G-Uuuuniiiiiit, jewaids! 'Gee' is cool, ganstah en zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:02 schreef dronkeykong het volgende:
gap- star...
Why de neuk heet het tegenwoordig gstar?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:01 schreef DuTank het volgende:
Trouwens afcajos, ik snap die zin daar onder bij jou niet..
... en zouden we 'm daarom bij nader inzien toch maar wél cool moeten vinden?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:07 schreef bear87 het volgende:
Dus de broek waar jij op kotst, gaat in Amerika voor 200 dollar over de toonbank.
ha-haquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
vooruit ik zal de grap even uitleggen
i don't need a condom the aids will kill the baby
ik heb geen condoom nodig, aids zal de baby dood maken
wat er dus op neer komt dat als een wijf neuk en geen kinderen wil ik mij geen zorgen hoef te maken omdat het kind toch wel doodgaat dankzij aids die het kind van mij erft![]()
![]()
![]()
lijkt me een puike kerelquote:
Waarom snapt niemand dat dit een parodie is op de stone island versie die wel serieus was...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
OMFG, ik heb geen zin meer om te leven.
Omdat de gemiddelde FOK!ker te lui is om zich ergens in te verdiepenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:02 schreef Cinch het volgende:
[..]
Waarom snapt niemand dat dit een parodie is op de stone island versie die wel serieus was...
Dan is die nog wel lelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:02 schreef Cinch het volgende:
[..]
Waarom snapt niemand dat dit een parodie is op de stone island versie die wel serieus was...
Omdat men hier een andere broek die er hetzelde uitziet maar waar een ander merkje opstaat wel cool vindquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
... en zouden we 'm daarom bij nader inzien toch maar wél cool moeten vinden?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:08 schreef staticdata het volgende:
ik heb volgens mij nog ergens een t-shirtje toen het nog gapstar heette
Meeste breezers weten ook niks van merken, ze zijn nl nergens in verdiept maar dragen alleen wat alle anderen dragen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
verrek is dat hetzelfde merk? weer wat nieuws geleerd...
*is geen merkensletje* (alsof dat nog niet duidelijk was na bovenstaande opmerking)
dan moet je hem wassenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef EricG het volgende:
momenteel heb ik een G-Star bloesje aan en die is ook gewoon vet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |