Ffoueht9u4jngouidfhowiyjapeojt4!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:38 schreef JDude het volgende:
Ik heb vanochtend zelfs koffie gekocht bij Stofje, op het station!
Dat kan je ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ffoueht9u4jngouidfhowiyjapeojt4!! [afbeelding].
Ik wou dat ik dat kon.
Weet je hoe vroeg ik op moet staan om 's ochtends in Breda te kunnen zijn? Bovendien heb ik geen geld meer over voor een treinreis en lijkt het me een beetje zinloos om pak 'm beet 3 uur te reizen, alleen om koffie te gaan halen bij Stofje.quote:
Combineer het met de bier&pizza housewarming!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je hoe vroeg ik op moet staan om 's ochtends in Breda te kunnen zijn? Bovendien heb ik geen geld meer over voor een treinreis en lijkt het me een beetje zinloos om pak 'm beet 3 uur te reizen, alleen om koffie te gaan halen bij Stofje.
Pff.. hejje dat niet eens voor em over?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je hoe vroeg ik op moet staan om 's ochtends in Breda te kunnen zijn? Bovendien heb ik geen geld meer over voor een treinreis en lijkt het me een beetje zinloos om pak 'm beet 3 uur te reizen, alleen om koffie te gaan halen bij Stofje.
NEE JIJ WEL?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pff.. hejje dat niet eens voor em over?.
Wilde ik koffie bij hem halen dan?quote:
Hij verkoopt vast ook wel thee en raketijsjes en bier.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wilde ik koffie bij hem halen dan?
Ik vind koffie niet eens lekker..
En strippenkaarten!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij verkoopt vast ook wel thee en raketijsjes en bier.
HELEGAAR NIET! Wel Camel, trouwens!quote:
en zebra's?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
HELEGAAR NIET! Wel Camel, trouwens!
Ik móét daar langs!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:54 schreef Chowi het volgende:
In zilverfolie!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wilde ik koffie bij hem halen dan?
Ik vind koffie niet eens lekker..
jamaar dude, ze hebben daar zebra in aluminiumfolie!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:04 schreef Chowi het volgende:
Maar Breda is toch ook best ver voor jou?
En dan heb ik nog niets gezegd over de cavia's in tupperware-bakjes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jamaar dude, ze hebben daar zebra in aluminiumfolie!
Dit vraagt om een nieuwe reeks. Koffie en broodjes Aldi pindakaas. [Kebap].quote:
En over JD.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:09 schreef Chowi het volgende:
En dan heb ik nog niets gezegd over de cavia's in tupperware-bakjes.
Waarom zou ik iets willen zeggen over JD?quote:
wellicht omdat die ook in breda te vinden is? En bier heeft? En een vriendin met tieten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets willen zeggen over JD?
Bier? Heb ik zelf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wellicht omdat die ook in breda te vinden is? En bier heeft? En een vriendin met tieten?
Ik wou dat ik jou was!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bier? Heb ik zelf.
Tieten? Heb ik zelf.
Breda? Is te duur om te kunnen hebben.
Godverdomme, David. Moest dat nou? Nu heb ik Veldhuis & Kemper in mijn hoofd.quote:
Ik heb er hersenen in zitten. maar veldhuisjes en campers is weer eens wat anders, lijkt me!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Godverdomme, David. Moest dat nou? Nu heb ik Veldhuis & Kemper in mijn hoofd..
.
Dat verklaart mijn vreemde gedachtekronkels van de laatste tijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb er hersenen in zitten. maar veldhuisjes en campers is weer eens wat anders, lijkt me!
Ik moet morgen weer. Verdulle.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:13 schreef cerreur het volgende:
Zo, dat was de eerste schooldag.
het scheelt welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef mcDavid het volgende:
Ik kap ff met F5en. Wellicht wordt de boel dan weer wat sneller.
Ik bel wel evenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:50 schreef Listo het volgende:
PI:
pff, ik ben al vanaf 9 uur bezig en eindelijk is er geen wachtrij meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |