Er staat dat het EERST zo was, eronder staat dat Vince er gek van werd om alles te gaan veranderen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:World Wrestling Entertainment may be suspending more talents today, according to WWE's lead attorney Jerry McDevitt. McDevitt said that the company would be having conversations with several talents today before making an official decision on whether to suspend them or not. McDevitt made the comments last night during an appearance on FOX News' Greta Van Sustren.
JIj gaat ook vaak op vakantiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:11 schreef wc-eend het volgende:
Teeveepeeee.. terug van weekje vakantie.. ben bezig met smackdown, summerslam en raw binnen halen
Ik 1 week in een jaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:32 schreef wc-eend het volgende:
Valt wel mee, 3 weken in een jaar tijd, de rest is allemaal werk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg vermakelijke smackdown idd
braque© zijn is een keuze
VIEUX POWAH!
Kan, voor de media klopt die lijst, dus een ontslag uit die lijst is altijd goed voor de WWE zeg maar.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:22 schreef Wessiej het volgende:
Zou die lijst dan wel kloppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 01-09-2007 10:44:28 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
als die nog steeds van die lange laadtijden tussen ieder menu doorheeft, dan koop ik hem echt niet,quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik 1 week in een jaar![]()
Maar als mede 360 eigenaar koop je toch wel in november Smackdown vs Raw 2008, geweldig spel
Van wat ik er tot nu over heb gelezen wordt het gigantisch aangepakt allemaal in tegenstelling tot vorig jaarquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
als die nog steeds van die lange laadtijden tussen ieder menu doorheeft, dan koop ik hem echt niet,
wat vond ik dat slecht aan 2007.
TNA impact op de Wii?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik haal hem op de Wiinet zoals TNA Impact voor de Wii
http://en.wikipedia.org/wiki/TNA_Impact%21_%28video_game%29quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
TNA impact op de Wii?
Ik haal hem op de Wii en 360![]()
Deel '07 is voor mij nog het meest gespeelde spel op de 360, doe het nog vaak, best vreemd, aangezien ik meer als 100 360 games heb gehad (en er zijn tientallen beter als Smackdown vs RAW.
2008 is nog niet af heh.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:17 schreef Wessiej het volgende:
Mhaw nog niks van bekend, zal wel niet zo worden denk ik.
Maar WWE halen voor de Wii doe ik alleen voor de moves, moet er niet aan denken om alles te doen in career mode en potjes gewoon.
Ik heb een beetje goed opgelet, deze versie van WWE bevat 14 speltype's, tot nu toe heb ik in het menu van 08 er al 29 geteld, misschien zitten er nog meer in, wel vet, alle soorten matches zitten er dan in.
Ik speel het liever met een normale controller en mooie HD graphics![]()
in die hele trailer is amper beweging te zienquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
2008 is nog niet af heh.
En TNA komt pas echt in 2008 uit en heeft al een erg vette trailer hoor
+ Joe en AJ. En daarom is het ook een teaser trailerquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
in die hele trailer is amper beweging te zien
Alleen maar een hoop Impact logo's en wat corny vuurwerk shit
die je amper ziet bewegen. Hoe handig. Ik vind er dus geen hol aan, maargoedquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
+ Joe en AJ. En daarom is het ook een teaser trailer
Naar de ring lopen is amper bewegen? Volgens mij beweeg je je armen/benen/hoofd/lichaam. Maar goed.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die je amper ziet bewegen. Hoe handig. Ik vind er dus geen hol aan, maargoed
jawel, maar ik heb ze dus niet naar de ring zien lopen. Er is in die hele teaser amper iets te zienquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Naar de ring lopen is amper bewegen? Volgens mij beweeg je je armen/benen/hoofd/lichaam. Maar goed.
Misschien snap je niet wat teaser betekend.
Dan kijk je de verkeerde, er is een langere versie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
jawel, maar ik heb ze dus niet naar de ring zien lopen. Er is in die hele teaser amper iets te zien
Summerslam -> Unforgiven -> No Mercy -> Cyber Sunday -> Survivor Seriesquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:02 schreef Wessiej het volgende:
Toffe poster indeed, maar even over Unforgiven, komt Undertaker nou echt terug of is het meer een promo?
Is trouwens SS de PPV na Unforgiven? Zoja, dan is DX weer snel herrenigd [afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umaga niet suspended misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 02-09-2007 04:10:19 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
quote:Op zondag 2 september 2007 04:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Huge spoiler op wwe.com ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
quote:
Ik heb ze alle 3 mag dat ookquote:Op zondag 2 september 2007 02:53 schreef the_legend_killer het volgende:
YES Orton niet suspenden !!!
En jongens Xbox 360 en Wii
Ps3
quote:Op zondag 2 september 2007 14:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij dacht dat het smarties waren uiteraard, je kan Eugene niks kwalijk nemen![]()
Matig dat ze hem ontslaan omdat zijn gimmick niet meer goed is, geef hem wat anders ipv meteen ontslaan.quote:Op zondag 2 september 2007 14:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lijkt me sterk dat hij ontslagen is voor steroids. Zijn naam stond niet op de lijst en hij had een gimmick waar het niet echt nodig voor was
Hij was zelf ook verrast en wist van niksquote:Op zondag 2 september 2007 15:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Matig dat ze hem ontslaan omdat zijn gimmick niet meer goed is, geef hem wat anders ipv meteen ontslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |