Echt welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:53 schreef Cahir het volgende:
Een vuist past gemakkelijk in een vagina, heb ik vaak zat gezien. Een stokje in een penis niet![]()
en je vindt het niet vreemd dat je zoiets kijkt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Echt welzag een keer zoeen filmpje van een gozert die er 2 batterijen in deed
![]()
sorry?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:51 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
Dramaking![]()
Overigens, zo leuk is het ook niet om als vrouw met je benen wijd te liggen, een eendebek in je kut te krijgen die ze ff opkrikken tot er een kleuter inkan, dan ff hun vuist erin duwen om met een wattenstaafje je muts leeg te roeren. Maar sois, moet gebeuren, en zo'n drama maak ik er niet van.
Neequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:47 schreef plakkert- het volgende:
en je vindt het niet vreemd dat je zoiets kijkt?
Linkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Echt welzag een keer zoeen filmpje van een gozert die er 2 batterijen in deed
![]()
cif werktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef Pikkebaas het volgende:
Gewoon opschuren met water en zand.
Trust me ik weet er alles van!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
precies. het enige dat ze doen als je als man een infectie zou hebben is dat ze een wattenstaafje vrij diep in je penisbuis stoppen, die een paar keer heen en weer raggen en dan kweekjes nemen.
ok!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is al gezegd, gebruik zeepvrije wasgel! Je hoeft niet dat dure Lactacyd te kopen.
Kijk bij de Etos/Kruitvat/C1000 of whatever bij de babyprodukten en voila, zeepvrije wasgel voor bijna niets.
Zeep is echt uit den boze. Het geeft inderdaad een hele smerige lucht na een tijdje.
Maar ook dit deed ik al.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:48 schreef zoalshetis het volgende:
iemand anders zei het al: "droog ook na het wassen je eikel goed". doe dit ook met je naar beneden getrokken voorhuid.
vocht kan voor nare geurtjes zorgen als het vacuum zit. net als een vagina.
ben je al gestopt met kruiden eten? en heb je je vriendin gezegd wáárom?quote:
Ja sinds afgelopen maandag kook ik zonder kruiden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben je al gestopt met kruiden eten? en heb je je vriendin gezegd wáárom?
pijpen kreng.
Denk dat je te snel resultaat wilt... Misschien duurt het wel 2 maanden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:18 schreef Nohochacyum het volgende:
Ik kijk het nog een week aan.
2 maanden is dat niet erg lang?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:21 schreef Cybey het volgende:
[..]
Denk dat je te snel resultaat wilt... Misschien duurt het wel 2 maanden.
waarom? Geef het tijdquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:03 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
2 maanden is dat niet erg lang?
dat is zeepquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:36 schreef erikkll het volgende:
[..]
waarom? Geef het tijd
OntopicMijnes stinkt niet
En ik was gewoon met water en shampoo en badedas en alles dat binnen handbereik is, toevallig, op dat moment.
maar niet met zeep
nee dat kan. zet maar even door. maar vraag haar wel of het al beter is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:03 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
2 maanden is dat niet erg lang?
hey! de ervarings deskundige is er ook weer...quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat kan. zet maar even door. maar vraag haar wel of het al beter is.
hey ouwe kristalgebruikert! hangt alles nog steeds een beetje?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
TVSnikkel
ja nog bedankt voor die spaansekraag tips laatst...quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey ouwe kristalgebruikert! hangt alles nog steeds een beetje?
Mijn eikel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:40 schreef wonderer het volgende:
Welk stuk van je penis ruikt eigenlijk het sterkst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |