En het is nog een neerwaardse spiraal ook, want het gehoor gaat daardoor steeds verder naar de kloten van die paupers, zodat ze die dingen steeds harder moeten zetten...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:59 schreef trancethrust het volgende:
Dat komt omdat een normaal volume dezer dagen gelijk staat aan het maximaal volume.
Ach, voorheen waren dit de gasten die met 5 man liepen te trommelen achter in de bus, dus zoveel verschil is er niet...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:01 schreef ThE_ED het volgende:
iPods schmiPods.
Het echt irritante zijn die telefoons, die gelukkig een steeds minder brak geluid hebben, maar die men denkt te moeten gebruiken als een soort ghettoblaster. Flikker toch op met je R&B op Jumpstyle door een klein telefoonspeakertje.
Idd. En de media promoot dit ook nogquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:43 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Dat is dus echt geen leven hebben. Een hele website hierover maken?
VRESELIJCKquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd. En de media promoot dit ook nog![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:53 schreef Malibu-06 het volgende:
maar tegenwoordig word je al aangekeken door een nerd of een bejaarde als je hem op normaal niveau hebt staan.
Ja, en dan zijn iPods ook nog eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:14 schreef Ascendancy het volgende:
Een ipod is gewoon een mp3-speler hoor, dus waarom je nou zegt dat het een ipod is..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:17 schreef godigita het volgende:
[..]
Ja, en dan zijn iPods ook nog eens
dit dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:59 schreef trancethrust het volgende:
Dat komt omdat een normaal volume dezer dagen gelijk staat aan het maximaal volume.
En dan klagen dat de wegen vast zitten... als ik naar school rijd moet ik al 4km om rijden om er vlot te kunnen raken (op een afstand van totaal 6km), dus laat ze maar op de bus zitten. Zelf een mp3-speler kopen en je hoort het ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:53 schreef Malibu-06 het volgende:
...dan ga je toch lekker met de auto ofzo?
De iPod is voornaamlijk een AAC-spelerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:14 schreef Ascendancy het volgende:
Een ipod is gewoon een mp3-speler hoor
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:17 schreef godigita het volgende:
[..]
Ja, en dan zijn iPods ook nog eens
Ik snap ook niet waarom mensen die goedkope oordopjes gebruiken die ze bij hun 19,95 mp3 speler van de blokker krijgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je nou gewoon ff enigzins fatsoenlijke in-ear oordopjes koopt heb jij geen last van je omgeving en heeft je omgeving geen last van jouw muziek
Neequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:26 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
De iPod is voornaamlijk een AAC-speler![]()
Alsof de helft van de mensen die zo'n ding koopt weet wat AAC is, laat staan downloaden van hun torrentjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:26 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
De iPod is voornaamlijk een AAC-speler![]()
Wat nou nee. Die dingen zijn gemaakt voor AAC, maar kunnen ook MP3 spelen. Dat maakt ze nog geen 'mp3 speler'. Noem die dingen gewoon 'muziekspeler', klaar.quote:
Jij voldoet aan de topictitel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:44 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Wat nou nee. Die dingen zijn gemaakt voor AAC, maar kunnen ook MP3 spelen. Dat maakt ze nog geen 'mp3 speler'. Noem die dingen gewoon 'muziekspeler', klaar.
Ik zeik niet over iPods, ik zeik over figuren die die alles wat draagbaar is en geluid kan produceren 'mp3 speler' noemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:46 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Jij voldoet aan de topictitel.
NEE, OOK NIET.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:06 schreef n0r het volgende:
Mag bijvoorbeeld Bob Dylan wel door de telefoonspeakertjes?
Er mag niks door telefoonspeakers in het bijzijn van andere mensen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:06 schreef n0r het volgende:
Mag bijvoorbeeld Bob Dylan wel door de telefoonspeakertjes?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:08 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Er mag niks door telefoonspeakers in het bijzijn van andere mensen.
Alleen als je Marokkaan bent, en met z'n zessen tegeljk.
Sommige mensen zeuren idd wel hard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:53 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat een loser. Als je last hebt van MP3-spelers in het OV, dan ga je toch lekker met de auto ofzo? Er zijn altijd wel wat kneuzen die hem iets te hard aan hebben staan, maar tegenwoordig word je al aangekeken door een nerd of een bejaarde als je hem op normaal niveau hebt staan.
In ear dopjes vind ik klote. Mijn oren zijn nogal apart blijkbaar, of ze donderen er uit bij me, of mijn oren doen na een uur pijn. (en om nou meer dan 50 euro te betalen voor dopjes met van die "schuim vorm zich aan je oor" dingen vind ik ook weer zoiets).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je nou gewoon ff enigzins fatsoenlijke in-ear oordopjes koopt heb jij geen last van je omgeving en heeft je omgeving geen last van jouw muziek
Ligt eraan wat voor dopjes je probeert. Het verschilt nogal qua comfort. Ik had eerst goedkope in-ear oordopjes van Logitech, die zaten niet echt comfortabel. Heb nu Creative EP-630 en dat zit al veel beterquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:19 schreef McKillem het volgende:
[..]
In ear dopjes vind ik klote. Mijn oren zijn nogal apart blijkbaar, of ze donderen er uit bij me, of mijn oren doen na een uur pijn. (en om nou meer dan 50 euro te betalen voor dopjes met van die "schuim vorm zich aan je oor" dingen vind ik ook weer zoiets).
Ik gebruik gewoon zo'n ding wat over je oren gaat. Veel comfortabeler, 10x beter geluid (mits fatsoenlijk merk. Sennheiser bijv.).
En de omgeving heeft er ook amper/geen last van op normaal volume. (mits fatsoenlijk merk. Sommige doppen hebben veel geluidlekkage)
heb daar wat gepost.quote:
quote:LENUS
Het openbaar vervoer heb ik (tot mijn spijt) al jaren geleden opgegeven. Het is uitsluitend voor mensen uit de lagere sociale klasse, allochtonen en studenten. Jarenlang deel uitmakend van die laatste groep beloofde ik mezelf bij het afstuderen NOOIT meer gebruik te hoeven maken van het OV en per direct een auto te kopen om te ontsnappen uit de periferie van de samenleving.
IDD!!! en dan allemaal van die Fouradi's met hun r&b stierscheissmuziekquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:01 schreef ThE_ED het volgende:
iPods schmiPods.
Het echt irritante zijn die telefoons, die gelukkig een steeds minder brak geluid hebben, maar die men denkt te moeten gebruiken als een soort ghettoblaster. Flikker toch op met je R&B op Jumpstyle door een klein telefoonspeakertje.
Geloof me, ik heb een arsenaal oordopjes geprobeerd, een audiozaak is er niets bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor dopjes je probeert. Het verschilt nogal qua comfort. Ik had eerst goedkope in-ear oordopjes van Logitech, die zaten niet echt comfortabel. Heb nu Creative EP-630 en dat zit al veel beter.
Zelf vind ik de Shure's van rond de 90 euro lekker. Je krijgt er verschillende maten dopjes bij (Zacht rubber, hard rubber en schuim). Als je ze niet gebruikt kan je ze opbergen in een hard hoesje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb een arsenaal oordopjes geprobeerd, een audiozaak is er niets bij.
Verschillende vormen, maten, van 5 euro tot 50 euro. Zo'nbeetje alle merken. (zelfs sennheiser dopjes bevielen me kwa pascomfort niet. dat is echt kut als sennheiser fanboy.)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:15 schreef Borreke het volgende:
Ik zet hem in de trein altijd op een niveautje dat niemand er last van heeft. Als ik thuis ben dan uiteraard harder.
mag van mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
Fok die in ear dingen, als iedereen zo'n ding opzet heeft niemand last van elkaar.
Een kapsel is zó overratedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
mag van mij
maar dan heb je altijd weer van die mensen die ze dan niet op willen doen omdat hun haar dan door de war gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1147592/quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:09 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Tweakers.net heeft een handig topic lopen over dit soort oordopjes, kan alleen op het mmoment de link niet vinden.
Met zo'n grote koptelefoon loop je er echt zo bij van 'muhahaha kijk mij eens toffe muziek luisteren'quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
Fok die in ear dingen, als iedereen zo'n ding opzet heeft niemand last van elkaar.
Echt geweldig zulke openingspostsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1147592/
En het geluid is vele malen beter dan die ear plugs, die gaan trouwens na een tijdje vreselijk jeuken, en een koptelefoon niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
Ik zag ze anders nergens goedkoperquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef HUG-LIFE het volgende:
in ears van sennheiser met dezelfde soort drivers als die van creative kosten geen 60 eeuro flapdrol. je bent gewoonm genaait... nieuwprijs was bij start maar 40 euro.
Ik heb zowel beide en de sennheisers zijn net dat beetje beter in het geheel...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
Denk dat dat je eigen verbeelding is, neemt niet weg dat ik uiteraard wel fokkin toffe muziek luister.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Met zo'n grote koptelefoon loop je er echt zo bij van 'muhahaha kijk mij eens toffe muziek luisteren'
beter. Bij die gewone ga je om boven het omgevingslawaai te komen die dingen gewoon volledig open zetten, anders hoor je nl je muziek samen met andere geluiden, wat storend is. Bij die in-ear's heb je die andere storende geluiden niet meer, dus dan ga je je muziek normaal zo luid niet zetten (tenzij je iemand bent die uit gewoonte alle volumeknoppen maximaal open draait)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Zijn die in-ear dingen eigenlijk slechter voor je oren dan ´gewone´ oordopjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |