Het zijn nogal oude brainfarts... Jaartje of 7 geleden inmiddels.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Kamermans het volgende:
[..]
het is een combinatie van abstract en spaceart. of is het toeval dat ik er een planeet in zie?, verder probeer ik je niet aftezeiken ofzo hoor, ik geef alleen aan wat ik er niet zo mooi aan vind. je kan het dus zien als een leerpunt. maar je kan het idd ook negeren
[..]
het is niet dat ik lensflare zeg omdat het duidleijk te zien is dat het een simpele fiter is in photoshop, maar ik vind lensflare zelf gewoon een "no go"
Yupquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:19 schreef Kamermans het volgende:
de figuren van pirates of the caribbean zijn idd voor een deel gemaakt met zbrush, maar dit programma wordt veel in combinatie gerbuikt met bijvoorbeeld maya.(ook bij pirates of the caribbean onderandere) in maya wordt het model gemaakt, dit wordt vervolgens geinport in zbrush en daar worden extra textures aan het model toegevoegd.
maar ZBrush werkt best wel relaxed, echt super veel lol om er mee te werken
Misschien de halftone op een wat hogere grain zetten. Ik weet niet welke resolutie de opdracht is (en of we een vertekend beeld ervan zien hier op Fok) maar het lijkt op een scanfout / laksheid... alsof het niet expres is gedaan, zeg maar. Geef de halftone een overdreven grain (desnoods multiply met een tweede laag in licht greyscale van het origineel) zodat het niet op een foutje lijkt ^^quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef ikJur het volgende:
hmm grappig, want juist dat sprak mij erg aan. Heb het naar aanleiding van Incolumis even met grain geprobeerd maar dan vind ik em juist weer te mooi zeg maar. Juist dat soort van inscan effect wat je nou krijgt past er wel bij. Het is overigens een color halftone filter.
ga er nog wel even mee spelen en kijken wat m'n klasgenoten er van zeggen
kan je daar een screenshot van maken en naar mij PM'en?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:49 schreef Kamermans het volgende:
kan je misschien ff een plaatjer er van posten? 'k geloof dat hij hier op m;n pc er namelijk niet zo uit ziet als hij er uit hoort te zien
neee niet weeeeerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:08 schreef Kamermans het volgende:
ik gebruikt uiteraard wel gewoon de good old IE
screen
ja, ja, idd, hm hm, maar hoe vind je em?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:13 schreef Kamermans het volgende:
yup, in firefox werkt hij wel goedis echt super irritand dat niet elke browser de zelfde code herkent. als iedereen gewoon bij IE was gebleven hadden we dit gezeik niet
lekker he zo;n groot beeld
Thnx!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |