quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:30 schreef E.T. het volgende:
ik had me voorgenomen om als Tijn een paar maanden was, weer wat aan sport te gaan doen en was een beetje bezig met het uizoeken wat ik nou wil gaan doen..
En toen werd ik weer zwanger
Nu heb ik weer een jaar uitstel
wij vonden basketbal niet leuk, dus was je niet interessant op onze schoolquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef Belana het volgende:
laten we dat maar niet doen nee
overigens ben ik niet sportief. ik moet eigenlijk vanwege mijn zwakke rug, maar discipline heb ik dus niet. kwa gewicht ben ik uiterst tevreden, er zou voor het mooie wel wat aan de taille en buik getraind mogen worden, maarja he...
leuke woordspeling ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:02 schreef Saffier het volgende:
Maar de tip van E.T. bevalt me eigenlijk wel!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:22 schreef easy-going het volgende:
[..]
leuke woordspeling ook
Ik moet ook al jarenlang beginnen(met sporten dan he
)
Maarja uitstellen he, met in het achterhoofd dat ik gevoelige/zere achillespezen heb.
Ben er een paar maanden geleden eindelijk eens mee naar de dokter geweest, en gisteren naar een podotherapeut, volgende week krijg ik op maat gemaakte zooltjes.
Als die nu eens gaan helpen kan ik er weer eens over gaan denken om wat aan sport te gaan doen.
of niet
Als fitnessinstructeur kun je me dan waarschijnlijk helpenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:45 schreef Webkim het volgende:
WEL. Maarja, ik ben dan ook fitnessinstructeur.
Maar ook bij mij schiet de bankhangfrequentie verschrikkelijk omhoog hoor. Spinning (geven) is er al een tijdje niet meer bij. Ik houd het maar bij cardio en een klein beetje krachttraining, maar daarvoor moet ik mezelf echt streng toespreken voor ik de puf bijeen heb om de deur uit te gaan.
Verder heb ik een nieuwe fiets (een mamafiets!!), dus dat moet ook wel wat extra beweging gaan opleveren.
Daarom wil ik er ook niet te veel geld aan geven. Veel discipline heb ik sowieso al niet, maar een abonnement van 400 euro per persoon zie ik niet echt zitten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:53 schreef Webkim het volgende:
Waarom een hometrainer?
Bedenk je wel dat Marktplaats niet voor niets vol staat met die dingen; er zijn weinig mensen die de discipline opbrengen om thuis te gaan en blijven sporten. Vaak verandert zo'n apparaat binnen een paar weken in een veredelde kledingstandaard.
Dat van dat onderste been niet strekken is een goede tip alleszinsquote:Maar als je er echt één wil zou ik op Marktplaats kijken; aanbod genoeg. Life Fitness maakt hele goede (maar da's ook een professioneel merk). Waar je op moet letten: kan het zadel zo hoog dat je al zittend met je voeten op de trappers nét je onderste been niet strekt? Is het ding een beetje stil? Kan je de weerstand verstellen? (Voor pittiger training kan je ook voor een spinbike kiezen) Verder is het handig om op hartslag te trainen.
Ons laatste abonnemnt kostte ons 450 euro (en daar hadden we 45 euro korting voor gekregen). Was uiteraard een jaarabonnement, maar hadden we per maand betaald, kwam het denk ik nog 60 euro duurder uit denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef Webkim het volgende:
Zijn de abonnementen bij jullie zo duur? Hier zijn er wel vaak aantrekkelijke acties. En als je alleen voor groepslessen kiest ben je vaak nog veel goedkoper uit, maar met een groep sporten zorgt er vaak wel voor dat je ook gáát. Is immers veel gezelliger. Maar misschien is dit niet iets voor OUD...![]()
Veel kijkplezierquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:34 schreef Webkim het volgende:
Ik kom er wel even op terug NA Desperate Housewives en What About Brian.![]()
Ja hoor maar dit lijkt zo langzamerhand meer een sportding te worden, dus een ander forum is misschien wel een beter idee. Offtopic mag hier best, maar dit is toch meer iets voor het Sportforum.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:33 schreef leonieke het volgende:
En offtopic mag hier wel denk ik aangezien er in dit topic niets ontopic is (maar ik kan het verkeerd op hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |