Batista iets teveel genomenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:10 schreef Brownietje het volgende:
Ben benieuwd wie het zijn, 10 is wel een groot getal, dan kan er best een echt grote naam tussen zitten.
Hij heeft pas voluit ontkent dat hij daar iets mee te maken had, en dat hij alleen maar pijnstillers kreeg van hem.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:46 schreef roepdeman het volgende:
Nee Batista niet...denk dat hier gaat om sukkeltjes..Batista die is erg keen op z'n lichaam en weet ermee om te gaan. Althans hij was vroeger een powerlifter en heeft na zn OVW tijd een heleboel massa verloren.
Ik ben wel benieuwd naar deze individuen. Een tijdje terug las ik iets over Oscar Gutierrez....je weet wel The Silver Surfer op SS .. ik hoop niet dat hij er tussen zit.
Omdat hij maandenlang niet kon lopen misschien?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:58 schreef kidkash19 het volgende:
hahahaha ja Rey heeft nooit Steroids gebruikt? Right.....die man was zo onproportioneel voor zn lichaam dat het niet normaal meer is....hij is nu wat vetjes...rara hoe kan dat?
quote:Omdat hij maandenlang niet kon lopen misschien?
quote:ESPN has an article online about the WWE suspensions, as well as the list of wrestlers that were clients of Signature Pharmacy in Orlando. ESPN is naming Shoichi Funaki, Dave Bautista (Batista), Adam Copeland (Edge), Chris Mordetsky (Masters), John Hennigan (Morrison), and Shane Helms as being clients of Signature Pharmacy. Batista, Funaki and Masters are new names to the list, while the others were included in the list published by the New York Daily News earlier today.
het was de dokter van Chris Benoitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:51 schreef Wessiej het volgende:
Ja dat ze bij die apotheker zitten zegt nog geen ene reet, want ik had het verhaal niet zo gevolgd, wat had deze man dan gedaan?
Dat suspended en dat lijstje zijn natuurlijk wel toevallig, maar het zegt geen reet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Stel dat het allemaal waar is, zou dit wel een grote kans kunnen zijn voor onder andere Carlito, MVP, Jeff, Matt. Etc
Dit zijn alleen maar lijsten van wie er bij die apotheek zitten, dat zegt niks want ze zijn susspended omdat ze via internet hun briefje hadden gekregen. We zullen het de komende tijd wel zien. Ik denk dat het wel meevalt. Randy staat gewoon nog met ze kop op de front page van de site met info over het Cena verhaal.
We zullen zien
Ze reizen zo veel, dat kan zomaar gebeuren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:05 schreef roepdeman het volgende:
Nee, het gaat erom dat ze hun prescriptions haalden via internet en dat mag niet van de Wellness Policy. Maar ik denk niet dat ze geschorst worden omdat ze pijnstillers bestelden via internet.
Nee er staat toch dat vanaf 1 november ze voortaan zeggen wie er iets heeft gebruikt, itt nu, waar ze diegene gewoon op de achtergrond straffen en van tv halen en dergelijke. Ze gaan zeg maar de kayfabe verbreken, want eerst had je iemand die geblesseerd was of dat die 'gekilled' was en dan gewoon verdween (voor een tijdje). Vanaf 1 nov brengen ze het dus echt naar buiten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
1 november geven ze de namen weg volgens de site
Wat een lompe reactie's daar.. maja dat is te verwachten met zo'n niveau!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:32 schreef Paxlie het volgende:
het heeft Geenstijl gehaald
moet niet gekker worden zeg
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1012031.html
Je kan het denk ik wel zien op RAW en smackdown.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat een lompe reactie's daar.. maja dat is te verwachten met zo'n niveau!
begrijp ik het nou goed dat we vanzelf maar erachter moeten komen wie bij die 10 behoren want die nieuwsberichten die nu overal opduiken met namen geloof ik niks van..
of maakt de WWE later nog bekend?
TNA en NWA hadden ook brieven gekregen die vroegen om hun test resultaten, die dus niet bestaan. Zal ook nog wel een staartje aan zitten denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:00 schreef kidkash19 het volgende:
Als er onderzoeken van buitenaf komen kunnen ze dat niet alleen bij de WWE doen maar dan moeten ze ELKE federatie onder handen nemen anders zou het heel erg scheef zijn.
Kortom als dat gebeurt is de Worstelwereld een beetje fucked maar het is zo groot dat het hier heus wel bovenop komt
Maar dat was niet voor steroids als het goed is. En waarom zou dat niet geloofwaardig zijn? WWE houdt meestal alles kayfabe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:19 schreef kidkash19 het volgende:
Volgens mij hadden ze dat juist aangepast omdat het niet geloofwaardig overkwam, kijk maar naar Jeff Hardy.
Het "normale" WWE publiek werd dat toch niet verteld. Met Lasley en Khali werd er meer gedaan alsof ze ziek waren. Lasley kwam toen zelfs nog de ring in om te vertellen dat hij wou vechten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:25 schreef kidkash19 het volgende:
Omdat helemaal in het begin was het zo dat je van TV af werd gehaald (Lashley, Khali), wellness is niet alleen voor Steroids, het is allesomvattend. Je gezondheid, conditie, hart, leverenzymen, pijnstillers, steroids, alles.
Na een tijdje hebben ze het wel gedaan dat als je geschorst was dat je niet op house shows werd gezet, wel op tv werd gezet maar niet betaald werd.
Een paar weken na het voorval met die Canadees hebben ze het voor zover ik weet weer gedaan dat als je geschorst wordt je van TV af wordt gehaald
quote:-- As reported earlier, Jeff Hardy was suspended for 30 days for a company policy violation. Before, he would have simply been docked his pay and kept appearing on television, but that's not the case anymore as there has been a change to the way WWE deals with suspensions. Now if you get suspended, you get completely taken off of television and pay-per-views, not to mention that WWE changes booking plans. That was the original idea until McMahon got tired of having to change plans on the fly because of suspensions. Last summer, a lot of The Great American Bash PPV has to be redone at the last minute because several wrestlers were unable to compete due to elevated enzymes. McMahon then decided that people would be docked in pay and kept off of house shows, but they would continue to work their programs on TV. Recent publicity in the wake of the Benoit tragedy has made the policy rethought out because it could be an embarrassment to the company with the possibility of Congress hearings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |