Dan hou ik 'm effe achter sloten grendel nogquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehe.... ik dreig niet en dat met die kloon destijds was grotendeels een geintje, tot op bepaalde hoogte.
Nu echter niet, meer mag ik er helaas niet over zeggen. Maak het niet te gek jongens...![]()
idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, toen nam de mod alhier het niet serieus, maar wilde het wel een aantal topics aanzien....![]()
Een SC is altijd al omstreden, bij sommigen, zeker als er meerdere SC in hetzelfde subforum zitten , vragen ze zich af wat de meerwaarde is. En gebagger als zwaaiposts, smileyposts, 1 woord/teken posts, kloongedoe, tellen zwaar, tel dat op... en je hebt genoeg animo achter de schermen voor een discussie Meer mag ik niet zeggen. Wil ook geen zeikerd zijn, geef alleen een tip: maak het niet te gek...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Worden SC's verboden door dat soort grappen?
Aan het begin is ie wel bijna verboden...:P
Wie is onze huis-MOD? Is dat Cross?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:11 schreef Frutsel het volgende:
Het maakt mij weinig uit... en ik zeg er ook niets over, (mag ik helaas niet) maar hoe krijg je het snelst voor elkaar dat een SC verboden wordt... dan moet er vooral zo gebaggerd/gekloond worden.
En das nix persoonlijk: Tis alleen een tip/hint
Heatwave, Klonk en Buzzer zijn de mods van GC, maar kweetnie of je dat bedoeld?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie is onze huis-MOD? Is dat Cross?
discussies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een SC is altijd al omstreden, bij sommigen, zeker als er meerdere SC in hetzelfde subforum zitten , vragen ze zich af wat de meerwaarde is. En gebagger als zwaaiposts, smileyposts, 1 woord/teken posts, kloongedoe, tellen zwaar, tel dat op... en je hebt genoeg animo achter de schermen voor een discussie Meer mag ik niet zeggen. Wil ook geen zeikerd zijn, geef alleen een tip: maak het niet te gek...
ghewhehe leuk om dat ouwe eens te lezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:21 schreef eer-ik het volgende:
[KOFFIE #2] Koffie houdt ons wakker
gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |