Als enige aanvallende middelvelder achter de aanvallers toch ook NASHJEquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dag Champions League. Lekker turnen ala Roger.
Rommedahl op links geeft me niet echt vertrouwen. Laat Suarez daar gewoon staan. Dan heeft ie toch de vrijheid, HENK?
Je moet sowieso 2 keer scoren wil je doorgaan. Dus of je nou 1-0 achter komt maakt ook niet veel uit aangezien ze waarschijnlijk toch wel heel de wedstrijd gaan verdedigenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:04 schreef Wooldoor het volgende:
Beter begint Ajax niet te aanvallend. Je kan als een gek van start gaan en hopen op een snelle goal, maar 1 goal tegen en het is zo goed als over. ik zou gewoon de opstelling van tegen Heerenveen doen.
Wow, dat zou vet zijn.quote:
Sterker nog, je kan beter winnen mét tegengoal, dan ben je altijd doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:08 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet sowieso 2 keer scoren wil je doorgaan. Dus of je nou 1-0 achter komt maakt ook niet veel uit aangezien ze waarschijnlijk toch wel heel de wedstrijd gaan verdedigen
(of wou je het op penalties beslissen?)
Wattan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:39 schreef Houniet het volgende:
wie van jullie heeft JD met de dood bedreigd?
Dat is dezelfde opstelling als thuis tegen Slavia, of ben ik nou gek?quote:
Inderdaad, Rommedahl kan erin komen nadat Suarez 3 keer heeft gescoordquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is dezelfde opstelling als thuis tegen Slavia, of ben ik nou gek?
Ik zou gewoon de tactiek aanhouden van de laatste twee wedstrijden, dat ging prima dacht ik zo.
Dat verschilt nogal wat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Als enige aanvallende middelvelder achter de aanvallers toch ook NASHJE
Precies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is dezelfde opstelling als thuis tegen Slavia, of ben ik nou gek?
Ik zou gewoon de tactiek aanhouden van de laatste twee wedstrijden, dat ging prima dacht ik zo.
Ik vind dat als hij echt als een schaduwspits speelt hij veel meer vrijheid krijgt dan geforceerd aan de linkerkant, no offence ofzo he:)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat verschilt nogal wat.
[..]
Precies.
Ja en veel ruimte voor Suarez om te zwerven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:37 schreef Loserkid het volgende:
------------------ KJH
Rommedahl----------------kennedy
---------------- suarez
--------heitinga ----- Gabri
----Urby -- vermaelen -- stam - colin
Zou kunnen opzich
dus is het nr 2, alleen dan wat husselen.quote:Om de 1-0 nederlaag tegen Slavia Praag weg te poetsen kiest Ajax-trainer Henk ten Cate voor een aanvallende tactiek, met Dennis Rommedahl in de basis.
Rommedahl had zijn plaats als linksbuiten moeten inleveren aan de Uruguayaanse Luis Suárez. Maar op basis van de training in Praag krijgt de Deense aanvaller een nieuwe kans zich vanaf de aftrap te bewijzen.
Suárez begint als meest vooruitgeschoven middenvelder in de rug van diepe spits Klaas-Jan Huntelaar. Gabri, die de training zonder problemen afwerkte, en John Heitinga nemen het controlerende deel voor hun rekening. Urby Emanuelson is de linksback in de basisformatie.
'We willen minimaal twee keer scoren om tijdens de wedstrijd niet in de problemen te komen', onderstreepte Ten Cate na de training in Tsjechië zijn aanvallende intentie voor woensdag, als ten koste van Slavia Praag de Champions League moet worden bereikt.
Wat de kloot! Leert die man niet van zijn fouten? In de thuiswedstrijd werkte dit ook al niet! De namen heeft hij goed, maar zet in Godsnaam Suarez op links, Rommedahl op rechts en Kennedy achter Huntelaar.quote:Ten Cate begint aanvallend met Suarez vanaf het middenveld
Ten Cate zal woensdag direct aanvallend starten, zo bleek op de laatste training. Hij begint met Luis Suarez als aanvallende middenvelder achter Huntelaar. Op de flanken zullen Kennedy op rechts en Rommedahl op links spelen.
Mwa, nogmaals, je speelt niet tegen een topclub ofzo. En één keer meer scoren dan Slavia is al genoeg, dat valt best mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef Enchanter het volgende:
Wel gedurft
Maar ja , je moet wel in principe
Ja, maar te veel aanvallers werkt ook niet, dan lopen ze elkaar in de weg. En het middenveld is onderbezet dus uit de afvallende bal kunnen ze gevaarlijk counteren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef Enchanter het volgende:
Wel gedurft
Maar ja , je moet wel in principe
Met een mongool die Lindenbergh heet en de wedstrijd verneukte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:23 schreef Loserkid het volgende:
hoe speelde ze ook alweer tegen bremen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Met een mongool die Lindenbergh heet en de wedstrijd verneukte.
^ dat dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:01 schreef Madine het volgende:
[..]
Wat de kloot! Leert die man niet van zijn fouten? In de thuiswedstrijd werkte dit ook al niet! De namen heeft hij goed, maar zet in Godsnaam Suarez op links, Rommedahl op rechts en Kennedy achter Huntelaar.
was op het nieuwsquote:
Ik ook. Typisch zo'n wedstrijd waar vantevoren voor wordt gevreesd door de 0-1 maar nu duidelijk wordt dat Ajax veel beter is en er overheen walst. En nu is het nog vantevoren, en dus is het nog afwachten wat Ajax er van bakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
ik heb er vertrouwen in morgen.
ik denk dat het dus echt zo'n wedstrijd wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ook. Typisch zo'n wedstrijd waar vantevoren voor wordt gevreesd door de 0-1 maar nu duidelijk wordt dat Ajax veel beter is en er overheen walst.
Nee. Waar het AD de opstelling vandaan heeft is mij ook een raadsel. Net op het Sportjournaal hield Ten Cate z'n mond dicht over een eventuele opstelling.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:36 schreef DouweEgbert het volgende:
Tactiek van HtC. Suarez begint gewoon op links.
Denk je echt dat hij bij een cruciale wedstrijd de opstelling kado geeft?
dat vond ik ook al vreemdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:36 schreef DouweEgbert het volgende:
Tactiek van HtC. Suarez begint gewoon op links.
Denk je echt dat hij bij een cruciale wedstrijd de opstelling kado geeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |