hij heeft mooie vrouwen op zn werk , en dat wil hij dmv fotos met ons delenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:43 schreef DeToXiC het volgende:
Foto's? even een update graag...
Ik mail me suf... krijg allemaal felicitaties...Woohooo!!!
Ja hey ik probeer een foto te maken van een lekker wijf dus laat me !quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:37 schreef DavyE het volgende:
[..]
zal de beveiliging hier leuk vinden, die gaat natuurlijk afvragen wat je godsnaam aan het doen bent.![]()
dan ben je meer dan welkom hierquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef Kizim het volgende:
Kizim komt speciaal kijken of DavyE die foto gepost heeft![]()
(en ook omdat ik een half uurtje gewerkt heb ... en nu de rest vd dag moet zien door te komen)
als het lukt dan he. Er lopen alleen glazenwassers over de gang heen net tsjonge jongequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij heeft mooie vrouwen op zn werk , en dat wil hij dmv fotos met ons delen
nou das een uitgelezen kans om ook op die ladder te klimmenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:48 schreef DavyE het volgende:
[..]
als het lukt dan he. Er lopen alleen glazenwassers over de gang heen net tsjonge jonge![]()
jij bent toch vrouw ? dan is het niet erg dat je het vraagtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:52 schreef Kizim het volgende:
ik zit zelfs in het stadium dat ik een foto van een glazenwasser weet te apprecieren .... very bored dus![]()
ja wie niet ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:55 schreef DeToXiC het volgende:
Babes op het werk... *zucht*
Dat mis ik wel.
ik?quote:
Had ik er maar foto's van!quote:
je mag dan zeker niet op hyves ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
kut die werkt hier niet DavyE
dr.Droxz Fotos !!
Staande meisje links kan er nog mee doorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:06 schreef DavyE het volgende:
omg gasten ik vind vrouwen bij mijn vorige werkgever van de crediteuren en debiteurenadministratie
een foto ik hoop dat die het doet. Het zijn geen lekkere wijven maar goed
je moet wat he om de dag door te komen![]()
[afbeelding]
ja, die is helaas bezetquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Staande meisje links kan er nog mee door
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja, die is helaas bezet![]()
die had wel een lekker kont btw
![]()
jawel, maar ik moet ipv .nl .de invullenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:14 schreef DavyE het volgende:
[..]
je mag dan zeker niet op hyves ofzo![]()
wahhahaha mooie reacties hierquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:17 schreef Kizim het volgende:
en jungle-woman links onder lijkt me zo de baas!
Jezelf quoten en dan nog je post aanpassen ookquote:
hhhuhh .nl is geblockt hoe kom je op fok danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jawel, maar ik moet ipv .nl .de invullen
.nl is geblocked
Je moet even de aansluitingen van de computer controleren op Stof. Heb je ook een reden om onder hun bureau te kruipenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik ga zo gewoon een probleem verzinnen bij die mooie vrouwtjes
heb ik tenminste weer even wat te zien
ja sorryquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jezelf quoten en dan nog je post aanpassen ook
Hij heeft het over Hyves... Wel op blijven letten he !quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:20 schreef DavyE het volgende:
[..]
hhhuhh .nl is geblockt hoe kom je op fok dan![]()
dat is jammerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ai . de is nu ook geblocked zie ik.
zucht.............
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij heeft het over Hyves... Wel op blijven letten he !![]()
Aantal keren moest ik even de "patch nummers" controleren op die kamersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet even de aansluitingen van de computer controleren op Stof. Heb je ook een reden om onder hun bureau te kruipen
ah de dagelijkse controle.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aantal keren moest ik even de "patch nummers" controleren op die kamers![]()
is het dan niet te donker onder die bureau`squote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gelukkig heeft ie een Flits op zn telefoonquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:26 schreef DavyE het volgende:
[..]
is het dan niet te donker onder die bureau`s![]()
Hallo ik kom de patch nummer controleren, dus kruip ik ff bij jullie onder het bureauquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat sta je daar toch te filtsen. Ja de patch nummers zijn met speciale inkt geverfd om ze te kunnen lezenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig heeft ie een Flits op zn telefoon
Dat heb ik ook moeten doen op mijn stage. Super werkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
blacklight verfquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:29 schreef DavyE het volgende:
[..]
wat sta je daar toch te filtsen. Ja de patch nummers zijn met speciale inkt geverfd om ze te kunnen lezen![]()
sorry sla ff op hol met de fantasie![]()
En dan nog tegen die mensen zeggen, ik moet even onder tafel hoor ...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat heb ik ook moeten doen op mijn stage. Super werkVooral in de zomer
OMG jij hebt nog een groter hit percentage dan ik. Jij kan op je gemak onder een tafel kruipen en rustig je gang gaanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En dan nog tegen die mensen zeggen, ik moet even onder tafel hoor ...
die mensen letten niet op en zeggen gewoon "ga je gang maar"![]()
Bijna dat hele pand zit vol met vrouwen, die vinden het volgende mij
niet verkeerd dat er een "jong" knapie langskomt hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |