abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:31:28 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52754119
dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:32:05 #2
3011 E.T.
pi_52754137
zoals ik zei:
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:30 schreef E.T. het volgende:
ik had me voorgenomen om als Tijn een paar maanden was, weer wat aan sport te gaan doen en was een beetje bezig met het uizoeken wat ik nou wil gaan doen..
En toen werd ik weer zwanger
Nu heb ik weer een jaar uitstel
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:36:49 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_52754293
dan weet ik wat me te doen staat
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:37:20 #4
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52754310
NIET!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:39:23 #5
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_52754387
Hier ook niet.... we willen al een tijdje gaan squashen, maar dat is er nog steeds niet van gekomen. Misschien na de verhuizing. M@x, verhuizen is ook een zware sport hoor, dus eigenlijk sporten we wel.
Make love, not war ☮
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:39:38 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_52754398
gaan sporten bedoel ik dus he
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:40:16 #7
3011 E.T.
pi_52754423
wilde al noemen dat zwanger worden wel een erg drastisch excuus is
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:42:51 #8
3011 E.T.
pi_52754502
ik had trouwens hele gave schoentjes voor Tijn gekocht bij het Kruidvat, basebal model in army-stofje.. maat 18/19/20 (6-12 maanden) .. te klein
natuuurlijk eerst kaartjes enzo eraf geknipt

Had natuurlijk even moeten passen in de winkel, maar ging er eerder van uit dat ze te groot zouden zijn.

Morgen even kijken of ze ze nog groter hebben voor 4 euro
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:42:59 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_52754506
laten we dat maar niet doen nee
overigens ben ik niet sportief. ik moet eigenlijk vanwege mijn zwakke rug, maar discipline heb ik dus niet. kwa gewicht ben ik uiterst tevreden, er zou voor het mooie wel wat aan de taille en buik getraind mogen worden, maarja he...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:46:29 #10
3011 E.T.
pi_52754609
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef Belana het volgende:
laten we dat maar niet doen nee
overigens ben ik niet sportief. ik moet eigenlijk vanwege mijn zwakke rug, maar discipline heb ik dus niet. kwa gewicht ben ik uiterst tevreden, er zou voor het mooie wel wat aan de taille en buik getraind mogen worden, maarja he...
wij vonden basketbal niet leuk, dus was je niet interessant op onze school
en verder deden we niet zo veel bij gym, alleen af en toe nog turnen in de kleine gymzaal.

En dan maar afvragen waarom er altijd zo veel meiden langs de kant zaten 'ik ben ongesteld'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:54:26 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_52754834
basketbal ja and badminton
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:02:12 #12
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52755021
Ik wil weer wat gaan doen maar heb net te horen gekregen dat ik moet stoppen met step's. Iemand nog tips? In oktober ga ik bij een vriendin op een paard zitten om te kijken hoe dat gaat en tot die tijd wordt het bankhangen denk ik
Maar de tip van E.T. bevalt me eigenlijk wel!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_52755568
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:02 schreef Saffier het volgende:
Maar de tip van E.T. bevalt me eigenlijk wel!
leuke woordspeling ook

Ik moet ook al jarenlang beginnen (met sporten dan he )
Maarja uitstellen he, met in het achterhoofd dat ik gevoelige/zere achillespezen heb.
Ben er een paar maanden geleden eindelijk eens mee naar de dokter geweest, en gisteren naar een podotherapeut, volgende week krijg ik op maat gemaakte zooltjes.
Als die nu eens gaan helpen kan ik er weer eens over gaan denken om wat aan sport te gaan doen.

of niet
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_52760014
Vandaag eindelijk nog eens gaan fietsen, direct maar 2 uurtjes gefietst om de schade van het afgelopen jaar in te halen
(alleen was het geen zo'n goed idee om het te doen op de eerste dag van mijn maandstonden denk ik )
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:38:24 #15
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52760838
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:22 schreef easy-going het volgende:

[..]

leuke woordspeling ook

Ik moet ook al jarenlang beginnen (met sporten dan he )
Maarja uitstellen he, met in het achterhoofd dat ik gevoelige/zere achillespezen heb.
Ben er een paar maanden geleden eindelijk eens mee naar de dokter geweest, en gisteren naar een podotherapeut, volgende week krijg ik op maat gemaakte zooltjes.
Als die nu eens gaan helpen kan ik er weer eens over gaan denken om wat aan sport te gaan doen.

of niet

Ik heb sinds 6 weken zooltjes en ik ben er erg blij mee! Het scheelt zoveel hier, ik hoop dat jij er net zoveel baad bij hebt!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_52760986
WEL. Maarja, ik ben dan ook fitnessinstructeur.
Maar ook bij mij schiet de bankhangfrequentie verschrikkelijk omhoog hoor. Spinning (geven) is er al een tijdje niet meer bij. Ik houd het maar bij cardio en een klein beetje krachttraining, maar daarvoor moet ik mezelf echt streng toespreken voor ik de puf bijeen heb om de deur uit te gaan.

Verder heb ik een nieuwe fiets (een mamafiets!!), dus dat moet ook wel wat extra beweging gaan opleveren.
Hardloper.
IG @webkim
pi_52761041
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:45 schreef Webkim het volgende:
WEL. Maarja, ik ben dan ook fitnessinstructeur.
Maar ook bij mij schiet de bankhangfrequentie verschrikkelijk omhoog hoor. Spinning (geven) is er al een tijdje niet meer bij. Ik houd het maar bij cardio en een klein beetje krachttraining, maar daarvoor moet ik mezelf echt streng toespreken voor ik de puf bijeen heb om de deur uit te gaan.

Verder heb ik een nieuwe fiets (een mamafiets!!), dus dat moet ook wel wat extra beweging gaan opleveren.
Als fitnessinstructeur kun je me dan waarschijnlijk helpen

Ken je een goed merk voor een degelijke hometrainer voor normaal gebruik (met 2 mensen een paar uurtjes per week bijvoorbeeld).
Eens we in ons eigen huis wonen, zouden we graag een hometrainer kopen, maar we willen er geen honderden euro's voor geven (ik heb toestellen zien staan van boven de 500 euro maar dat vind ik echt heel erg overdreven).

Of moeten we op bepaalde zaken letten? (ik heb een rug die al pijn doet als ik een half uur strijk, dus misschien is dat ook wel belangrijk)
pi_52761213
Waarom een hometrainer?
Bedenk je wel dat Marktplaats niet voor niets vol staat met die dingen; er zijn weinig mensen die de discipline opbrengen om thuis te gaan en blijven sporten. Vaak verandert zo'n apparaat binnen een paar weken in een veredelde kledingstandaard.
Maar als je er echt één wil zou ik op Marktplaats kijken; aanbod genoeg. Life Fitness maakt hele goede (maar da's ook een professioneel merk). Waar je op moet letten: kan het zadel zo hoog dat je al zittend met je voeten op de trappers nét je onderste been niet strekt? Is het ding een beetje stil? Kan je de weerstand verstellen? (Voor pittiger training kan je ook voor een spinbike kiezen) Verder is het handig om op hartslag te trainen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_52761325
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:53 schreef Webkim het volgende:
Waarom een hometrainer?
Bedenk je wel dat Marktplaats niet voor niets vol staat met die dingen; er zijn weinig mensen die de discipline opbrengen om thuis te gaan en blijven sporten. Vaak verandert zo'n apparaat binnen een paar weken in een veredelde kledingstandaard.
Daarom wil ik er ook niet te veel geld aan geven. Veel discipline heb ik sowieso al niet, maar een abonnement van 400 euro per persoon zie ik niet echt zitten.
quote:
Maar als je er echt één wil zou ik op Marktplaats kijken; aanbod genoeg. Life Fitness maakt hele goede (maar da's ook een professioneel merk). Waar je op moet letten: kan het zadel zo hoog dat je al zittend met je voeten op de trappers nét je onderste been niet strekt? Is het ding een beetje stil? Kan je de weerstand verstellen? (Voor pittiger training kan je ook voor een spinbike kiezen) Verder is het handig om op hartslag te trainen.
Dat van dat onderste been niet strekken is een goede tip alleszins
Life Fitness toestellen hadden ze bij ons fitnesscentrum ook denk ik.
pi_52761863
Zijn de abonnementen bij jullie zo duur? Hier zijn er wel vaak aantrekkelijke acties. En als je alleen voor groepslessen kiest ben je vaak nog veel goedkoper uit, maar met een groep sporten zorgt er vaak wel voor dat je ook gáát. Is immers veel gezelliger. Maar misschien is dit niet iets voor OUD...
Hardloper.
IG @webkim
pi_52762285
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef Webkim het volgende:
Zijn de abonnementen bij jullie zo duur? Hier zijn er wel vaak aantrekkelijke acties. En als je alleen voor groepslessen kiest ben je vaak nog veel goedkoper uit, maar met een groep sporten zorgt er vaak wel voor dat je ook gáát. Is immers veel gezelliger. Maar misschien is dit niet iets voor OUD...
Ons laatste abonnemnt kostte ons 450 euro (en daar hadden we 45 euro korting voor gekregen). Was uiteraard een jaarabonnement, maar hadden we per maand betaald, kwam het denk ik nog 60 euro duurder uit denk ik.

En ow, ik word door mijn man verbeterd, het was blijkbaar 600 euro per abonnement (all-in) maar we hebben meer korting gekregen dan ik dacht (dus 450 euro hebben wij betaald).

En de prijzen hebben ze verhoogd toen we er nog een abonnement hadden naar 75 euro per maand.

De enige acties die ik hier ken, is dat je eens een proefles ofzo krijgt. Studenten daarentegen krijgen heel wat korting (en ik denk dat de gewone werkende mens daarvoor opdraait).

Groepslessen is niet direct iets voor mij door de uren die ik klop. Ik heb onregelmatige uren (de ene dag begin ik 's morgens, de andere dag pas 's middags en dat is dan nog niet elke week hetzelfde, idem voor mijn man).

En offtopic mag hier wel denk ik aangezien er in dit topic niets ontopic is (maar ik kan het verkeerd op hebben)
pi_52762324
Ik kom er wel even op terug NA Desperate Housewives en What About Brian.
Hardloper.
IG @webkim
pi_52762367
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:34 schreef Webkim het volgende:
Ik kom er wel even op terug NA Desperate Housewives en What About Brian.
Veel kijkplezier
  Jubileum moderator dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:36:06 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52762371
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:33 schreef leonieke het volgende:

En offtopic mag hier wel denk ik aangezien er in dit topic niets ontopic is (maar ik kan het verkeerd op hebben)
Ja hoor maar dit lijkt zo langzamerhand meer een sportding te worden, dus een ander forum is misschien wel een beter idee. Offtopic mag hier best, maar dit is toch meer iets voor het Sportforum.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52762392
Oh maar dat hoeft niet voor mij, ik stelde gewoon nu de vraag voor binnen een jaar ofzo.

Maar er worden hier toch ook soms pagina's vol gekletst over trouwen/verhuizen/... Daar zijn toch ook andere fora voor? (niet als aanval bedoeld, het is gewoon soms een beetje onduidelijk op die manier)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')