Gevonden!!quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Moet je even je mailtjes doorlezen. Daar staat 't in (1 van de eerste, in dat .doc document).
Ik wist dat 't erin stondquote:
die hoek is 1415 bij 1615 mm (ongeveer)quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:06 schreef secretspooky het volgende:
oja,
nieuwe pagina ;x
Ik krijg een pot lila verf van iemand
ik hoop dat mij bed in de hoek past tussen de 2 ramen...
foto's?quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:41 schreef secretspooky het volgende:
Mijn woonkamer is grotendeels klaar
erg gaaf
nu maar wachten op internet, alice ;x
Bed is trouwens gaaf in de hoek
en de hoek is gedeeltelijk donker rood ^_^
Geen idee, waar is het dakterras?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:51 schreef hierissieweer het volgende:
maar hoe zit dat nou met het dakterras mogen jullie daar nou wel gratis op?
op het dakquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:19 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Geen idee, waar is het dakterras?
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:34 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Lekker ding, op welke etage bedoel ik. Want ik ben gisteren op de 41e geweest, maar op de 42e mocht ik ook komen.
op de 41ste dus, maar daar niks gezien dan?quote:Het Strijkijzer telt 351 woningen, waarvan driehonderd studio’s voor jongeren en 51 luxe huurappartementen. Het gebouw heeft een aantal serres, twee aparte entrees en in totaal vijf liften. Maar dat is niet alles. Zo vindt u er ook een trendy Grand Café, een wasserette en werkruimtes. En een bijzonder panoramaterras op de 41ste verdieping. Die bereikt u met een fraaie glazen lift.
ja.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:18 schreef rsmits het volgende:
Zag ik nu ook een fitnessruimte ? Is dat gratis ?
Humor.... lijkt me ook wel wat een appartement in dit gebouw. Ik ga eens proberen een modelwoning te bezichtigen. Dat gaat via vestia neem ik aan ?quote:
Check, die is gratis voor de bewoners en heeft ook een heel mooi uitzicht over de stadquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:18 schreef rsmits het volgende:
Zag ik nu ook een fitnessruimte ? Is dat gratis ?
Spannend zeg! Hoe hoog ga je zitten? Die appartementen, die zijn heel duur hequote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:23 schreef Dorkquemada het volgende:
Ha, ik had deze topics niet eens gezien.
Volgende week is het zover, dan ga ik ook in het Strijkijzer wonen (appartement, geen studio)
Ik kan echt niet wachten!
[..]
Check, die is gratis voor de bewoners en heeft ook een heel mooi uitzicht over de stad
Mooi is het uitzicht he! Kan je de zee zien? Of kijk je de andere kant uit?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:31 schreef Dorkquemada het volgende:
Best wel hoog.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de afgelopen avonden alleen al naar mijn flatje ben geweest om even van het uitzicht te genieten.![]()
Zit je aan de kant van Holland Spoor, of richting Centraal? Of allebei!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:34 schreef Dorkquemada het volgende:
Geen idee, met dit gare weer zie ik voorlopig nog niet alles
Op een heldere dag, met je wang tegen het raam en dan naar rechts kijken, dan moet het lukkenquote:
Jep, maar in de studio's voor het gepeupelquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef Dorkquemada het volgende:
Cool, ik heb net het andere topic even doorgespit en ik zie dat er nog wel meer fokkers wonen.
Dat durf ik niet te zeggen. Op intranet staat alle laatste nieuwtjes. Zo kun je ook zien wie waar woont. Ik weet niet hoe het daarboven zit, maar hier is een wasruimte omdat we geen wasmachines in de studio's mogen en daar is dan af en toe een mededeling over.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef Dorkquemada het volgende:
Mwah, ik ben ook maar een gewoon persoon met een pauper IKEA inboedel![]()
Het feit dat een gezonde mix van mensen woont is juist iets wat ik graag zie.
Maar goed, wat wel vaag is dat ik niet de optie heb gekregen om rolgordijnen en verlichting bij de woning te krijgen (ik betaal wel appart voor de vloeren en de wanden)
Maandag maar even checken met Vestia of ik dit alsnog gedaan kan krijgen gezien ik zelf niks mag.
Foto's maken lukt niet zo in die donkere flat
Fokkers die zich redelijk kunnen gedragen mogen wel eens een keertje langskomen voor een biertje.
EDIT: Vraagje trouwens... ik hoorde iets over een Intranet.. is dit alleen voor de studenten (via een intern netwerk) of is dit iets voor alle bewoners?
Als je hulp nodig hebt, ik heb in principe tijd om dingetjes te doen woensdag. Stuur me maar een PM als je nog hulp nodig hebt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:52 schreef Dorkquemada het volgende:
Ja, ik heb naast de keuken een hok waar mijn wasmachine in kan.
Wel handig op zich.
Nouja, we zullen zien of er nog meer apartement bewoners zich melden.
Woensdag maar verhuizen, ik ga er dan ook gelijk wonen
Is het voor dit topic geen idee om net als in het Nijmegen topic in UVT in de OP een lijstje te maken met namen van de Fokkers die erin komen te wonen, evt aangevuld met leeftijd, geslacht, studie/ werk en natuurlijk welke verdieping (zie Nijmegen #28 - waar Houniet op smarties trakeert! )quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef Dorkquemada het volgende:
Cool, ik heb net het andere topic even doorgespit en ik zie dat er nog wel meer fokkers wonen.
Goed plan, als iemand op het forum dan ruzie met me heeft dan weet die persoon precies door welk raam ze een baksteen moeten flikkeren... oh wacht...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:30 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Is het voor dit topic geen idee om net als in het Nijmegen topic in UVT in de OP een lijstje te maken met namen van de Fokkers die erin komen te wonen, evt aangevuld met leeftijd, geslacht, studie/ werk en natuurlijk welke verdieping (zie Nijmegen #28 - waar Houniet op smarties trakeert! )
Misschien leuk om een tekening van die toren te maken en daar de fokkers in uit te tekenen :-p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |