LOL , het is zo een bagger programma dat het alles afspeeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat programma is zo bagger. Het is dat het werkelijk alles afspeelt, maar verder is het troep.
Gebruiksvriendelijkheid zou wel handig zijn. Voorbeelden:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat zou het verder moeten kunnen dan?
Virtualisatie is tegenwoordig echt een must have inderdaad. Nee, serieus, elke PC zonder een virtuele omgeving is onacceptabel. Men kan niet werken zonder VMWare.quote:
Zelfs screenshots kunnen bij mij met een shortcut. Scrollen door videobestanden kan op drie snelheden, en gaat instant als je in de zoekbalk klikt. Ik heb toch echt een OSD als ik full-screen zit, anders druk ik even op I voor de volwaardige playlist / menu.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gebruiksvriendelijkheid zou wel handig zijn. Voorbeelden:
1. Als je wat instellingen probeert aan te pasen moet je je eerst door 1000 menu's heen werken.
2. Je krijgt geen balkje met informatie en andere kleine instellingen als je je muis naar beneden doet tijdens het full-screen afspelen.
3. De beeldkwaliteit is bij mij beduidend minder dan andere programma's.
4. Je kan bijna niks met je toetsenbord bedienen.
5. Scrollen door videobestanden gaat enorm traag.
Kortom, het is handig als je obscuur formaat hebt gevonden wat met andere spelers niet afspeelt, maar Media Player Classic is al veel beter qua gebruikersvriendelijkheid, en i.c.m. ffdshow kan je daarmee ook bijna alles afspelen.
Het is voornamelijk voor school, anders zou ik niet eens weten hoe ik er mee zou om moeten gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Virtualisatie is tegenwoordig echt een must have inderdaad. Nee, serieus, elke PC zonder een virtuele omgeving is onacceptabel. Men kan niet werken zonder VMWare.
Wat snap je niet aan "must have"?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Het is voornamelijk voor school, anders zou ik niet eens weten hoe ik er mee zou om moeten gaan![]()
Van levensbelang. Onmiskenbaar de beste post in dit topic.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:23 schreef mcDavid het volgende:
aangezien de site van Lynx nog steeds down is, heb ik de FullQuickReply even hier neergezet!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van levensbelang. Onmiskenbaar de beste post in dit topic.
C&C Generalsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prachtig al die suggesties. Ik vond C&C generals de leukste. Wat jij?
JIJ MOET WERKENquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:05 schreef EggsTC het volgende:
Vitrual dub
Zonealarm Sygate personal firewall
Alles blijkbaar. Voor mij is het handig voor school, en testen van linux-iso's (van tijd tot tijd) dat jij of de TS dat niet wil is wat andersquote:
Jij hebt nog nooit van ffdshow gehoord dus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:45 schreef devvertje het volgende:
maar geen VLC,
hoe moet je dan naar al die brakke .flv /mpeg bestandjes kijken?
zeker ook een doos codecs geinstalleerd?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van ffdshow gehoord dus?
ffdshow + MPC en ik kan ALLES kijken.
Wel in spoilertags.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, post hem voor de zekerheid hier nog even.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |