Ik doe het wel regelmatig, maar de stand is af en toe een puinhoop.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:20 schreef Rucebo het volgende:
Werkt niemand de punten meer bij of hoe zit dat?
Ik open 1512 en daar stond bijgewerkt tot 1506, vandaag mijn opmerking. Als iedereen gewoon per topic de punten bijwerkt als hij het topic opent zou het geen probleem moeten zijn. Anders maar gewoon minpunten ofzo...quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doe het wel regelmatig, maar de stand is af en toe een puinhoop.
Met Excel moet het niet zo moeilijk zijn, toch?
Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit zo op gelet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:26 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik open 1512 en daar stond bijgewerkt tot 1506, vandaag mijn opmerking. Als iedereen gewoon per topic de punten bijwerkt als hij het topic opent zou het geen probleem moeten zijn. Anders maar gewoon minpunten ofzo...
Het klopt nu in ieder geval geloof ik, dus laat maar zitten verderquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit zo op gelet.
T/m 1506? Gelukkig, dan heb ik mijn werk tenminste goed gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:26 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik open 1512 en daar stond bijgewerkt tot 1506, vandaag mijn opmerking. Als iedereen gewoon per topic de punten bijwerkt als hij het topic opent zou het geen probleem moeten zijn. Anders maar gewoon minpunten ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |