Dan is het goed, ik dacht al dat je onze afspraak tot SC minimeet zat te bombarderenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je maar 1 keer wat met me drinken!?![]()
Ja hallo, daar hebben we onze geemancipeerde manwijven toch voor? Die willen zo graag toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, zo'n vent die wel bij ieder bezoek de halve Praxis leegkoopt maar als het er op aankomt nog geen Ikeakast in elkaar kan zetten![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zó heb ik je opgevoed.
Uitbuiten die waardeloze mannen!
Dat mag, je mag de afwas ook ff komen brengen hoor... dan doe ik het wel ff...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff afwassen, kom nog terug als het mag...
Laat staan tot morgen johquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff afwassen, kom nog terug als het mag...
Dat doet 'ie al een week..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat staan tot morgen joh
Jij begon over onze date...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het goed, ik dacht al dat je onze afspraak tot SC minimeet zat te bombarderen![]()
![]()
Eerlijk gezegd vind ik dat gewoon leuk jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, daar hebben we onze geemancipeerde manwijven toch voor? Die willen zo graag toch?
Oepsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij begon over onze date...![]()
Ik wou het geheim houden![]()
Spelling Naziquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat gewoon leuk ja![]()
![]()
Ben ik nou een manwijf??![]()
Gelul.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik doe even rustig aan, krijg door van de mod dat ik te dominant aanwezig ben![]()
Bummer... ik denk dat we ff moeten gaan ediiten.... nooit aan NS gedachtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat als Neo_Skorrem dit terugleest!?![]()
Lul geen poep.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik doe even rustig aan, krijg door van de mod dat ik te dominant aanwezig ben![]()
Zal ik 'm er nu ingooien of is dat te voorspelbaar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer... ik denk dat we ff moeten gaan ediiten.... nooit aan NS gedacht![]()
Damn... new policy?? Ben benieuwd wanneer ik mijn PM krijgquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |