lijkt erg klein maar werk in praktijk prima door de hoge resolutie. Hij is licht en met de standaard 8 cells batterij gaat hij lang mee. Ideaal. PR210 of S271 zou je moeten hebben
Ook een goed punt, ik heb wel een brander nodig, liefst DVD.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zit daar nog een CD-ROM station in? Veel van die laptops missen dat namelijk..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oja, mijn persoonlijk voorkeur blijft bij een Macbook..
Beslis eerst of je met MacOS wil werken of dat je met Windows wil draaien & zoek dan verder. Het heeft geen nut laptop's te vergelijken die op windows én op mac werken. Een besturingssysteem & de werkomgeving van je bekende programma's vind ik belangrijker om te kiezen dan wat dat toestel kost (want die prijzen zullen niet zoveel schelen) en hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oja, mijn persoonlijk voorkeur blijft bij een Macbook..
Je mist exposéquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, maar volgens mij mis ik dan iets?
bwah, ik wel hoor (maar ik heb er dan ook al een paar horen vertellen dat ze liever terug hun XP hadden)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:52 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wow, volgens mij heb ik nog niet eerder iemand horen vertellen dat ie graag Vista wou.
Heb 't voordeel van Vista nog niet kunnen ontdekken . XP werkt prima maar die is dan ook niet meer zoals MS 'm had gedacht bij mij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:53 schreef Athmozz het volgende:
[..]
bwah, ik wel hoor (maar ik heb er dan ook al een paar horen vertellen dat ze liever terug hun XP hadden)
ach, ik heb zelf 2 vista's liggen (Business retail versies) die ik niet eens gebruik, ik ben teruggegaan naar mijn XP pro's. Zelf heb ik er ook geen nut aan, veel sneller wordt het niet en de zaken zoals het opstarten van service's voor je ze zelf vraagt zodat je pc sneller reageert als je die service opvraagt lijkt me niet echt nuttig, aangezien ik met een raptor harde schijf werk waar mijn programma's op staan, en een tweede raptor waar ik mijn pagefile op zet. Het gaat sowieso rap zat, en verder gebruik ik een paar programma's die niet Vista compatibel zijn, dus zolang ik met die programma's niet geupgrade ben naar een nieuwe versie die wel draait onder vista, blijft ik wel bij mijn oude vertrouwde XP. Hier draait hij zelfs recht uit het doosje zoals MS hem ontworpen heeft, en zelfs daar heb ik nooit last mee, dat ding doet wat gevraagd is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb 't voordeel van Vista nog niet kunnen ontdekken . XP werkt prima maar die is dan ook niet meer zoals MS 'm had gedacht bij mij.
Ik heb de helft van alle services uit XP gesloopt en ga me nu verdiepen in wat er in Vista allemaal uit kan aan overbodige shit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:02 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ach, ik heb zelf 2 vista's liggen (Business retail versies) die ik niet eens gebruik, ik ben teruggegaan naar mijn XP pro's. Zelf heb ik er ook geen nut aan, veel sneller wordt het niet en de zaken zoals het opstarten van service's voor je ze zelf vraagt zodat je pc sneller reageert als je die service opvraagt lijkt me niet echt nuttig, aangezien ik met een raptor harde schijf werk waar mijn programma's op staan, en een tweede raptor waar ik mijn pagefile op zet. Het gaat sowieso rap zat, en verder gebruik ik een paar programma's die niet Vista compatibel zijn, dus zolang ik met die programma's niet geupgrade ben naar een nieuwe versie die wel draait onder vista, blijft ik wel bij mijn oude vertrouwde XP. Hier draait hij zelfs recht uit het doosje zoals MS hem ontworpen heeft, en zelfs daar heb ik nooit last mee, dat ding doet wat gevraagd is.
Het voordeel aan vista heb ik wel al ruim ontdekt; het geeft problemen op anderen hun pc (incompatibiliteit door slechte drivers, waardoor het onstabiel loopt ed), waardoor mijn inkomsten stijgen![]()
Aero kan uitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:14 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb de helft van alle services uit XP gesloopt en ga me nu verdiepen in wat er in Vista allemaal uit kan aan overbodige shit.
Je raakt gehecht aan zo'n eigen gevormde XP versie.![]()
zit gewon een DVD brander in. Behuizing is ook stevig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zit daar nog een CD-ROM station in? Veel van die laptops missen dat namelijk..
Ik heb een Acer Travelmate uit 2004 ofzo en dat ding is best wel degelijk. Alles werkt nog en ding gaat mee als mixer om te draaien en gelijk ook back-up als ik ff geen zin heb om Vinyl op te zetten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:38 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
zit gewon een DVD brander in. Behuizing is ook stevig.
Als je geen mobiele / lange accuduur laptop wilt zou ik naar een Toshiba of Asus kijken, sowieso geen Acer, die bouwkwaliteit is een stuk minder, zoals je zelf ook zegt wil je wel lang met je laptop doen.
Daar zie ik het nut niet van in, overklokken levert al snel véél meer prestatiewinst op dan prutsen aan je servicesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:14 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb de helft van alle services uit XP gesloopt en ga me nu verdiepen in wat er in Vista allemaal uit kan aan overbodige shit.
Gaarne eigen topic openen dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:44 schreef Westlife-fan het volgende:
Maak graag gebruik van je topic
Ik zoek zelf ook een laptop/notebook, voornamelijk voor aantekening/scriptie schrijven en voor online poker, dus het liefst makkelijk overal mee te nemen, dvd-speler wil ik er ook graag bij (brander hoeft niet).
Natuurlijk niet al te duur, niet boven de 1500 graag, iemand tips/advies? Mac valt geloof ik af omdat veel pokerprogs niet compatible zijn.
Thnx!
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:21 schreef spoor4 het volgende:
Als je alleen een beetje gaat tekstverwerken en internetten is het helemaal niet nodig om een hele dure laptop aan te schaffen. Waarom wil je eigenlijk Vista?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |