quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:34 schreef OA het volgende:
Waarom wordt er altijd zo moeilijk gedaan over wat er "achter de schermen gebeurt"...?
Als dat allemaal geheim moet blijven, moet er in het geheel niet over worden gesproken.
Daarnaast zou het zeker niet verkeerd zijn, als er gewoon wat info cq. regels komen over het gekloon en/of SC's...![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
wat een dag vandaag zeg
Compleet ongeorganiseerd.
Heb hier 4 offertes liggen, allen moeten ze gekeurd worden, elke keer krijg ik opmerkingen terug, maar zonder de vermelding erbij, voor welke offerte het is
Droog brood-dieet is ook erg hip.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef Jo0Lz het volgende:
het is bijna luns tijd! en we gaan lunsen in de nieuwe kantine.
Die is nieuw en hip. nou maar hopen dat er ook wat te eten is! Ik vrees ervoor.
idd... erg ongeorganiseerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
wat een dag vandaag zeg
Compleet ongeorganiseerd.
Heb hier 4 offertes liggen, allen moeten ze gekeurd worden, elke keer krijg ik opmerkingen terug, maar zonder de vermelding erbij, voor welke offerte het is
Bakt Sonja bakker dan ook droog brood?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Droog brood-dieet is ook erg hip.![]()
![]()
nee, maar in Amsterdam zit degene die het controleert.quote:
ik verzaak gewoon met werk, ga na de pauze wel even e.e.a afhandelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd... erg ongeorganiseerd
ik zou eigenlijk al vier uur aan het werk moeten zijn.. heb inmiddels 6 telefoontjes gehad en wat zaakjes afgehandeld..
resultaat: 30 minuten werk, 3.5 uur fok
Nee, maar Jo0lz' nieuwe kantine welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bakt Sonja bakker dan ook droog brood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |