Omdadt hij ergens een t plaadtsdt waar dat niet hoordt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
In financieel opzicht misschien, want je taalkennis is verdomd armzalig.
Wanneer je een modaal salaris en een gezin met twee of meer kinderen hebt, dan mag je erg blij zijn dat je 65K op de spaarrekening hebt staan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik mag hopen dat als je 65 bent toch wel meer vermogen hebt opgebouwd dan 65k
Als je zwart geld meetelt zijn het er 30k of zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:10 schreef Emu het volgende:
Ik weet dat er in België 38.000 miljonairs zijn (inclusief huizen). Op dus 10.500.000 inwoners.
1 op 276 Belgen is dus miljonair. Zal in Nederlands wel iets gelijkaardigs zijn.
Natuurlijk. Maar we hebben het nu puur over sparen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt ook een huis, en pensioen
oftewel leeftijd x jaarlijks inkomen gedeeld door 10quote:One way to answer that question was spelled out in a best-selling book by researchers Thomas J. Stanley and William D. Danko, called "The Millionaire Next Door." It's a simple little formula, really. It says that your net worth (i.e. the value of all your assets minus the value of all your debts) should equal your age times your annual income, divided by 10.
Vermogen niet nee, maar als jij geïnteresseerd bent in koopkracht en hoe goed ze de eindjes aan elkaar kunnen knopen, kom je met die gegevens, zeker in combinatie met de vele andere gegevens op CBS Statline, een heel eind.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar staat het dus NIET
Vermogen stond er in de OPquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vermogen niet nee, maar als jij geïnteresseerd bent in koopkracht en hoe goed ze de eindjes aan elkaar kunnen knopen, kom je met die gegevens, zeker in combinatie met de vele andere gegevens op CBS Statline, een heel eind.
Omdat je dan naast je pensioen, AOW ongeveer 500 euro in de maand meer kan uitgeven of wat meer als je het bijvoorbeeld niet in 15 jaar wil opmaken maar in bijvoorbeeld 10quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:53 schreef ozzyat105 het volgende:
kan iemand me uitleggen wat er zo belangrijk is aan het hebben van 65.000 euro als je 65 bent?
Houdt het daar dan ook bij;quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vermogen stond er in de OP
Daar kom je weinig over te weten aan de hand van het vermogen dat iemand heeft.quote:Wordt bijvoorbeeld de jeugd steeds rijker of hebben ze het steeds moeilijker om de eindjes aan elkaar te knopen?
In reactie op iemand die het over koopkracht heeft. Dus je weet eigenlijk zelf niet wat je wilt weten?quote:Daar zou ik wel statistieken over willen zien en bijvoorbeeld ook van andere groepen
Hoi Stalkerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef k_man het volgende:
Er wordt een hoop onderzoek gedaan naar de financiële positie van jongeren. Dat is een erg interessante doelgroep voor bedrijven.
Ik neem aan dat je van tevoren zelf al flink gezocht hebt via Google, CBS e.d. Wat kwam daar uit? Dan kunnen we de rest wel aanvullen.
Of is dit een verkapt ben-ik-wel-rijker-dan-mijn-leeftijdsgenootjes-topic?
Dag lieverd. Ik begrijp dat je liever geen antwoord krijgt op je vraag?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:54 schreef csar het volgende:
[..]
Leeftijd x 100 = Bruto maandsalaris.
Leeftijd x 1000 = Spaargeld.
Komt aardig overeen met wat ik tikte alhoewel ik ervan uitga dat dat het bedrag is wat het zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef Guncta het volgende:
[..]Leuk verzonnen. Klopt niks van volgens mij, wat, weet het wel zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |