Heel aanvallend speelden ze toen.quote:
Ze hebben gekeken naar de training in praag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Waar het AD de opstelling vandaan heeft is mij ook een raadsel. Net op het Sportjournaal hield Ten Cate z'n mond dicht over een eventuele opstelling.
Net als tegen Branik Mariborquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ook. Typisch zo'n wedstrijd waar vantevoren voor wordt gevreesd door de 0-1 maar nu duidelijk wordt dat Ajax veel beter is en er overheen walst. En nu is het nog vantevoren, en dus is het nog afwachten wat Ajax er van bakt.
Ik niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
ik heb er vertrouwen in morgen.
Ik ook niet , Ajax zal wel weer net zoals vorige keer beter , maar een counter of een domme overtreding zal wel weer roet in het eten gooienquote:
quote:
Oja hij doet weer mee ofniet? Niet heel gunstig is dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:53 schreef DrDentz het volgende:
¦micer is een beetje hun Litmanen
Zou HtC niet weten dat er meegekeken word? Die geeft door de training echt zijn opstelling niet prijs.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ze hebben gekeken naar de training in praag.
Waarom niet? Wij zijn Ajax.. wij zijn de bestequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:36 schreef DouweEgbert het volgende:
Tactiek van HtC. Suarez begint gewoon op links.
Denk je echt dat hij bij een cruciale wedstrijd de opstelling kado geeft?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waarom niet? Wij zijn Ajax.. wij zijn de beste![]()
![]()
Nee maare.. t kan een psychologisch spelletje zijn natuurlijk..
en ik ben zaterdag voor twente, niets geen sorry, en ga nu maar lekker naar je PSV topic kone en affellay verpatsen..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Ben wel benieuwd morgen! Het is voor het NL voetbal niet echt relevant wat ajax doet. In de uefa cup zijn zeker zoveel punten te behalen, vooral daar de kans hoger is dat jullie ver komen.
En voor PSV is financieel aantrekkelijk als jullie geen CL spelen. Dus ik ben voor Slavia..sorry
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:55 schreef Madine het volgende:
En voor het voetbal in het algemeen is het aantrekkelijk als PSV stopt te bestaan.
Maar nu zie ik het juist wel zitten, denk dat we wel gaan winnen in Praag!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
Heb een slecht voorgevoel, dus óf er raakt iemand zwaar geblesseerd óf we verliezen (óf ik zit ernaast).
Had ik toch wel zijn goede e-mailadres.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:39 schreef Houniet het volgende:
wie van jullie heeft JD met de dood bedreigd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |