Een kapsel is zó overratedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
mag van mij
maar dan heb je altijd weer van die mensen die ze dan niet op willen doen omdat hun haar dan door de war gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1147592/quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:09 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Tweakers.net heeft een handig topic lopen over dit soort oordopjes, kan alleen op het mmoment de link niet vinden.
Met zo'n grote koptelefoon loop je er echt zo bij van 'muhahaha kijk mij eens toffe muziek luisteren'quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
Fok die in ear dingen, als iedereen zo'n ding opzet heeft niemand last van elkaar.
Echt geweldig zulke openingspostsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1147592/
En het geluid is vele malen beter dan die ear plugs, die gaan trouwens na een tijdje vreselijk jeuken, en een koptelefoon niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
Fok die in ear dingen, als iedereen zo'n ding opzet heeft niemand last van elkaar.
Ik zag ze anders nergens goedkoperquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef HUG-LIFE het volgende:
in ears van sennheiser met dezelfde soort drivers als die van creative kosten geen 60 eeuro flapdrol. je bent gewoonm genaait... nieuwprijs was bij start maar 40 euro.
Ik heb zowel beide en de sennheisers zijn net dat beetje beter in het geheel...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
Denk dat dat je eigen verbeelding is, neemt niet weg dat ik uiteraard wel fokkin toffe muziek luister.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Met zo'n grote koptelefoon loop je er echt zo bij van 'muhahaha kijk mij eens toffe muziek luisteren'
beter. Bij die gewone ga je om boven het omgevingslawaai te komen die dingen gewoon volledig open zetten, anders hoor je nl je muziek samen met andere geluiden, wat storend is. Bij die in-ear's heb je die andere storende geluiden niet meer, dus dan ga je je muziek normaal zo luid niet zetten (tenzij je iemand bent die uit gewoonte alle volumeknoppen maximaal open draait)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Zijn die in-ear dingen eigenlijk slechter voor je oren dan ´gewone´ oordopjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |