quote:020 - Royston Drenthe is betrokken bij een auto-ongeluk in Madrid. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca op zijn website. De jeugdige speler van Real Madrid botste rond half vijf zondagnacht met zijn Audi Q7 op een politiewagen. Drenthe bleef ongedeerd evenals zijn vriendin en twee vrienden die ook in de auto zaten. Een van de agenten raakte lichtgewond.
Over de oorzaak van het ongeluk meldt Marca dat Drenthe hoogstwaarschijnlijk een verkeerde manoeuvre maakte en daarbij de pech had tegen een tegemoet komende auto te rijden. Er was geen alcohol in het spel.
quote:"Bert van Marwijk heeft een belangrijke rol gespeeld in mijn carrière. Maar hij is niet mijn papa en ik ben niet zijn stiefzoon" , probeert Sahin de verhalen over de bijzondere vader-zoonrelatie te relativeren. "Giovanni van Bronckhorst en Michael Mols maken er wel eens grapjes over. Dan zeggen ze 'daar heb je je papa'. Zo'n grapje is niet erg, maar het is zeker niet zo dat ik anders word behandeld dan andere jongens.
Die mogen inderdaad niet meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:14 schreef ursel het volgende:
Mogen zwaai posts tegenwoordig niet meer dan??
Dit als verkapte tvp dus..
Dat wist ik ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:17 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Die mogen inderdaad niet meer
ook verkapte tvp dus
Dit is het Feyenoord-topic, dus ook alles over ex-spelers en alles wat verder aan Feyenoord gerelateerd is kan het besproken worden lijkt me.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker boeiend, daar is een ander topic voor.
Mag niet van Happel, daar is een ander topic voorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:33 schreef Luni het volgende:
Rood Smolarek
http://www.youtube.com/watch?v=JYZdrBOZ_EQ
ik heb er ook niet zo'n probeleem mee als ze gaan stappen, maar wel als ze verloren hebben en ze staan de nacht erna strontlazurus in de skihut (Al zal ik ze daar nooit betrappen want daar kom ik nooit).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:33 schreef Tomasso het volgende:
Maar de spelers van Feyenoord hebben ook gewoon een leven, die mogen ook best wel eens uitgaan. Het is niet alsof ze 24 uur per dag in het Maasgebouw moeten zijn
Ok, uitgaan de dag voordat je moet spelen is merkwaardig maar verder zal het me echt aan m'n aars oxideren wat ze doen in hun vrije tijd.
Drenthe heeft toch een eigen topicquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dit is het Feyenoord-topic, dus ook alles over ex-spelers en alles wat verder aan Feyenoord gerelateerd is kan het besproken worden lijkt me.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mag niet van Happel, daar is een ander topic voor
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dit is het Feyenoord-topic, dus ook alles over ex-spelers en alles wat verder aan Feyenoord gerelateerd is kan het besproken worden lijkt me.
Doe eens beter lezen jijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]Nee, lekker ook zo vlak achter elkaar..
Niet PSV dan? Aangezien Kone zo goed als zeker vertrekt..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:26 schreef sjimz het volgende:
Het schijnt dat Koevermans aan de neus van Feyenoord voorbij gaat.
Betis is de belangrijkste gegadigde.
Gossie, wat jammer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:26 schreef sjimz het volgende:
Jij bent ook niet de slimste he?quote:
Koevermans slaat aanbieding Real Betis afquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:26 schreef sjimz het volgende:
1 % kans dat die naar PSV gaat..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Wow dat is snel!
Hij wil in NL blijven. 50 % kans dat ie het bijlegt met v. Gaal en 50 % kans dat ie dit seizoen in Feyenoord-shirt speelt dus.
Nee die zijn op zoek naar een linkerspits voor ALS Kone vertrekt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Maak er maar 33% van, hij is ook in beeld als vervanger van Kone bij PSV.
Alleen was dat nooit mogelijk geweest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet de slimste he?![]()
Als we Koevermans voor een mooi prijsje a 3 miljoen ofzo hadden kunnen krijgen was dat perfect geweest.
Ik denk eigenlijk dat het niet meer goed komt tussen Koevermans en van Gaal (en Scheringa). Zij weten namelijk donders goed dat Koevermans nooit die 6,9 miljoen die zij vragen waard is, maar gokken erop dat er een buitenlandse ploeg zo ten einde raad is dat ze dat bedrag neerleggen. Nu dat waarschijnlijk niet gaat lukken, en feyenoord (gelukkig) niet 6,9 miljoen over heeft voor Koef, mag hij net als Moens nu een plekje op de tribune uitzoeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Wow dat is snel!
Hij wil in NL blijven. 50 % kans dat ie het bijlegt met v. Gaal en 50 % kans dat ie dit seizoen in Feyenoord-shirt speelt dus.
En dan in de winterstop alsnog voor een prikkie halen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:48 schreef Penniewafel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het niet meer goed komt tussen Koevermans en van Gaal (en Scheringa). Zij weten namelijk donders goed dat Koevermans nooit die 6,9 miljoen die zij vragen waard is, maar gokken erop dat er een buitenlandse ploeg zo ten einde raad is dat ze dat bedrag neerleggen. Nu dat waarschijnlijk niet gaat lukken, en feyenoord (gelukkig) niet 6,9 miljoen over heeft voor Koef, mag hij net als Moens nu een plekje op de tribune uitzoeken.
Nou en. We spelen dit seizoen toch niet voor het kampioenschap.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Knoeiman zegt dat ie Koevermans wel degelijk naar Eindhoven wilde halen, als dat echt zo is dan zijn we kansloos.
Wanneer welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou en. We spelen dit seizoen toch niet voor het kampioenschap.
Mag best iemand komen. Maar ik vind 7 miljoen voor Koevermans nou niet echt een topinvestering. Zie dan liever El Hamdaoui komen. Heeft zich natuurlijk minder bewezen dan Koevermans maar is in potentie, naar mijn bescheiden mening, een veel betere spits, kost beduidend minder en heeft toekomst.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:33 schreef soco_cola het volgende:
@blindgier..
Wie is wel 7 miljoen waard die naar Feyenoord wilt komen, wordt steeds erger, leuk dat je een drenthe verkoopt voor 13 miljoen, maar wat koop je er voor terug als je geen CL voetbalt als NL club, dus laat hem maar komen voor 7, heb je tenminste nog iemand
Ik geloof er niets van. Ik dacht: Meldt het even..quote:Peter Bosz in gesprek met Alves
Let op: Dit bericht is door te weinig bronnen bevestigd dat het de benaming 'gerucht' krijgt. Lees het dus met een korreltje zout!
Gisteravond is Peter Bosz gesignaleerd met Alfonso Alves. Tevens was de zaakwaarnemer van Alves, Roberto Tiburcio, hierbij.
Hij was hierbij druk in gesprek met Dhr. Bosz.
Bron: fr-fanatic.nl
7 miljoen is teveel voor een spits van zijn leeftijd en zijn kwaliteiten. Maar het is Feyenoord wel kwalijk te nemen dat ze nog geen andere spits hebben gevonden voor minder geld (of met een hogere meerwaarde), die scouting bij ons kun je net zo goed ontslaan en ik vind het ook vreemd dat Bert met al z´n contacten nog geen leuke speler gehaald heeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:33 schreef soco_cola het volgende:
@blindgier..
Wie is wel 7 miljoen waard die naar Feyenoord wilt komen, wordt steeds erger, leuk dat je een drenthe verkoopt voor 13 miljoen, maar wat koop je er voor terug als je geen CL voetbalt als NL club, dus laat hem maar komen voor 7, heb je tenminste nog iemand
Jij weet wel spitsen van goed niveau, die voor minder geld te halen zijn? Stuur een open sollicitatie naar Feijenoord.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
7 miljoen is teveel voor een spits van zijn leeftijd en zijn kwaliteiten. Maar het is Feyenoord wel kwalijk te nemen dat ze nog geen andere spits hebben gevonden voor minder geld (of met een hogere meerwaarde), die scouting bij ons kun je net zo goed ontslaan en ik vind het ook vreemd dat Bert met al z´n contacten nog geen leuke speler gehaald heeft.
onzin bericht zelfs z'n naam is verkeerd geschrevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Ik dacht: Meldt het even..
Dat ligt aan de redactie van FR Fanatic, heeft niks met het bericht zelf te maken...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
onzin bericht zelfs z'n naam is verkeerd geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |