Want?quote:
not me....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
80% van de KSC-ers straks een permban
onder het mom van: ik moet naar een uitzendburo beetje stiekum terugkomen als hectometertelller of kilometer bertha?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
zijn jullie nou nog steeds met klonen bezig....![]()
..pppfff...
![]()
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
zijn jullie nou nog steeds met klonen bezig....![]()
..pppfff...
![]()
nix, alleen aan de PI kon je zien dat ik gein maaktequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat heeft dat met permpans te maken?
M, je legt het er effe wat te dik op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik heb er niet eens een
![]()
Hmm..de IP check geeft er anders driequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
ik geef daar niet eens commentaar op....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
onder het mom van: ik moet naar een uitzendburo beetje stiekum terugkomen als hectometertelller of kilometer bertha?
Dat geloof ik echt niet hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
panquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nix, alleen aan de PI kon je zien dat ik gein maakte
wat is een perm pan?
van Tefal?
Lang leve de dynamische IP adressen @ tuequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm..de IP check geeft er anders drie
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik geef daar niet eens commentaar op....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
pan
Zie het nu pas
Ik heb je PI ffe verkeerd geinterpreteerd
Als je een vent bent, noem je ze alle drie hierquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm..de IP check geeft er anders drie
Nou Fruts! snel maar ff de klooncheck er overheen laten gooienquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je een vent bent, noem je ze alle drie hier![]()
er staat een fout in je ondertitelquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef Tante-Bertha het volgende:
De taal die jullie hier spreken, dat begrijp ik allemaal niet meer...
Met mijn kees kan ik nog gewoon, fatsoenlijk ABN praten.
Maar die jeugd van tegenwoordig, daar snap ik niks van.
Jullie spreken hier over permban, kloon, en dat soort dingen.
Daar heb ik nog nooit van gehoord, kan ik jullie vermelden.
Maar ik vind het wel heel fijn dat ik dat hier kan leren. Dan begrijp ik mijn kleinkinderen straks misschien ook weer een beetje.
Dan moet je hem aanpassenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
er staat een fout in je ondertitel
Daarom. Op mijn opmerking durftie niet in te gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:21 schreef OA het volgende:
Fruts, jij hebt helemaal geen mogelijkheden om naar IP's te kijken...![]()
XTC slikken en joints roken, dan is het wat makkelijker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef Tante-Bertha het volgende:
Maar ik vind het wel heel fijn dat ik dat hier kan leren. Dan begrijp ik mijn kleinkinderen straks misschien ook weer een beetje.
als jij het niet doet, dan doe ik het. Ik vind er zo geen reet aan. Het gaat al tig topics alleen maar over tyfusklonen. Humorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
"nsb-modus aan"
ik heb meer geduld dan degene die ik net heb ingeseind denk ik
"nsb-modus uit"
Wat is een ondertitel jongeman?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
er staat een fout in je ondertitel
ik mag niet lekkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je een vent bent, noem je ze alle drie hier![]()
Of je PMt ze me desnoods.
Je moet wat eigentijdse woorden gebruiken die zij wel kennen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
XTC slikken en joints roken, dan is het wat makkelijker.![]()
whehehequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:19 schreef covie het volgende:
[..]
Nou Fruts! snel maar ff de klooncheck er overheen laten gooien![]()
de tekst die onder je username staat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef Tante-Bertha het volgende:
[..]
Wat is een ondertitel jongeman?
Jouw kleinkinderen p0wnen je straks hard in een deathmatchquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef Tante-Bertha het volgende:
En jij gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:21 schreef OA het volgende:
Fruts, jij hebt helemaal geen mogelijkheden om naar IP's te kijken...![]()
kut voor 'm.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
Antonio Puerta wordt kunstmatig in coma gehouden
hij is dood....![]()
![]()
![]()
![]()
wie koelkast?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En jij gaat door voor de koelkast![]()
![]()
(okay, wie maakt die kloon aan?)
Voetbalquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
hij is dood....![]()
![]()
![]()
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
hij is dood....![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet het dus niet. Anders had ik wel een PM gehad ofzo.quote:
quote:
Maar jongen, dat heeft mijn kleinzoon voor mij neergezet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef Tante-Bertha het volgende:
[..]
Wat is een ondertitel jongeman?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:28 schreef Tante-Bertha het volgende:
[..]
Maar jongen, dat heeft mijn kleinzoon voor mij neergezet.
Ik weet niet zo veel van de technologie van tegenwoordig. Dat moet mijn kleinzoon dan eens voor mij veranderen.
Op het papiertje hier, heeft de beste jongen alleen maar neergezet hoe ik een briefje naar jullie kan typen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:28 schreef Tante-Bertha het volgende:
[..]
Maar jongen, dat heeft mijn kleinzoon voor mij neergezet.
Ik weet niet zo veel van de technologie van tegenwoordig. Dat moet mijn kleinzoon dan eens voor mij veranderen.
Op het papiertje hier, heeft de beste jongen alleen maar neergezet hoe ik een briefje naar jullie kan typen.
Niets... niets..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:31 schreef covie het volgende:
[..]
Wat doe ik nou weer verkeerd [afbeelding]
Dat was ik inderdaad tijdens mijn ziekte.quote:
quote:
Lamstraal. Maak dat uur nou maar gewoon vol.quote:
Ga dood of zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:33 schreef Tante-Bertha het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad tijdens mijn ziekte.
Ondertussen ben ik weer volledig hersteld, en probeer ik weer van het leven te genieten.
Jij moet nog een half uur.quote:
Tis toch echt zo, ben één van de weinig fokkers zonder kloonquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:26 schreef covie het volgende:
hmm ik vertrouw fruts ook niet helemaal!![]()
![]()
Daaaaaaagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis toch echt zo, ben één van de weinig fokkers zonder kloon
Naar huis![]()
![]()
Jongen jongen, jij weet niet wat je zegt.quote:
Tot morgen!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis toch echt zo, ben één van de weinig fokkers zonder kloon
Naar huis![]()
![]()
Daaaaaagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:38 schreef Tante-Bertha het volgende:
Kinderen, het is tijd om de aardappels te gaan schillen.
Misschien dat ik u allen nog eens spreek.
Ik wilde 27 typen, maar toen typte ik een : voor de 7quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij moet nog een half uur. [afbeelding]
Ah. Dan is het goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wilde 27 typen, maar toen typte ik een : voor de 7
Altijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:43 schreef eer-ik het volgende:
goed topic.
whehe, waaraan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:45 schreef covie het volgende:
Mijn collega ergert zich heeeeeeeeeeeeeeel erg hehehehehe
Leuk zeg!![]()
Welja. Snoep maar weer 10 minuten van je dienst afquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:44 schreef eer-ik het volgende:
ik ga over 36 minuten naar huis
Collegae die zich ergerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:45 schreef covie het volgende:
Mijn collega ergert zich heeeeeeeeeeeeeeel erg hehehehehe
Leuk zeg!![]()
Ga jij die klant spelen?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Welja. Snoep maar weer 10 minuten van je dienst af![]()
Wat doe je nou als er vlak voor je wilt gaan een klant belt, die je 10 minuten aan de lijn gaat houden?
Wie? Ik?quote:
Aan mijquote:
Ja.quote:
Whehequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:48 schreef covie het volgende:
[..]
Aan mij![]()
Omdat ik veel te duidelijk niks meer doe op mijn laatste dagen.
En hij is echt heeeeel erg druk.
Dat zou ik nou NOOIT doen. Eer-ik van het naar huis gaan afhoudenquote:
Wat flauw nou!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou ik nou NOOIT doen. Eer-ik van het naar huis gaan afhouden![]()
Whehe. Anders bel jij tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Wat flauw nou!![]()
Ik had toch wel een soort van vriendelijkheid verwacht jegens hem. Al was het maar om hem op z'n werk te houden, totdat ie echt klaar is, om zodoende hem voor ontslag te behoeden!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |