Stiekem wil ik mijn harem voor mezelf houdenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja ...... dat .... of je wil me gewoon niet bij al die vrouwen loslaten.
je kan me toch ook via de was naar binnen smokkelen ?
Ze houden je strikt gescheiden van de pretty girls?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stiekem wil ik mijn harem voor mezelf houden![]()
zo streng, dat ik gvd met mijn eigen pasje nog niet eens
overal mag komen![]()
Dat vonden ze hier wel makkelijk, en noemen ze het hier "multitasking"quote:
Daar mag ik juist wel komen, dat is nou het mooiste van dit verhaal!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:50 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ze houden je strikt gescheiden van de pretty girls?
Kantine doe ik niet meer aan, echt te saai voor woorden ..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben ff eten (in de kantine)
Damn, jij hebt dus normaal niet eens zo een drukke dag?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zo daar ben ik weer. heb zojuist even al het werk gedaan voor de rest van de dag. Nu is het echt afwachten tot ik telefoon krijg of mail krijg
wrijf het er even in!quote:
Joh geldt best wel een beetje, anders voel ik me ook zo buitengesloten omdat ik nooit de zaag mag doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
WOE!!!!!!!!!!!1 de helft
en trouwens jij bent toch vrij morgen ?? dan geldt dit niet voor jou
Ja ik denk dat ik dat ook maar vast ga doen. of naja wij hebben hier nieuwe laptops staan die naar klanten toe gaan, maar daar staat windows nog niet op geinstalleerd dus ik denk dat ik die laptops alvast ga installeren zodat dat niet meer gedaan hoeft te wordenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn, jij hebt dus normaal niet eens zo een drukke dag?
Ben hier ook al zo een beetje klaar .. misschien zo nog wat laptopjes imagen![]()
Als ik er tijd voor hebquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dylanesque maak jij zometeen het nieuwe topic aan ?
Dan zet je hem nu toch al klaar ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als ik er tijd voor hebik ben tussen 13.00 en 14.00 wel even lekker buiten op een bankje aan het zitten
![]()
Hier is het aan de telefoon nooit echt druk zeg maar, ook omdat ze hier gewoon langslopen enzo..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik dat ook maar vast ga doen. of naja wij hebben hier nieuwe laptops staan die naar klanten toe gaan, maar daar staat windows nog niet op geinstalleerd dus ik denk dat ik die laptops alvast ga installeren zodat dat niet meer gedaan hoeft te worden
Maar inderdaad normaal gesproken is het hier best rustig. Soms staat de telefoon roodgloeiend, maar op de maandag en de woensdag valt dat eigenlijk heel erg mee
Staat al een image voor op de laptops. Installeren is zo gedaan, dan nog even de standaard programma's installeren die we hier gebruiken. plus meteen alle windows updates...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier is het aan de telefoon nooit echt druk zeg maar, ook omdat ze hier gewoon langslopen enzo..
Moet je nou echt windows helemaal zelf installeren, hebben ze daar geen image voor ofzo?
We gebruiken hier gewoon een ghost image, een kind kan de plas.. uh .. was doen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Staat al een image voor op de laptops. Installeren is zo gedaan, dan nog even de standaard programma's installeren die we hier gebruiken. plus meteen alle windows updates...
Zou makkelijker zijn als er een ghost image van was ofzo, maar daar doen ze hier niet aan. Normaal is het ook niet mijn werk maar ja ik verveel me nu toch
Zeer moeilijk inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We gebruiken hier gewoon een ghost image, een kind kan de plas.. uh .. was doen!
Dus ja, ik ben echt druk met met het imagen van die laptop's ..
*2 keer op enter drukken zeg maar*![]()
T lijkt erop dat jij er meer tijd voor hebtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan zet je hem nu toch al klaar ?
Maar ik heb er geen zin inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
T lijkt erop dat jij er meer tijd voor hebt
man het is fucking koud buitenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als ik er tijd voor hebik ben tussen 13.00 en 14.00 wel even lekker buiten op een bankje aan het zitten
![]()
hahaha, na de image, hoef ik niet veel te doen ...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeer moeilijk inderdaad
Nee hier moet ik er toch wat meer voor doen, gebruikersgegevens invullen, virusscanner installeren en updaten, backup programma installeren en uiteraard de windows updates. Een stuk of 80 denk ik
Serieus? Damnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
man het is fucking koud buiten
kan het niet latenquote:
WinME ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeer moeilijk inderdaad
Nee hier moet ik er toch wat meer voor doen, gebruikersgegevens invullen, virusscanner installeren en updaten, backup programma installeren en uiteraard de windows updates. Een stuk of 80 denk ik
je zal het wel merken zoquote:
Ik moet wachten tot mijn collega terug is van het ...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Joh dan ga ik lekker op t overdekte dakterras zitten toch![]()
heeeeyy geen bier voor jou!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Joh dan ga ik lekker op t overdekte dakterras zitten toch![]()
ja ik ook, anders was ik al wegquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot mijn collega terug is van het ...
waar the hell is hij eigenlijk (mee bezig!#$!"#$) ...
Heeft ie toch niet op zijn werkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeeeyy geen bier voor jou!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeeeyy geen bier voor jou!
Jawel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heeft ie toch niet op zijn werk![]()
Dagje ruilen dan maar, heb jij hier een dagje leuke vrouwen, dan heb ik een dagje bier op mijn werkquote:
ik bedoelde meer op dat overdekte terras van je. maar nu blijkt dat je ook al bier op je werk hebt.quote:
Alleen is t bier waarschijnlijk net zo onbereikbaar als die vrouwen.. mag neit drinken tijdens werk hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dagje ruilen dan maar, heb jij hier een dagje leuke vrouwen, dan heb ik een dagje bier op mijn werk![]()
hehe das wel chill idd.. mooi uitzicht over heel den haagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde meer op dat overdekte terras van je. maar nu blijkt dat je ook al bier op je werk hebt.
man ik voel me zielig nu .... ik heb nix, wordt geblocked... bah
Ik mag wel tijdens het werk met die vrouwetjes praten, en er naar kijken ..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alleen is t bier waarschijnlijk net zo onbereikbaar als die vrouwen.. mag neit drinken tijdens werk he
Mijn vrouwen zijn oud en zwangerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mag wel tijdens het werk met die vrouwetjes praten, en er naar kijken ..
Dus doe me dan dit maar![]()
zwanger = kind = OPTYFENquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mijn vrouwen zijn oud en zwanger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |