Eerder meegemaakt hoor ik alquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En dan nog tegen die mensen zeggen, ik moet even onder tafel hoor ...
die mensen letten niet op en zeggen gewoon "ga je gang maar"![]()
Bijna dat hele pand zit vol met vrouwen, die vinden het volgende mij
niet verkeerd dat er een "jong" knapie langskomt hahaha
Speciaal voor je verjaardagquote:
die boobiez zijn bestquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Speciaal voor je verjaardag
je we missen je !quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
Hee godsamme, kan ik weer gaan lopen scrollenwel mooie foto
Maar ik ben hard aan t werk weer hoor, zit een advies te schrijven.. hopelijk voor de lunch mee klaar, dan heb ik de hele middag om te fokken (want aan dagelijks werk is er geen reet)
ja je moet niet denken dat dat hier op de afdeling is hoorquote:
Niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet niet denken dat dat hier op de afdeling is hoor![]()
nee dan zat ik niet op Fokquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dan zat ik niet op Fok
Nee...logisch!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dan zat ik niet op Fok
Tussen de 25 en de 35 denk .. een mooie rijpe leeftijd dusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:34 schreef DavyE het volgende:
en de gemiddelde leeftijd van deze vrouwen is?
haha ja preciesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:15 schreef DeToXiC het volgende:
Vind ik ook... bestialiteiten-avatars zijn ook zo half augustus 2007
das niet slecht maar bij 35 - 40 begin al een beetje zorgen te makenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tussen de 25 en de 35 denk .. een mooie rijpe leeftijd dus![]()
Milfs?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tussen de 25 en de 35 denk .. een mooie rijpe leeftijd dus![]()
ik durfde niet te googlen hier op milf eigenlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
post er dan gelijk een foto bij
MILF
[afbeelding]
Dat hangt van je eigen leeftijd af,quote:
ja laat het maar aan mij over hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:27 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ik durfde niet te googlen hier op milf eigenlijk
ik zat al te wachten op je ....
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:28 schreef Kizim het volgende:
haha leuke uitspraak:
Goedele Liekens neemt geen blad voor de mond, en geen vijgenblad voor de vagina![]()
http://www.vaginavrienden.be/nl/main.asp?Page=info
Das trouwens ook een top MILF vind ik.
If you can't fix it...Fuck itquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:29 schreef DeToXiC het volgende:
ik ben zelf 30... dus vrouwen van rond de 25-30
Jullie hebben daar wel de meest mooie categorieën daar...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Your request was denied because of its content categorization: "Sex Education"
je begrijpt wel dat het geblocked wordt toch ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:31 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Jullie hebben daar wel de meest mooie categorieën daar...![]()
Duh!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je begrijpt wel dat het geblocked wordt toch ?
Geweldig motto!quote:
Jij vuige paljas!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geweldig motto!
Ben ik trouwens net even bij de mooie vrouwtjes geweest (backup tapes terugbrengen-halen),
weet ik dat ik daar nog een pc moet plaatsen, maarja, dat doe ik vanmiddag
kan ik weer langs![]()
Moet van arbo, moet toch om het uur van me pc vandaan?quote:
lijkt me toch wel eens leuk om al dat moois te zienquote:
doen jullie daar ook aan introducees ? dan ben ik van de partijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet van arbo, moet toch om het uur van me pc vandaan?![]()
Gaat hier niet makkelijk, werkt voor één van de grootste generieke farmaceutische bedrijven ter wereld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doen jullie daar ook aan introducees ? dan ben ik van de partij
jaja ...... dat .... of je wil me gewoon niet bij al die vrouwen loslaten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat hier niet makkelijk, werkt voor één van de grootste generieke farmaceutische bedrijven ter wereld.
Het is wel streng zeg maar![]()
En toch nog schizofreenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat hier niet makkelijk, werkt voor één van de grootste generieke farmaceutische bedrijven ter wereld.
Het is wel streng zeg maar![]()
ja geen tijd om te lunchen, werken moet jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:46 schreef Dylanesque het volgende:
Ahhh vervroegde lunch vanaf de werkplek
Pistoletje eiersalade!
ff fokpauzequote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja geen tijd om te lunchen, werken moet je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |