Hebben huurhuizen VVE's?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:23 schreef Mark het volgende:
Het is een huurhuis? Zou het inderdaad bij de verhuurder melden
VVE stond er net nog niet, maar huisbaasquote:
Tegen wie heb jij het?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:31 schreef jpg97 het volgende:
Waar bemoei jij je mee?
Als je een complex hebt met deel huur, deel koop, valt het gehuurde gedeelte ook onder de VvE ja.quote:
weet ik veul, die zin stond nog in onder mijn CTRL+Vquote:
Gewoon de politie of het gesticht bellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:20 schreef mirannie het volgende:
Ik heb een bovenbuurman die niet helemaal spoort. Een paar keer heb ik hem plassend in het portiek aangetroffen. En vervolgens belt ie dan achter elkaar bij mij aan om de deur voor hem open te doen.
Vanmorgen gooide hij zijn halve inboedel over het balkon. En zo heeft hij nog wel eens wat dingetjes.
Vandaag van een andere buurman gehoord dat hij verslaafd is, waarschijnlijk aan coke.
Wat zouden jullie doen? Het melden bij de VVE of het nog even aankijken?? Aangezien hij al zijn spullen heeft gedumpt, zou het kunnen dat hij toch binnenkort weggaat...
huurders, stelletje tuig zijn het!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef mirannie het volgende:
Hij huurt, en ik heb het gekocht
En dan staan er ineens tientallen instanties klaar om hem toch maar vooral in die woning te laten blijvenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:07 schreef Buschetta het volgende:
Zou het afwachten. Als hij coke verslaaft is kan hij zn huur binnenkort niet meer betalen waarschijnlijk.
Ja precies. Ze doen sowieso pas wat als er tientallen meldingen zijn, als ze al wat doen, dus je kunt niet vroeg genoeg beginnen met aan de bel trekken. En schriftelijk inderdaad, zodat het in het dossier komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:35 schreef 777bas777 het volgende:
In ieder geval schriftelijk melding bij maken bij de verhuurder en de politie.
Als je later echt problemen krijgt of het loopt echt de spuigaten uit dan kunnen de verhuurder en de politie nooit zeggen dat ze er niets van wisten.
Agent die met zijn benen op het bureau een donut opvreet: "Wat zegt u? Een drugsverslaafde dreigt u te vermoorden en u vraagt of we langs kunnen komen? Te druk, mevrouwtje! Zeven overvallen! Tien moorden! Twaalf geweldsdelicten..."quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja precies. Ze doen sowieso pas wat als er tientallen meldingen zijn, als ze al wat doen, dus je kunt niet vroeg genoeg beginnen met aan de bel trekken. En schriftelijk inderdaad, zodat het in het dossier komt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
weet ik veul, die zin stond nog in onder mijn CTRL+V
Ja dat is mijn ervaring dus ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:16 schreef thaleia het volgende:
Ik ben tenslotte zelf maar verhuisd naar een duurdere flat. Je hebt meer kans op psychisch gezonde medebewoners als je ergens gaat wonen waar de huur met een uitkering niet te betalen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |