Ffoueht9u4jngouidfhowiyjapeojt4!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:38 schreef JDude het volgende:
Ik heb vanochtend zelfs koffie gekocht bij Stofje, op het station!
Dat kan je ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ffoueht9u4jngouidfhowiyjapeojt4!! [afbeelding].
Ik wou dat ik dat kon.
Weet je hoe vroeg ik op moet staan om 's ochtends in Breda te kunnen zijn? Bovendien heb ik geen geld meer over voor een treinreis en lijkt het me een beetje zinloos om pak 'm beet 3 uur te reizen, alleen om koffie te gaan halen bij Stofje.quote:
Combineer het met de bier&pizza housewarming!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je hoe vroeg ik op moet staan om 's ochtends in Breda te kunnen zijn? Bovendien heb ik geen geld meer over voor een treinreis en lijkt het me een beetje zinloos om pak 'm beet 3 uur te reizen, alleen om koffie te gaan halen bij Stofje.
Pff.. hejje dat niet eens voor em over?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je hoe vroeg ik op moet staan om 's ochtends in Breda te kunnen zijn? Bovendien heb ik geen geld meer over voor een treinreis en lijkt het me een beetje zinloos om pak 'm beet 3 uur te reizen, alleen om koffie te gaan halen bij Stofje.
NEE JIJ WEL?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pff.. hejje dat niet eens voor em over?.
Wilde ik koffie bij hem halen dan?quote:
Hij verkoopt vast ook wel thee en raketijsjes en bier.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wilde ik koffie bij hem halen dan?
Ik vind koffie niet eens lekker..
En strippenkaarten!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij verkoopt vast ook wel thee en raketijsjes en bier.
HELEGAAR NIET! Wel Camel, trouwens!quote:
en zebra's?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
HELEGAAR NIET! Wel Camel, trouwens!
Ik móét daar langs!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:54 schreef Chowi het volgende:
In zilverfolie!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wilde ik koffie bij hem halen dan?
Ik vind koffie niet eens lekker..
jamaar dude, ze hebben daar zebra in aluminiumfolie!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:04 schreef Chowi het volgende:
Maar Breda is toch ook best ver voor jou?
En dan heb ik nog niets gezegd over de cavia's in tupperware-bakjes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jamaar dude, ze hebben daar zebra in aluminiumfolie!
Dit vraagt om een nieuwe reeks. Koffie en broodjes Aldi pindakaas. [Kebap].quote:
En over JD.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:09 schreef Chowi het volgende:
En dan heb ik nog niets gezegd over de cavia's in tupperware-bakjes.
Waarom zou ik iets willen zeggen over JD?quote:
wellicht omdat die ook in breda te vinden is? En bier heeft? En een vriendin met tieten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets willen zeggen over JD?
Bier? Heb ik zelf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wellicht omdat die ook in breda te vinden is? En bier heeft? En een vriendin met tieten?
Ik wou dat ik jou was!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bier? Heb ik zelf.
Tieten? Heb ik zelf.
Breda? Is te duur om te kunnen hebben.
Godverdomme, David. Moest dat nou? Nu heb ik Veldhuis & Kemper in mijn hoofd.quote:
Ik heb er hersenen in zitten. maar veldhuisjes en campers is weer eens wat anders, lijkt me!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Godverdomme, David. Moest dat nou? Nu heb ik Veldhuis & Kemper in mijn hoofd..
.
Dat verklaart mijn vreemde gedachtekronkels van de laatste tijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb er hersenen in zitten. maar veldhuisjes en campers is weer eens wat anders, lijkt me!
Ik moet morgen weer. Verdulle.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:13 schreef cerreur het volgende:
Zo, dat was de eerste schooldag.
het scheelt welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef mcDavid het volgende:
Ik kap ff met F5en. Wellicht wordt de boel dan weer wat sneller.
Ik bel wel evenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:50 schreef Listo het volgende:
PI:
pff, ik ben al vanaf 9 uur bezig en eindelijk is er geen wachtrij meer
Bespaar je de moeite en kosten. De beste grap die erin zit, is die aan het begin, als homer de "mensen in de zaal" uitlacht omdat ze betaald hebben voor iets wat ze ook gratis op TV kunnen zien.quote:
Bedankt. Zak hooi dat je bent.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite en kosten. De beste grap die erin zit, is die aan het begin, als homer de "mensen in de zaal" uitlacht omdat ze betaald hebben voor iets wat ze ook gratis op TV kunnen zien.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bedankt. Zak hooi dat je bent..
gaan we dan ook bannen voor uitspraken als "I'll be back" en "Shaken, not stirred"?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:32 schreef Blight het volgende:
Maandban. Minstens.
Je kan het ook niet doen, als je weet dat iemand er vanavond heen gaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]ik verklap 6 seconden van een film die verder niets met het verhaal te maken hebben [afbeelding]
sorry
Ik woon in Arnhem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toch niet om 1945 in Scheveningen, hè?.
Ik dacht eerlijk gezegd dat die grap uit de film al algemeen bekend was. Net zoals de dingen uit de Nederlandse TV trailer is dat al zo vaak ter sprake gekomen. Anyway, je zult evengoed nog genoeg te zien hebben hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan het ook niet doen, als je weet dat iemand er vanavond heen gaat.
Hoeveel uur/dagen/weken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:55 schreef Blight het volgende:
Ik ben weg. Bye.
ik had gisteren aardappels, vissticks en dopewrtjes, dus je valt nog mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:18 schreef Litso het volgende:
Aardappels, speklapjes en boontjes. Ik ben een flutstudent.
Hé daar McD.quote:
Wat ik nu ook doe (verkeersnerd, zoals Kuukske het zo lieflijk weet te verwoordenquote:
Jij hebt de macht om kruispunten te ontregelen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat ik nu ook doe (verkeersnerd, zoals Kuukske het zo lieflijk weet te verwoorden), maar dan voor een bedrijf dat voor veel geld door gemeenten, provincies en andere ambtenaren wordt ingehuurd als zij er zelf niet uitkomen.
Whehehe. Dat moet te (ont)regelen zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:14 schreef Nosh het volgende:
Jij hebt de macht om kruispunten te ontregelen?![]()
Feli!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat ik nu ook doe (verkeersnerd, zoals Kuukske het zo lieflijk weet te verwoorden), maar dan voor een bedrijf dat voor veel geld door gemeenten, provincies en andere ambtenaren wordt ingehuurd als zij er zelf niet uitkomen.
Laat me raden, de beste grap was die aan het begin, dat homer de mensen in de zaal uitlacht omdat ze betalen voor iets wat ze gratis op TV kunnen zien?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:43 schreef Litso het volgende:
Simpsons viel tegen. Het was best leuk, maar niet wat ik ervan verwachtte.
En de trailers hebben de helft van de grappen al gespoiled.
alleen maar soep. Ik ben pauperquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:18 schreef Litso het volgende:
Aardappels, speklapjes en boontjes. Ik ben een flutstudent.
Dat valt in eerste instantie nog mee (of tegen, zo u wilt). Ik ga er niet op achteruit, in elk geval. Wél een puike stijging in vrije dagen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:20 schreef rompompom het volgende:
Feli!! Gaat het nog gepaard met een leuke loonsverhoging?
.
Mneh, je krijgt wel een biertje van me.quote:
Godzijdank heeft niet iedereen dezelfde humor als jij.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Laat me raden, de beste grap was die aan het begin, dat homer de mensen in de zaal uitlacht omdat ze betalen voor iets wat ze gratis op TV kunnen zien?
sorry dat ik niet gewaarschuwd had hoor!
Als je minder hoeft te werken voor hetzelfde geld, ga je er ook op vooruit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat valt in eerste instantie nog mee (of tegen, zo u wilt). Ik ga er niet op achteruit, in elk geval. Wél een puike stijging in vrije dagen.
Én een stuk minder reistijd.
Moet je favo ploeg tegen NAC?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:53 schreef Blight het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig aan het worden. Om een voetbalwedstrijd. Ik ben zo'n onvoorstelbaar treurig persoon.
Van 10 minuten fietsen - wachten op het station - kwartier in de trein - wachten op het station - vijf minuten in de trein - 5 minuten lopen... naar slechts 10 minuten fietsen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:49 schreef rompompom het volgende:
Als je minder hoeft te werken voor hetzelfde geld, ga je er ook op vooruit.. En die minder reistijd is heel prettig!
Ah, ok. Er is dus toch een god.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Ik begin pas om half 12.
Maar ik moet door tot 9 uur. Dan zit jij al met je voeten op tafel, en met een biertje in je hand op de bank.
Ja, maar haar naam is geen Kuukske.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:43 schreef Blight het volgende:
Ah, ok. Er is dus toch een god.
!!. God bevindt zich in onze keuken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:49 schreef Blight het volgende:
Nee. Zijn naam is Hertog Jan.
Uit welke plaats komt het? Hm?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:57 schreef Blight het volgende:
Hertog Jan is overigens het enige goede wat het zuiden des lands ons ooit gebracht heeft.
Bossche bollen vind je niets?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:57 schreef Blight het volgende:
Hertog Jan is overigens het enige goede wat het zuiden des lands ons ooit gebracht heeft.
Die brouwerij ligt toch bij Arcen, ofzo? Daar wil ik ooit nog eens heen, in ieder geval.quote:
Ik moet bekennen dat ik geen idee heb wat dat is.quote:
Dat zal blijken wanneer NAC tegen Ajax speelt. Als Stofje daad bij woord voegt, tenminste.quote:
Een flinke dot slagroom omhuld met chocolade.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:00 schreef Blight het volgende:
Ik moet bekennen dat ik geen idee heb wat dat is.
Goed zoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:00 schreef Blight het volgende:
Die brouwerij ligt toch bij Arcen, ofzo? Daar wil ik ooit nog eens heen, in ieder geval.
Je hebt immers Fok. Maar tof.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:10 schreef Blight het volgende:
IT. 2e-lijns support op een door dit bedrijf ontwikkelt softwarepakket. Ik heb het de afgelopen weken behoorlijk druk gehad, maar de laatste dagen zakt het weer een beetje in. Niet dat ik daar mee zit, ik vermaak me wel.
McD. Ik vernam uit betrouwbare bron dat je je fototoestel meeneemt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:25 schreef mcDavid het volgende:
Kuuk.
Goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
McD. Ik vernam uit betrouwbare bron dat je je fototoestel meeneemt?
Als je mij toch niet had. Dan was je fototoestel toch mooi leeg vrijdag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:28 schreef mcDavid het volgende:
Goed dat je het zegt!
*batterijen in lader stopt
Dat zou wel ff zonde zijn geweest van die hele trip naar brabant!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je mij toch niet had. Dan was je fototoestel toch mooi leeg vrijdag.
Hoelaat kom je aan in ons stadje?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:35 schreef mcDavid het volgende:
Dat zou wel ff zonde zijn geweest van die hele trip naar brabant!
Vanaf hoe laat ben ik welkom?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoelaat kom je aan in ons stadje?
Ik werk tot een uur of 2, misschien 3. Dan fiets ik even de stad in met M-M. Dus vanaf dan ongeveer.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:52 schreef mcDavid het volgende:
Vanaf hoe laat ben ik welkom?
(ik kan het niet al te laat maken)
Enwiezichnogmeergeroepenvoeltolé.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:09 schreef JDude het volgende:
KomjevrijdagookeenbiertjedrinkeninonsnieuwehuisNosj?
Klinkt goed, JeeDee!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:09 schreef JDude het volgende:
KomjevrijdagookeenbiertjedrinkeninonsnieuwehuisNosj?
Doejijeensevenmaillezenenzohè.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:12 schreef JDude het volgende:
Enwiezichnogmeergeroepenvoeltolé.
Ik had mijn Groezrock bandje ondergekotstquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:09 schreef Blight het volgende:
In het kader van uiterst boeiende informatie die ik jullie zeker niet kan onthouden, deel ik jullie graag het volgende mede: ik heb mijn Lowlands bandje maar weer eens af gedaan.
ik kom de week erop welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Enwiezichnogmeergeroepenvoeltolé.
Ja, op deze manier scheelde het me een hoop namen tikken, hm?quote:
Tofheid! PM mij of La Kuuks even voor detailsquote:
Ik kan toch niet, heb het veel te druk met spiullen halen voor vakantie. Gok ik zo. Gezien ik dan pas tijd heb om uberhaupt eens wat te gaan halenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, op deze manier scheelde het me een hoop namen tikken, hm?
Ja!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:22 schreef Berenanus het volgende:
Ik kwam even kijken, is het leuk hier?
Nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:22 schreef Berenanus het volgende:
Ik kwam even kijken, is het leuk hier?
Ohja, dat is bijna zo ver hè? Tof.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:20 schreef Pheno het volgende:
Ik kan toch niet, heb het veel te druk met spiullen halen voor vakantie. Gok ik zo. Gezien ik dan pas tijd heb om uberhaupt eens wat te gaan halen
Nou ja, vrouw heeft wat aan haar rug, dus ik hoop dat alles door kan gaan. Anders alsnog annuleren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja, dat is bijna zo ver hè? Tof.
Ook leuk: de nieuwe studentjes krijgen een rondleiding door het gebouw. Háá. Leedvermaak.
En er staat zo'n grote tent op de parkeerplaats waarin ze moeten overnachten, met douches en Dixie's.. Introweken, zucht.
Studentes!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja, dat is bijna zo ver hè? Tof.
Ook leuk: de nieuwe studentjes krijgen een rondleiding door het gebouw. Háá. Leedvermaak.
En er staat zo'n grote tent op de parkeerplaats waarin ze moeten overnachten, met douches en Dixie's.. Introweken, zucht.
dém wat een luxe!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
overnachten, met douches en Dixie's.. Introweken, zucht.
quote:
Ik zal eens wat meehelpen danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:22 schreef Pheno het volgende:
Het is levendiger dan de laatste twee weken
JE MAG ME NIET!quote:
Nee, omdat je een kutnewbie bent.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:26 schreef Berenanus het volgende:
[..]
JE MAG ME NIET! [afbeelding] IS HET OMDAT IK EEN ANDERE HUIDSKLEUR HEB DAN JIJ!?!?!![]()
Hij bekijkt alles in vogelvlucht, don't blame himquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:26 schreef Berenanus het volgende:
JE MAG ME NIET! [afbeelding] IS HET OMDAT IK EEN ANDERE HUIDSKLEUR HEB DAN JIJ!?!?!![]()
Ik zit hier langer dan je denktquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee, omdat je een kutnewbie bent.
Kan ik hem sussen met een knuffel?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij bekijkt alles in vogelvlucht, don't blame him
Oh shipsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:24 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, vrouw heeft wat aan haar rug, dus ik hoop dat alles door kan gaan. Anders alsnog annuleren.
Blight?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:32 schreef Blight het volgende:
Och, Berenanus.. Wij zijn geen kliekje. Absoluut niet. Verre van zelfs. Dus, wie ben ik om te zeggen dat je moet optieften?
Doet niet af aan het feit dat je kutnewbie bent en moet optyfen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:30 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik zit hier langer dan je denkt
Ik zal die knuffel je aarsch in schuiven.quote:[..]
Kan ik hem sussen met een knuffel?![]()
Ik vind het allemaal best. Ze betalen mijn salaris.quote:
Juist. Dus doe jezelf en je familie en plezier en ga fijn met wat elektrische apparaten in een lekker warm bad zitten.quote:
Jij zit in de dixie-verhuur?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best. Ze betalen mijn salaris.
De studenten betalen schoolgeld. Het zal me aan mijn berenanus oxideren of ze op een dixie moeten pissen of niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:36 schreef mcDavid het volgende:
Jij zit in de dixie-verhuur?
Ik ben wél lief.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:36 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding] Wat heb ik misdaan!
Jullie zijn ook niet lief![]()
Mits ontblote borsten.quote:
Da's zo koud.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef Blight het volgende:
Mits ontblote borsten.
Jouw handen kunnen dat vast niet zo goed als de handen van J.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef mcDavid het volgende:
Ik houd ze wel warm voor je [afbeelding]
Jan zijn handen zijn sowieso...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jouw handen kunnen dat vast niet zo goed als de handen van J.
Only one way to find out!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jouw handen kunnen dat vast niet zo goed als de handen van J.
Oh, waarom? Is die leuk?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:51 schreef Blight het volgende:
Ik moet bij de afkorting 'JD' nu steeds aan de serie Scrubs denken, trouwens.
Daar weet jij ook alles van hm?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:51 schreef Berenanus het volgende:
Jan zijn handen zijn sowieso...[afbeelding]
Mwoah. De serie is niet veel bijzonders, maar de hoofdpersoon heet John Dorian en wordt dus 'JD' genoemd.quote:
Daar weet ik zeker alles vanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar weet jij ook alles van hm?
Geiníg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:56 schreef Blight het volgende:
Mwoah. De serie is niet veel bijzonders, maar de hoofdpersoon heet John Dorian en wordt dus 'JD' genoemd.
Ik dacht dat dat geheim moest blijven.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:57 schreef Berenanus het volgende:
Daar weet ik zeker alles van
Ik was Jan zijn eerste, weetje![]()
Dacht dat JD dat al in Boe's lijstje had gezet. DOH! Verraad ik het hele geheimpje nu!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat geheim moest blijven.
De beste man is er verantwoordelijk voor dat ik Fok! heb ontdekt!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:34 schreef mcDavid het volgende:
Doet niet af aan het feit dat je kutnewbie bent en moet optyfen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:01 schreef JDude het volgende:
[..]
De beste man is er verantwoordelijk voor dat ik Fok! heb ontdekt!
Dus, mcD, af! Koest! In je hok!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:01 schreef JDude het volgende:
De beste man is er verantwoordelijk voor dat ik Kuuk heb gevonden na 6 jaar langs elkaar heen te hebben gewoond!
Nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:01 schreef JDude het volgende:
[..]
De beste man is er verantwoordelijk voor dat ik Fok! heb ontdekt!
Luie kutstudent. En wat doe je zoal?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:47 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben al de hele dag thuis.
Ik moet om 4uur beginnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag om 3 uur naar huis.
Batterijen opladen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Luie kutstudent. En wat doe je zoal?
Goed bezig. Goed bezig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:49 schreef mcDavid het volgende:
Batterijen opladen.
Lamlul.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:47 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben al de hele dag thuis.
Toch niet. Alhoewel, zorgen dat er vers water in het toiletreservoir komt is best nuttigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:46 schreef Pheno het volgende:
Ik ga mijzelf hier op het werk eens nuttig maken. Dat mag wel voor een uurtje
roflquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch niet. Alhoewel, zorgen dat er vers water in het toiletreservoir komt is best nuttig
Nee, maar ik dacht er wel aanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:06 schreef Blight het volgende:
Rolde je echt over de grond van het lachen toen je dat las?
* Beren laught his ass ofquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:07 schreef Pheno het volgende:
zolang hij zijn aars er niet bij af lacht vind ik het prima
Ooit, toen ik nog 14 en lekker nerdy was, bespraken ik en mijn neef op IRC (ja, IRC. Dat programma met een nerdgehalte zo hoog dat zelfs Steve Urkel er zijn neus voor op zou halen, ware het niet dat Steve Urkel een fictief karakter is) dat het zo uiterst vreemd is dat men de termen 'lol' en 'rofl' te pas en voornamelijk te onpas gebruiken. Ik kan het me namelijk haast niet voorstellen dat elke keer wanneer iemand het woord 'lol' typt, die gene dan ook daadwerkelijk hardop lachend achter zijn of haar PC zit. Al snel kwamen wij dan ook met het briljantje idee om 'lol' te gebruiken bij gebbetjes en grolletjes waar wij slechts om moesten gniffelen. Wanneer we echter daadwerkelijk hardop moesten lachen om olijke dingen die we op het internet zagen, maakte we dit kenbaar met de legendarische afkorting 'lolfr' (laughing out loud, for real).quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:07 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht er wel aan
Dat moet ik momenteel trouwens niet doen hiero. Normaal heb ik een moeder die fokking vaak me kamer komt stofzuigen. Nu ze op vakantie zijn moet ik het toch echt zelf doen..
Ik moet toegeven: geniaal!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Ooit, toen ik nog 14 en lekker nerdy was, bespraken ik en mijn neef op IRC (ja, IRC. Dat programma met een nerdgehalte zo hoog dat zelfs Steve Urkel er zijn neus voor op zou halen, ware het niet dat Steve Urkel een fictief karakter is) dat het zo uiterst vreemd is dat men de termen 'lol' en 'rofl' te pas en voornamelijk te onpas gebruiken. Ik kan het me namelijk haast niet voorstellen dat elke keer wanneer iemand het woord 'lol' typt, die gene dan ook daadwerkelijk hardop lachend achter zijn of haar PC zit. Al snel kwamen wij dan ook met het briljantje idee om 'lol' te gebruiken bij gebbetjes en grolletjes waar wij slechts om moesten gniffelen. Wanneer we echter daadwerkelijk hardop moesten lachen om olijke dingen die we op het internet zagen, maakte we dit kenbaar met de legendarische afkorting 'lolfr' (laughing out loud, for real).
Briljant, al zeg ik het zelf.
Nu al teruggevallen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Blight het volgende:
Hoi, JD.
Ik wil hier graag nog even verder op ingaan. Nu ik mijn omschrijving van Jupiter nog eens lees, valt opeens het kwartje: Jaap Stam is een soort vleesgeworden Jupiter. Groot, robuust en ijzig koud.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:28 schreef Blight het volgende:
De wereld is ook niet boeiend, Kuuks. De wereld is een zeven. De wereld is net niets. Niet slecht, niet goed, niet lelijk en niet mooi. De wereld staat gelijk aan saai en middelmaat.
Ik als Aardling ben dan ook erg jaloers op Jupiter. Dát is tenminste een planeet. Groot, fors, robuust en ijzig koud. Jupiter excelleert tenminste. De Aarde is maar 'zo zo'.
Dus je bent jaloers op Jaap Stam?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:15 schreef Blight het volgende:
Ik wil hier graag nog even verder op ingaan. Nu ik mijn omschrijving van Jupiter nog eens lees, valt opeens het kwartje: Jaap Stam is een soort vleesgeworden Jupiter. Groot, robuust en ijzig koud.
[afbeelding] & [afbeelding]
Zie?
Zo vies zag de nieuwe lichting er bij óns niet uit hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:12 schreef Chowi het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste schooldag gehad. Ik voel me vies.
Hm, dat is een listige vraag. Ik neig toch naar 'nee'. Op Jaap Stam zou ik immers niet willen wonen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dus je bent jaloers op Jaap Stam?
Ah. En? Je hoort nog wanneer je eerste les is en je boeken kan je ophalen in een bibliotheek?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:12 schreef Chowi het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste schooldag gehad. Ik voel me vies.
Ja, boeken heb ik dus niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Ah. En? Je hoort nog wanneer je eerste les is en je boeken kan je ophalen in een bibliotheek?
Gevallen?quote:
Ik niet. Hij. Van Jupiter af. Nevermind.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:27 schreef JDude het volgende:
Gevallen?
En bij welke studentenvereniging ga je?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, boeken heb ik dus niet.. En ik heb tot en met vrijdag introductie.
.
Ik zat daar echt zo van. Jongens! Ik ben hier om kennis te vergaren! Intelligent te worden! Een vak te leren! Verdulle. Niet om dingetjes te knutselen en kennis te maken met "medestudenten".
Wat een pauperintroductie zeg! De feuten zijn níét vies, en hebben toilet- en douchegelegenheid? tsssskquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo vies zag de nieuwe lichting er bij óns niet uit hoor.
Het kwartje valt nu pas,quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik niet. Hij. Van Jupiter af. Nevermind.
Ergens waar ze bier hebben. Dat staat vast.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En bij welke studentenvereniging ga je?
Dan wordt het nog moeilijk kiezenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ergens waar ze bier hebben. Dat staat vast.
Daar ben ik me van bewust.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan wordt het nog moeilijk kiezen
Hé die van mij krijgen alleen een tasje met informatie mee. De voltijdstudenten krijgen tenminste nog íets van introductie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:41 schreef mcDavid het volgende:
Wat een pauperintroductie zeg! De feuten zijn níét vies, en hebben toilet- en douchegelegenheid? tssssk
Blond?quote:
Niet eens!quote:
Shaven, not stirred!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:36 schreef mcDavid het volgende:
James blond.
Zoals altijd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:35 schreef mcDavid het volgende:
En, heeft Kuuks lekker gekookt voor je?
Prima geantwoord, manslaaf.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:37 schreef JDude het volgende:
Zoals altijd.
Maar goed dat je nog even hebt gewacht dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Ik wou bíjna iets lovends gaan zeggen over die vriendin van je, JD.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Dat wordt malt vrijdag.
Tof!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:27 schreef mcDavid het volgende:
Komt goed, ik neem wel een kratje mee.
Lig je daar in breda ook met 6 man op een snikhete zolderkamer met het raam open waar iedere 10 minuten op 20 meter afstand een trein voorbij dendert dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Tof! [afbeelding]
Hopelijk word ik de volgende dag beter wakker dan de vorige meet waar wij beide waren.
Ai ai ai, zulks een katerigheid.
Slaapt prima daar hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lig je daar in breda ook met 6 man op een snikhete zolderkamer met het raam open waar iedere 10 minuten op 20 meter afstand een trein voorbij dendert dan?
Die neuzen kunnen niet van een tweedewereldland winnen.quote:
Het aantal dramatopics in VBL en KLB zeggen van wel!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:32 schreef mcDavid het volgende:
Oh, was er weer voetbal op TV?
Ajax - Slaviaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:32 schreef mcDavid het volgende:
Oh, was er weer voetbal op TV?
Dat is de verkeerde PI.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:39 schreef Berenanus het volgende:
Slavia Praag - Ajax 2-1 (1-0)
23' Vlcek 1-0
33' Suárez 1-1
88' Vlcek 2-1
Zie ik nu op foksports
Het was godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodver een kopie van de thuiswedstrijd, wat een stakkers!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:00 schreef Blight het volgende:
Ik heb echt een holstrontklonterende kater. En dat komt niet door het pils, maar door die vertiefte klote wedstrijd.
Ik mijd VBL de komende week.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:22 schreef Blight het volgende:
Een kleine pleister op deze grote wond is dat ik de TOTO goed had bij Valencia en Celtic. Toch nog wat pleuros verdiend.
Ik ben een authentieke lurkert. Ik kijk te weinig voetbal om een degelijk onderbouwde mening te kunnen ventileren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:31 schreef Blight het volgende:
Oh, ik niet. Ik ben alweer de hele morgen de betweter aan het uithangen. Ik post daar altijd alsof ik elke ploeg naar de Champions League finale zou kunnen coachen.
Die heb ik! Lief, schattig en rond.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:46 schreef Blight het volgende:
Ja, en nu hebben we er wel genoeg woorden aan vuil gemaakt.
Laten we het over tieten hebben, of zo.
Hoe weet jij dat ik naar de kapper ben geweest?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:49 schreef Blight het volgende:
Highlights, dames?
En bier! Want daar krijg je (grotere) tieten van.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:46 schreef Blight het volgende:
Ja, en nu hebben we er wel genoeg woorden aan vuil gemaakt.
Laten we het over tieten hebben, of zo.
of ze lijken iig groterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
En bier! Want daar krijg je (grotere) tieten van.
Ik ben die voice-over van die Essent reclame.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik naar de kapper ben geweest?.
Zegt me niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben die voice-over van die Essent reclame.
Yup, hééééél stuk vanaf gehaald en héééél donkerrood geverfd met wat highlights. Eigenlijk is de kleur bijna zwart.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef Blight het volgende:
Maar, vertel! Heb je er wat nieuws mee gedaan?
Sgoe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:56 schreef Blight het volgende:
Binnenkort. MSN. Foto.
Maar niemand buktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:51 schreef rompompom het volgende:
De humor ligt voor het oprapen.
Ook in het weekend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:38 schreef mcDavid het volgende:
Ohja, de burgers moesten gewoon vroeg op heh [afbeelding]
Ik wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik niet met Blight in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |