Ja wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja daaag. 3 jaar garantie krijg je volgens mij bijna nergens!
Dat is er eentje. Dan klopt m'n bijna nog steeds.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Sitecom geeft bijv 10 jaar
Daarnaast, 3 jaar voor enkel red light, ik dacht het niet MS. Als er bij mij iets kapot gaat geven ze mij ook gewoon 3 jaar. Ik pik dat echt niet anders
De mijne doet het nog steeheedsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja wat?Normaal krijg je direct een werkend product. De Xbox 360 is wel een goede opties als je verwarmingsketel ermee kapt
Hoeveel wil je er nog horen? Lenco geeft ook 3 jaar en die levert bagger MP3 spelers die binnen die tijd ook daadwerkelijk kapot gaan. AFK (keukengerei als ovens en broodbakkers) ook drie jaar. Er zijn er genoeg hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is er eentje. Dan klopt m'n bijna nog steeds.
Mijne ook!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De mijne doet het nog steeheeds. Puh puh puh.
*knuffelt de hare nog eens*
Je kan wel meer niet pikken, maar hoe wil je MS dwingen garantie te geven dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Sitecom geeft bijv 10 jaar
Daarnaast, 3 jaar voor enkel red light, ik dacht het niet MS. Als er bij mij iets kapot gaat geven ze mij ook gewoon 3 jaar. Ik pik dat echt niet anders
EA: It Crashs In The Gamequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb em nu bijna een jaar en hij is 1x vastgelopen. FIFA 07 crasht wel vaak, maar dat ligt eerder aan FIFA 07 denk ik
Ja und? Ik kan er ook tig op gaan noemen die maar één jaar garantie geven. Dan is het dus nog steeds netjes dat je er sowieso van MS twee krijgt. En met de rode lichtjes ook nog eens drie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er nog horen? Lenco geeft ook 3 jaar en die levert bagger MP3 spelers die binnen die tijd ook daadwerkelijk kapot gaan. AFK (keukengerei als ovens en broodbakkers) ook drie jaar. Er zijn er genoeg hoor
quote:
Je hebt wettelijk twee jaar lieve schatquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja und? Ik kan er ook tig op gaan noemen die maar één jaar garantie geven. Dan is het dus nog steeds netjes dat je er sowieso van MS twee krijgt. En met de rode lichtjes ook nog eens drie.
Ik weet niet wat jullie met de console doen. Maar na drie jaar vind ik het echt niet erg om een nieuw ding aan te schaffen (zo gaat het vaak ook met laptops bijvoorbeeld). En ik mag toch hopen dat er over drie jaar weer een nieuwe versie is.
Oe je mag niet met een mes het veld op!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Cyberia heeft zin in het PES Toernooi. Even twee weken non-stop oefenen en vervolgens mijn slagersmes tevoorschijn halen![]()
![]()
echte greatnessquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Met dood verklaard bedoel ik dan ook hier op fok en de rest van mijn friendslist (en die zat op 100 toen)
[..]
Ik vond de demo fantastisch van ES, ik denk ook wel dat ik em op pik bij de release.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik een keus dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad nog even proberen om een paar achievements te halen. En heel misschien wil iemand anders 'm even lenen (maar volgens mij speelt ie nooit zo lang, dus waarschijnlijk heb ik hem ook weer snel terug!)
Isdagoooooed?
Je hebt wettelijk helemaal geen twee jaar garantie van de fabrikant lieve schat. Stel nou dat MS maar 1 jaar garantie geeft, en na 1,5 jaar gaat je 360 kapot, dan mag je aankloppen bij het bedrijf waar je je console gekocht hebt, en die is verplicht (minimaal) 2 jaar garantie te verlenen, wat vaak niet (snel) gebeurd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt wettelijk twee jaar lieve schat
Daarnaast wil ik een console die minstens 5 jaar meegaat, ik heb nog nooit een defecte console oid gehad.
*afklopt
Kwil ook nog wel een toernooitje met PES 6 doen hoor. Al die mensen met een grote mond hiero..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Cyberia heeft zin in het PES Toernooi. Even twee weken non-stop oefenen en vervolgens mijn slagersmes tevoorschijn halen![]()
![]()
Twee jaar is twee jaar, het interesseert me verder vrij weinig wie die garantie verleentquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:27 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Je hebt wettelijk helemaal geen twee jaar garantie van de fabrikant lieve schat. Stel nou dat MS maar 1 jaar garantie geeft, en na 1,5 jaar gaat je 360 kapot, dan mag je aankloppen bij het bedrijf waar je je console gekocht hebt, en die is verplicht (minimaal) 2 jaar garantie te verlenen, wat vaak niet (snel) gebeurd.
Waarom heb je 'm dan ook niet bij Bol.com voor een tientje meer besteld, gierige lulloquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Iemand hier die zijn Bioshock wil ruilen tegen mijn 35 euro's?
quote:Onlangs verscheen sterk het gerucht dat Bioshock ook naar de PlayStation 3 zou komen. In de code van de PC versie zijn namelijk verwijzingen gemaakt naar de PS3. Dat terwijl de game toch echt alleen voor de Xbox 360 en de PC is, met het "Only on Xbox 360 and Windows" sticker op de cover. In een interview met Joystiq liet Ken Levine van 2K Games weten dat dit niets te betekenen heeft. Op dit moment wordt er niet gewerkt aan een PlayStation 3 versie, en zijn er ook nog geen plannen voor de toekomst.
"Can you please explain what the PS3 mention is in the PC code?"
"That would require me to know about gaming development code. For all I know that is some random reference some guy typed in a comment line. I promise you, there is no secret plan about the PS3 that we're keeping from people. There's no PS3 development going on that we're hiding. There's lots of stuff that gets into game code, plans change over time and we got an exclusive deal with Microsoft. We were keeping our options open, maybe it comes from back then? I'd have to talk to the [code] guys to see where that came from. That's not a Rosetta Stone discovery."
"Direct question, are you, or had you been, working on a PS3 version?"
"We are not currently."
Ik wil Halo 3 + XBLive van Bol hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan ook niet bij Bol.com voor een tientje meer besteld, gierige lullo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |